Kwaliteit geleverd werk
Termijn waarop u geholpen bent
Informatievoorziening medewerkers
Gemak maken afspraak
8.3/10
Nakomen afspraken
9.5/10
Klantvriendelijk- heid

Tebo

Een voorbeeld van service voor andere bedrijven

Zeer scherp geprijsd met een uitstekende service.

Ga zo door!

A. van Rooij

Goede en nette informatievoorziening, goed werk tegen een zeer scherpe prijs

De vriendelijkheid en stiptheid van de monteurs, afspraken om vooraf te bellen zijn goed nagekomen

Betere planning, toen ik de afspraak maakte was het op die datum mogelijk op het mijn huisadres te doen, op de dag zelf moesten de monteurs na de vervanging van de ruit (op mijn werk) naar de volgende afspraak die op ongeveer 100 mtr van mijn huisadres was.

Norman

Prime ervaring!

R. Koot

Prima service snel geregeld

Geen eigenrisico op ruitvervanging is natuurlijk een ijzersterk punt. Eerst wat huiverig of de verzekeringsmaatschappij het wel zou accepteren en of de kwaliteit wel goed was maar tot op heden geen problemen

Ik begrijp dat u werkt met zelfstandig werkende monteurs, op zich prima, alleen wanneer de auto herkenbaar is als van uw bedrijf zou dit de uitstraling verbeteren.

Ferdi van Ginkel

Erg goed. Snel, professioneel en ook nog eens goedkoper ivm niet te hoeven betalen van eigen risico

Snelle service. Goed imago door vriendelijk en hardwerkend personeel. Inmiddels voor mij 2e keer dat ik van jullie diensten tot volle tevredenheid gebruik heb gemaakt

Ik denk dat sommige klanten (wanneer hun ruit helemaal doorgescheurd is, waardoor ze niet meer met de auto kunnen rijden) moeite hebben met jullie manier van afspraken inplannen. Dan moeten ze soms meer dan een week wachten tot jullie in de buurt zijn en het in een rit past.

Leijssenaar

Uitstekend

To the poont affspraak is afsptaak

Zo doorgaan

Eijsbouts

Zeer goed

Zeer goed

Prima bereikbaar, vlotte en vriendelijke communicatie en zeer accurate plaatsing van ruit en kwaliteitscheck van functioneren regensensor e.d. Top!

De vakmannen die ruit vervangen hebben, zeer correct, keurige plaatsing en service in de vorm van met de klant een check of alles naar genoegen is en goed funtioneert. Complimenten voor deze harde en prima werkers!

Receptie prima houding, klantvriendelijk. Verbeterpunt: men heeft zelf gebeld om plaatsingsdatum te wijzigen en ik daarom nadrukkleijk een gewijzigd plaatsingsadres gecommuniceerd. Helaas was dit door receptie niet gecommuniceerd met de collega's die ruit plaatsten, zodat zij onnodig eerst naar verkeerde adres reisden. Zij dit keurig opgevangen door direct alsnog nnar gewijzigd adres te komen.

Prima service. Afspraak netjes gemaakt en alles keurig nagekomen.

Goed bereikbaar. Reparatie op iedere gewenste locatie. Nette monteurs.

Correct Autoglas

Erg aardig en kundig geholpen door vriendelijke mensen die in weer en storm voor mij werkten!