Informatievoorziening medewerkers
Gemak maken afspraak
Termijn waarop u geholpen bent
Nakomen afspraken
9.5/10
Kwaliteit geleverd werk
Klantvriendelijk- heid

holtkamp

Een zeer net bedrijf

snel en correct geholpen. De medewerkers waren zeer vriendelijk daar kan een ander bedrijven nog van leren. in 1 woord geweldig.

nvt

Eenvoud en gemak! En de beide heren die mijn auto (03-PJ-KP) hebben gerepareerd, waren zeer klantvriendelijk en correct. Daar kunnen anderen nog een voorbeeld aan nemen.

Gemakkelijk toegankelijk, snelle service, prima kwaliteit. Met name het overnemen van het eigen risico is een erg sterk punt waardoor men sneller voor Correct Autoglas kiest dan voor het duurdere Carglass.

Eigenlijk geen bijzonderheden.

Zeer goede service!

Buitengewoon goede service

nvt

Prettig , de medewerkers werkten snel en netjes.

Snelheid en plaatsing aan huis

Martin van der Plas

Informatie over de prijs en mogelijkheid voor het vervangen van een voorruit. Dit werd duidelijk uitgelegd en de afspraak kon flexibel op korte termijn worden gemaakt.

snelle en duidelijke service

zet op de stickers die niet binnen twee uur van de ruit afgehaald mogen worden een duidelijke vermelding dat dit niet mag. het kan voorkomen dat men niet eerst naar binnen gaat, maar rechtstreeks de auto pakt en dan is dat niet duidelijk.

John Steeg

Zeer tevreden

vakbekwaam en zeer vriendelijk

namen zelf contact op om tijdstip van afspraak te wijzigen

Dit is de eerste keer dat ik met dit bedrijf in aanmerking ben geweest. Het is allemaal heel goed gegaan, kwa planning. Het enigste wat erg slecht is, is dat de medewerkers die bij mij zijn geweest,...

De autoruit is verder goed gemonteerd, geen lekkages.

Het personeel is te ruig aan het werk geweest. Ze plakken niks af en ruimen de auto van binnen niet goed schoon, en het glas wat op de straat is gevallen kijken ze niet naar om.

Reactie CorrectAutoglas.nl:

Beste klant, vervelend te horen dat er toch nog wat glas is achtergebleven. Normaal snijden wij de ruit eruit met draad, hierbij blijft de ruit heel. Bij uw auto moest bij het verwijderen gebruik worden gemaakt van een "Feinmes" en is de ruit gedeeltelijk stuk gegaan. Wij zullen er in het vervolg nog beter op letten stukken glas te verwijderen.

Ruben Cornelisse
Correct Autoglas

Bijzonder vriendelijke monteurs!

Goed! Het maken van de afspraak was wat moeilijk vanwege een miscommunicatie. Vandaar de feedback.

Snel en vakkundig

snel en vriendelijk