Kwaliteit geleverd werk
Termijn waarop u geholpen bent
Informatievoorziening medewerkers
Gemak maken afspraak
Nakomen afspraken
Klantvriendelijk- heid

Arnold Sturm

In eerste instantie wat achterdochtig: waarom betalen zij mijn eigen risico? Maar het telefoongesprek wekte wat meer vertrouwen. Keurig dat ik zelf kon aangeven waar en wanneer de ruit vervangen zou... In eerste instantie wat achterdochtig: waarom betalen zij mijn eigen risico? Maar het telefoongesprek wekte wat meer vertrouwen. Keurig dat ik zelf kon aangeven waar en wanneer de ruit vervangen zou worden.
De uiteindelijke vervanging verliep volledig probleemloos en keurig.
Alle administratieve zaken, met de verzekering werden ook door hen gedaan. Top!!
Uitstekende service!!

Service en toegankelijkheid.

Anna

Vriendelijk en deskundig personeel. Binnen 20 minuten werd de voorruit vervangen. En er wordt netjes aangegeven wanneer ze aanwezig zijn op locatie. Ze komen na wat ze zeggen en je betaalt geen... Vriendelijk en deskundig personeel. Binnen 20 minuten werd de voorruit vervangen. En er wordt netjes aangegeven wanneer ze aanwezig zijn op locatie. Ze komen na wat ze zeggen en je betaalt geen eigen risico.

C. Hubert

Zeer positief

bereikbaarheid

Prima gelopen. Na afspraak goed afgehandeld.

Zeer goede service!

gratis voorruit gekregen

Niks

Raoul

Zeer goede ervaring: vriendelijke monteurs en wat op de website wordt beloofd komen ze ook na.

De gratis mobiele service en het niet hoeven te betalen van mijn eigen risico.
Bij Carglass had ik 75 euro moeten betalen!

Niet op aan te merken

Gait

Goed.

Niet de duurste.

Termijn waarop men geholpen wordt mag wat sneller.

Reactie CorrectAutoglas.nl:

Beste klant, vervelend te horen dat u niet tevreden bent!
We zijn wel verbaast over uw negatieve feedback, we waren hier niet van op de hoogte..
We gaan contact opnemen om te kijken wat er...
Beste klant, vervelend te horen dat u niet tevreden bent!
We gaan contact opnemen om te kijken wat er precies is misgegaan om e.a naar tevredenheid op te lossen.
Correct Autoglas

Eduard

Keurig bedrijf en nette medewerkers beleeft.
Op tijd en goed afgehandeld.

nvt

nvt