8.2/10
8.2/10

VAM

Nieuwe camper gekocht bij Rob. Zeer kundig, service- en klantvriendelijk! Alles prima geleverd. Probleempjes keurig opgelost. Rob, bedankt !!

Verkoper met verstand van product en begrip voor klant.

Jan Cruys

Wij hebben een Doreama panoramaluifel besteld bij Coppens Rekreatie. Vooraf telefonisch contact opgenomen om enkele gegevens te controleren. Het telefonisch contact verliep goed en de medewerker... Wij hebben een Doreama panoramaluifel besteld bij Coppens Rekreatie. Vooraf telefonisch contact opgenomen om enkele gegevens te controleren. Het telefonisch contact verliep goed en de medewerker verstrekte ons op een vriendelijke manier de juiste informatie. Vervolgens via de website de bestelling geplaatst en zoals door Coppens aangegeven voor 12 uur besteld de volgende dag in huis. Uiteraard zijn wij nog niet in de gelegenheid geweest om de luifel op te zetten maar zo op het eerste gezicht ziet alles er prima uit.
Marian en Jan.

Coppens de luifel leveren terwijl dit bij de meeste bedrijven niet het geval was.

Naar onze ervaring geen verbeterpunten.

NE

Telefonisch gewoon niet te bereiken. Meerdere keren geprobeerd maar helaas niemand aan de telefoon gehad.

Wees bereikbaar voor uw klanten

G Jansma

De eerste keer was prima

Weijers

Niet al te best slechte service

Service is ver beneden pijl Bij klacht krijg je geen reactie ook niet na 3 x te hebben gemaild. Nu maar afwachten of ze alsnog reageren !!!

Wim Pauwels

Super vriendelijk en behulpzaam

vlot in alternatieven passend bij de klant te vinden

webshop is onvolledig of niet overzichtelijk voor kleinere materialen

V reenen

Druk

Rob heeft zijn best gedaan dus dik tevreden

Blij mee

Nieuwland

Helaas wordt er bij klachten over de caravan de schuld snel bij de klant gedeponeerd of er wordt niet meer op het onderwerp gereageerd.

Van Rooij

Snel in verkoop heel akelig in de aftersales

snelle levering

Klantvriendelijker