Coronel

8.1/10
7.9/10

Ton Smits

Een hele leuke ervaring , Karten was super gaaf en het personeel harstikke vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar. Wat kan ik meer zeggen. Het was gewoon top!

N.V.T

Youri & Hans Koler

Helemaal geweldig !

Zeer ontspannen sfeer en vriendelijke mensen !

Prima zo !

Koen Pater

Met mijn zoon van 8 gekart. Superleuke baan en karten tegen nog een leuke prijs!

Jammer dat ik geen memberkaartje kreeg door kapotte systeem

Snelheid van hulp in de karts

Mensen die roekeloos rijden verwijderen van het circuit

Heat gekart, tijden waren niet doorgegeven door een kapotte transponder, personeel zegt sorry kan gebeuren. De reden dat je kart is toch om te racen om de snelste tijd?

Karts zijn oud
Onvriendelijke klantenservice en personeel

Goede ervaring alleen personeel was onvriendelijk voor de rest echt top.

Goede baan en fijn dat de karts elektrisch zijn.

Onvriendelijk personeel

Erwin van den Berg

Strak geregeld

Gisteren een ontzettend leuke dag gehad bij Coronel!! We hebben eerst 2 heats gekart en daarna op aanraden van het barpersoneel nog een spelletje "glow in the dark midgetgolf" gedaan. Was allemaal... Gisteren een ontzettend leuke dag gehad bij Coronel!! We hebben eerst 2 heats gekart en daarna op aanraden van het barpersoneel nog een spelletje "glow in the dark midgetgolf" gedaan. Was allemaal top geregeld en zeker het midgetgolf zag er te gek uit!

Mooie beleving en attent personeel

hkk

Glow in the dark midgetgolf.
Voldoet totaal niet aan de verwachtingen.
Het lijkt snel in elkaar gezet, baan brokkelt af tijdens t spelen.
De diverse thema's zijn leuk opgezet maar...
Glow in the dark midgetgolf.
Voldoet totaal niet aan de verwachtingen.
Het lijkt snel in elkaar gezet, baan brokkelt af tijdens t spelen.
De diverse thema's zijn leuk opgezet maar afgeraffeld, niet afgewerkt en het thema ijs is zelfs gevaarlijk met de plexiglas ijsschots punten langs de baan.

glow in the dark thema's zijn leuk uitgezocht.
Typisch een kleine kinderen baan, niet veel obstakels, makkelijk te doorlopen.

Baan brokkelt af, stukjes steen dus op en naast de baan. Vele punten zijn niet afgewerkt. Foto behang hangt los, glow in the dark lichtbanden langs de baan zijn los geschoten en steken uit.
Obstakels op de baan zijn stuk en liggen los /vallen om nadat ze door de golfbal zijn geraakt. Ook de bloemen in het jungle veld liggen per blaadje los op de baan en als de golf bal deze raakt valt het helemaal uit elkaar. De volgende speler kan dan niet meer spelen.
Eerst de afwerking vriendelijker en verzorgder maken alvorens de baan in gebruik te laten nemen. De prijs kwaliteit verhouding is absoluut niet waargemaakt. Was erg teleurstellende baan.

hebbelink

Wow dat verwacht je niet allemaal en wat super lol hebben we gehad met glowgolf
mooi verzorgt qua beleving, petje af!
thanks for all

beleving en service