Kwaliteit geleverd werk
Termijn waarop u geholpen bent
Informatievoorziening medewerkers
Gemak maken afspraak
Nakomen afspraken
Klantvriendelijk- heid

Luc Smit

Perfect

Vakmensen

Verbeter punten zijn er voor alle verzekeringsmaatschappijen die met Carglas in zee zijn gegaan.

Andaloussi

Ik vindt dat ik goed geholpen ben.

Ik kan niet zoveel zeggen.voor mij was een toeval .ik ging googelen en zag ik onder ander deze bedrijf

Mischien meer reclame maken om bedrijf naam beter onder de mensen te weten

F.Dawylah

Vriendelijk telefonisch te woord gestaan en glasvervangers waren op tijd.

Snelle afhandeling

Goede service, fijn zonder eigen risico!

Goede info vooraf

X

Sercan

Ervaring is zeer positief. Zij belden mijn verzekeringsmaatschappij om navraag te doen over de eiegen risico. Werd netjes gebeld dat er een eerder moment mogelijk was om de ruit te vervangen. Kon... Ervaring is zeer positief. Zij belden mijn verzekeringsmaatschappij om navraag te doen over de eiegen risico. Werd netjes gebeld dat er een eerder moment mogelijk was om de ruit te vervangen. Kon makkelijk ook de afspraak verzetten.
Werd van te voren gebeld door de reparateur.

Klantvriendelijkheid, service en begrip.

Goede ervaring. Afspraak was snel gemaakt. Het enige wat ik niet handig vond dat er niet gebeld of gesmst werd op de dag van de reparatie hoe laat jullie kwamen. Auto stond op een andere locatie... Goede ervaring. Afspraak was snel gemaakt. Het enige wat ik niet handig vond dat er niet gebeld of gesmst werd op de dag van de reparatie hoe laat jullie kwamen. Auto stond op een andere locatie dan thuis dus ik wist nu niet wanneer jullie kwamen.

snel handelen

Het enige wat ik niet handig vond dat er niet gebeld of gesmst werd op de dag van de reparatie hoe laat jullie kwamen. Auto stond op een andere locatie dan thuis dus ik wist nu niet wanneer jullie... Het enige wat ik niet handig vond dat er niet gebeld of gesmst werd op de dag van de reparatie hoe laat jullie kwamen. Auto stond op een andere locatie dan thuis dus ik wist nu niet wanneer jullie kwamen.
Laat dus altijd even wat horen!

Jeffrey Filon

Ik ben erg tevreden. Snelle afhandeling . Vriendelijk en zeer vakkundige monteur.

Vakkundige monteur

Rob de Wit

100 procent tevreden alles gedaan zoals afgesproken chapeau

snelle en correcte reparatie vriendelike monteurs

zoe er geen kunnen noemen

GertJan van Groningen

Zeer netjes en goed geholpen.Geen eigen risico ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Ook telefonisch contact gaat zeer prettig

Uitstekend mooi op tijd snelle service

nee