Do Janssen

Over het bedrijf zeer tevreden. Jammer dat het pakket met PostNL bezorgd werd.

Rini Nas

Zeer snelle levering, duidelijke website

Jannie

Heel goed en snelle levering

Geen bedrijf

Veel aanbod en snelle levering

Ferry Klomp

Zeer snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen

Tiri yvette

Ben tevreden over de snelle verzending,alleen jammer dat er geen mail verzonden wordt waarin vermeld staat dat de opdracht in behandeling is en wanneer ik ze kan verwachten.Ik heb zelf een mail... Ben tevreden over de snelle verzending,alleen jammer dat er geen mail verzonden wordt waarin vermeld staat dat de opdracht in behandeling is en wanneer ik ze kan verwachten.Ik heb zelf een mail verstuurd en zeer vlug antwoord gekregen. Maar dit zou van jullie moeten uitkomen

Pakketje zeer snel geleverd, airbrush voldoet aan de verwachting en ook nog eens tien euro goedkoper dan op een bekende website die klinkt als 🔮📍🥣

Janine

Leuke spullen maar oké klantenservice ondanks dat het pakketje telaat was zaten er ook nog de verkeerde spullen in. Gemiste kans

Reactie Crafts & Co:

Goedemorgen Janine, Vriendelijk bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat spijtig om te horen dat niet alles goed is gegaan. Is het mogelijk om een E-mail te sturen naar info@karsten.nl... Goedemorgen Janine, Vriendelijk bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat spijtig om te horen dat niet alles goed is gegaan. Is het mogelijk om een E-mail te sturen naar info@karsten.nl met uw klacht zodat wij het probleem graag samen met u kunnen oplossen. Alvast bedankt en in afwachting van uw E-mail. Met vriendelijk groet, Shrikant Crafts and Co.

Mieke

Verhamme Patrik

Goeie service,en bestelling snel verzonden.