RJ

Het product zelf heb ik nog niet kunnen uitproberen omdat het mobiel waar het voor bedoeld is nog geleverd moet worden. Het product oogt goed en degelijk. Kracht magneet kan ik nog niet objectief... Het product zelf heb ik nog niet kunnen uitproberen omdat het mobiel waar het voor bedoeld is nog geleverd moet worden. Het product oogt goed en degelijk. Kracht magneet kan ik nog niet objectief beoordelen, deze lijkt op voorhand iets zwakker dan mijn huidige hoes, maar nogmaals dat zal de praktijk eerst moeten uitwijzen. Levering en informatie voorziening is uiterst correct!!

Naar mijn idee kreeg ik een gebruikt product. Coverhoesjes.nl was coulant door mij een retourlabel te sturen.

Lisanne

Gave hoesje besteld voor mijn vader met een persoonlijke tekst laten graveren. Hij was er superblij mee

Bvba

Heel goed. Kwaliteitsvolle hoesjes

Doet wat het beloofd.

Op vrijdag besteld, pas op dinsdag geleverd. Moeilijkheden om met mastercard te betalen, kaart werd geweigerd

A. Verboom

Produceert slechte kwaliteit graveringen. Voorbeeld op website is absoluut geen afspiegeling van de werkelijkheid. €40 weggegooid geld! Bovendien goedkope kwaliteit uit Turkije.
En service...
En service kennen ze niet. Ik kon €5 teruggestort krijgen. That's all.

vangrunderbeeck

Super, service