Coronel

Go Kart Kid Fabian

Super gezellig. Geweldige kartbaan.
Mochten ook filmen https://www.youtube.com/watch?v=YT6UZljUDBE

Mooie uitdagenende technische baan, karts rijden lekker. Het eten was ook goed.

Richard van Grinsven

Geweldig spannend en zeker veilig
En zeker schoner . Zeker komen we weer terug .

Robert Muilwijk

Tof gezellig ga zeker nog eens heen

Graag tijden op web site ook snelste van de dag enz

Menno

F1 combi geboekt (F1 kijken, hapje, drankje, eten en karten). Goed geregeld allemaal. Top actie

benjamin

Geweldig goede kwaliteit dat voor op als werd goed geregeld goede niet te dure prijs

de kwaliteit

nee

Super leuk uitje gehad met wat vrienden. Personeel onwijs gezellig en leuk om mee te lachen. De karts gaan lekker snel en wij komen zeker weer terug.

Personeel wat gezellig is en te zien dat zij het naar hun zin hebben. Goed werkende karts. Het eten en drinken was ook top.

Zijn er niet.

Nathalie

Voor de verjaardag van mijn zoon heeft hij met zijn vrienden de escaperoom Trump tower gedaan. We moesten in het complex erg zoeken naar de escaperoom, het is van binnen enorm groot. Uiteindelijk...

Er is veel te doen. Toen de jongens uit de escaperoom kwamen, waren wij er nog niet (we hadden verwacht dat er langer nabesproken zou worden), we vonden ze in het Advetureland waar ze lekker aan het uitrazen waren.

Ik vind het jammer dat we de foto nooit hebben ontvangen. Ik heb er drie mailtjes aan gewijd en drie telefoontjes. Steeds was het bericht, we geven het door aan de persoon die daarover gaat. Ik heb gevraagd of diegene mij terug wilde bellen en de foto alsnog op wilde sturen, en dat is dus nooit gebeurd. Jammer geen aandenken aan het partijtje.

Jaap

Erg leuk uitje!

De kartbaan is een leuke uitdaging. Electrisch karten is net zo leuk als de bandstof variant.

We hebben drie heats gedaan en dat was echt de bom.

Leuk personeel.

Tim Coronel heeft geen kapsones (wat je misschien zou verwachten?) en zijn inbreng was een leuke toevoeging aan de avond.

Is al nagenoeg perfect.

We hebben als bedrijfsuitje de escaperoom "Dakar Challenge" gedaan met daarbij 2 heats karten en indoor barbecue.
Het personeel was allemaal onwijs aardig, behulpzaam en ook nog eens...

Escape room(s) Dakar Challange was super tof! Heel spannend en iedereen wordt bloedfanatiek.
Eten smaakte goed en gewoon alles goed geregeld.

Geen!

Redney Postma

Zeer leuke kart avond incl escaperoom

Planning was goed geregeld. Vooral de escaperoom was echt top voor de teambuilding. En misschien wel het belangrijkste het eten en drinken was top geregeld. Voor 35 man meer dan voldoende vlees en de tap bleef stromen.

Tot op heden geen verbeterpunten