8.2/10
8.2/10

Hoeben

Bij het ophalen van de caravan prima uitleg van Marc mogen ontvangen. Eerste ervaring met een caravan dus uitleg kwam goed van pas.

Alle geduld van de wereld

Nvt

Van den Hof

Wij zijn zeer goed geholpen door Mark S.

Zeer goed geholpen, en alle uitleg gegeven bij onze aankoop

Nee

Eric Ven, van der

Goede service en snelle levering

Zoals gezegd goede service snelle levering.

Andere pakketbezorger. De bezorger had pakket op de inrit gelegd, maar via de mailbox deze via de brievenbus zijn bezorgd.

Boshouwers

Slecht

Veel keuze

Dure 2e hands camper afleveren met schone toiletcassette. Werkelijk schandalig! Verder: terugbellen als klant vragen heeft. Service is erg slecht!

HANS SOETENS

Zeer slecht

Eerlijk zijn over gemaakte fouten en een goede after sales

Fam vd Boogaard

2 maanden geleden een caravan bij coppens gekocht. Netjes te woord gestaan en vriendelijk behandeld. In eerste instantie zat de verkeerde luifel erbij (ook een beetje onze schuld). Dit na... 2 maanden geleden een caravan bij coppens gekocht. Netjes te woord gestaan en vriendelijk behandeld. In eerste instantie zat de verkeerde luifel erbij (ook een beetje onze schuld). Dit na tevredenheid opgelost. Caravan ook mooi schoon opgeleverd. Tot nu toe erg tevreden.
Fam v/d Boogaard

HANS SOETENS

Zeer slecht

Betere service / after sales

Claire van der Zwan

Ik ben niet tevreden, meerdere malen contact opgenomen over frame wat kapot is gegaan van een Onyx voortent. Dorema heeft verzuimd een opzet instructie in te sluiten. Daardoor is tent verkeerd... Ik ben niet tevreden, meerdere malen contact opgenomen over frame wat kapot is gegaan van een Onyx voortent. Dorema heeft verzuimd een opzet instructie in te sluiten. Daardoor is tent verkeerd opgezet en met een regenbui kapot gegaan. Vrijbuiter heeft als service een nieuwe frame a 28 euro te leveren maar Coppens recreatie laat niets meer weten. Dus voortaan maar iedereen adviseren naar Vrijbuiter te gaan?

Reageren op e-mail over garantie product

Jan van der Stel

Na elf jaar.... eindelijk tijd om de fietsdrager (gekocht bij de kampeertopper) op de caravan te monteren. De handleiding niet duidelijk vwb monteren in/op de tentrail, en contact opgenomen met... Na elf jaar.... eindelijk tijd om de fietsdrager (gekocht bij de kampeertopper) op de caravan te monteren. De handleiding niet duidelijk vwb monteren in/op de tentrail, en contact opgenomen met Coppens, welke de kampeertopper hebben voortgezet blijkbaar. De situatie uitgelegd, ook dat ik elf jaar stof stond te vangen. En alsof ik dat ding gister had gekocht, werd keurig te woord gestaan, een fenomenale service. 'Ik stuur de adaptieplaatjes gelijk op voor u", zei Lex. Volgende dag ook in ontvangst kunnen nemen. Helaas bleken deze niet te passen, uitgebreid foto's gemaakt en per mail verzonden, wederom moeiteloos contact met Lex opgenomen, maar die vertelde mij dat de bovenste montagerail van de fietsdrager hem niet bekend voorkwam, maar zou het de volgende werkdag gelijk voorleggen aan een monteur. Hulde! Inmiddels ging er nav zijn opmerking een lichtje branden bij mij, wat foto's op internet gezocht van dit type caravan (Hobby 490 UL uit 2011). En zag dat de rail koud op de caravan werd gemonteerd. Dit ook gedaan en uiteraard een terugkoppeling aan Coppens gegeven. Ik geef gewoon de handleiding de schuld :) maar wat een topservice van Coppens!

Service, meedenken, en wederom Service (met een grote S)