Kwaliteit geleverd werk
Termijn waarop u geholpen bent
Informatievoorziening medewerkers
Gemak maken afspraak
8.3/10
Nakomen afspraken
9.5/10
Klantvriendelijk- heid

Dit is de eerste keer dat ik met dit bedrijf in aanmerking ben geweest. Het is allemaal heel goed gegaan, kwa planning. Het enigste wat erg slecht is, is dat de medewerkers die bij mij zijn geweest,... Dit is de eerste keer dat ik met dit bedrijf in aanmerking ben geweest. Het is allemaal heel goed gegaan, kwa planning. Het enigste wat erg slecht is, is dat de medewerkers die bij mij zijn geweest, ruig aan het werk zijn geweest.

De autoruit is verder goed gemonteerd, geen lekkages.

Het personeel is te ruig aan het werk geweest. Ze plakken niks af en ruimen de auto van binnen niet goed schoon, en het glas wat op de straat is gevallen kijken ze niet naar om.

Reactie CorrectAutoglas.nl:

Beste klant, vervelend te horen dat er toch nog wat glas is achtergebleven. Normaal snijden wij de ruit eruit met draad, hierbij blijft de ruit heel. Bij uw auto moest bij het verwijderen gebruik... Beste klant, vervelend te horen dat er toch nog wat glas is achtergebleven. Normaal snijden wij de ruit eruit met draad, hierbij blijft de ruit heel. Bij uw auto moest bij het verwijderen gebruik worden gemaakt van een "Feinmes" en is de ruit gedeeltelijk stuk gegaan. Wij zullen er in het vervolg nog beter op letten stukken glas te verwijderen. Met vriendelijke groet, Ruben Cornelisse Correct Autoglas

Bijzonder vriendelijke monteurs!

Goed! Het maken van de afspraak was wat moeilijk vanwege een miscommunicatie. Vandaar de feedback.

Snel en vakkundig

snel en vriendelijk

Zeer tevreden over het repareren van voorruit auto

osteopathie achten

Vriendelijk en snel geholpen tegen een scherpe prijs

HJKelderman

M
de voor ruit is netjes en korekt vervangen

w.de jong

Zeer goede en snelle service

Bij het vervangen van de voorruit goede info gekregen en was zeer snel voor elkaar

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel

Behoud wat je hebt is ook een kunst

Prima bedrijf,snel en vakkundig geholpen!

Vakkundig

Belettering op de auto maar de heren zeiden dat dat getest was en nagenoeg geen extra klanten had opgeleverd