Coronel

7.8/10

Pamela Zeggelaar

Een super leuke dag gehad! Een leuk klimbos met verschillende parcours en erg leuk aangekleed. De uitleg en begeleiding was heel goed. Ook het glowgolfen was erg mooi. Er waren verschillende thema’s... Een super leuke dag gehad! Een leuk klimbos met verschillende parcours en erg leuk aangekleed. De uitleg en begeleiding was heel goed. Ook het glowgolfen was erg mooi. Er waren verschillende thema’s met daarbij ook allerlei verschillende special effecten! Een hele gezellige en fijne sfeer en een goede begeleiding! Kortom een hele leuke dag om nooit te vergeten.

Goede sfeer
Veel verschillende activiteiten
Goede begeleiding
Erg leuk aangekleed
Goede prijzen
Gastvriendelijk

Leuke middag gehad bij het glowgolf! Mooi ingericht en vriendelijke service.

Mooi ingericht!!

Kleine kinderen kunnen misschien struikelen over de plexiglasrandjes bij het ijsdecor.

Tom

Sfeervol en gezellig

Sterk in veiligheid rond om het kinder karten en duidelijke uitleg.

We hebben heel leuk gekart! Eerste keer met familie. Alleen de afloop was erg naar: iemand heeft de jas van mijn man meegenomen, met daarin de sleutels van fiets, huis en reservesleutel van de... We hebben heel leuk gekart! Eerste keer met familie. Alleen de afloop was erg naar: iemand heeft de jas van mijn man meegenomen, met daarin de sleutels van fiets, huis en reservesleutel van de auto.... Ja stom, had hij er niet in moeten laten zitten. Maar als de vinder zich wil melden bij Coronel, dan hebben wij ook fijne kerstdagen!

leuke baan, fijn dat het elektrisch is en dus niet stinkt

kluisjes voor je waardevolle spullen!

Fam.Montana

Midget golf: Leuk opgezet maar toch niet 100% tevreden

Leuke thema's en goede sfeer. Na een belletje kon ik meteen terecht.

Los van dat het niet goedkoop is was het eigenlijk een behoorlijk zooitje. Overal lag kapotte pur schuim en afgescheurde objecten. Zo hebben wij niet lekker kunnen golfen. Mijn partner en ik zijn... Los van dat het niet goedkoop is was het eigenlijk een behoorlijk zooitje. Overal lag kapotte pur schuim en afgescheurde objecten. Zo hebben wij niet lekker kunnen golfen. Mijn partner en ik zijn best fanatieke spelers maar door de troep en slordigheid op en rondom de banen zijn wij uiteindelijk maar gestopt met serieus spelen. Erg zonde en dat voor bijna 40 euro voor amper een uurtje.

Ton Smits

Een hele leuke ervaring , Karten was super gaaf en het personeel harstikke vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar. Wat kan ik meer zeggen. Het was gewoon top!

N.V.T

Youri & Hans Koler

Helemaal geweldig !

Zeer ontspannen sfeer en vriendelijke mensen !

Prima zo !

Koen Pater

Met mijn zoon van 8 gekart. Superleuke baan en karten tegen nog een leuke prijs!

Jammer dat ik geen memberkaartje kreeg door kapotte systeem

Snelheid van hulp in de karts

Mensen die roekeloos rijden verwijderen van het circuit

Heat gekart, tijden waren niet doorgegeven door een kapotte transponder, personeel zegt sorry kan gebeuren. De reden dat je kart is toch om te racen om de snelste tijd?

Karts zijn oud
Onvriendelijke klantenservice en personeel