Kwaliteit geleverd werk
Termijn waarop u geholpen bent
Informatievoorziening medewerkers
Gemak maken afspraak
8.3/10
Nakomen afspraken
9.5/10
Klantvriendelijk- heid

Sandt

Uitstekende service, goed opgeleid personeel, beleefd.

goede tips mbt ruitenwissers en garantie

nee

Sonja Montero de Ruiter

De lijmlucht heeft ruim 2 weken een enorme vieze geur achter gelaten in mijn auto waardoor ik regelmatig hoofdpijn heb gekregen. Wellicht handig om bij klanten te melden dat de lijngeur lang kan blijven hangen.

Vanaf eerste telefonische contact klantvriendelijk en tot en met plaatsing ruit tevreden. Bovendien geen eigen risico, ondanks dat mijn verzekering een ander autoruitreparatiebedrijf adviseert met...

Klantvriendelijk en volgens afspraak

BJ

Geen problemen en goede service

Prima gedaan, snel en op locatie.

Snelle service, ruit zit er goed in

Tebo

Een voorbeeld van service voor andere bedrijven

Zeer scherp geprijsd met een uitstekende service.

Ga zo door!

A. van Rooij

Goede en nette informatievoorziening, goed werk tegen een zeer scherpe prijs

De vriendelijkheid en stiptheid van de monteurs, afspraken om vooraf te bellen zijn goed nagekomen

Betere planning, toen ik de afspraak maakte was het op die datum mogelijk op het mijn huisadres te doen, op de dag zelf moesten de monteurs na de vervanging van de ruit (op mijn werk) naar de volgende afspraak die op ongeveer 100 mtr van mijn huisadres was.

Norman

Prime ervaring!

R. Koot

Prima service snel geregeld

Geen eigenrisico op ruitvervanging is natuurlijk een ijzersterk punt. Eerst wat huiverig of de verzekeringsmaatschappij het wel zou accepteren en of de kwaliteit wel goed was maar tot op heden geen problemen

Ik begrijp dat u werkt met zelfstandig werkende monteurs, op zich prima, alleen wanneer de auto herkenbaar is als van uw bedrijf zou dit de uitstraling verbeteren.

Ferdi van Ginkel

Erg goed. Snel, professioneel en ook nog eens goedkoper ivm niet te hoeven betalen van eigen risico

Snelle service. Goed imago door vriendelijk en hardwerkend personeel. Inmiddels voor mij 2e keer dat ik van jullie diensten tot volle tevredenheid gebruik heb gemaakt

Ik denk dat sommige klanten (wanneer hun ruit helemaal doorgescheurd is, waardoor ze niet meer met de auto kunnen rijden) moeite hebben met jullie manier van afspraken inplannen. Dan moeten ze soms meer dan een week wachten tot jullie in de buurt zijn en het in een rit past.