8.2/10
8.2/10

Martin

Keurig en snel geleverd en voor een goede prijs- kwaliteits verhouding

A. Kulker

Snelle levering en perfect geregeld, top.

Ook nog hadden ze gebeld of ik wist dat er geen zijstukken bij zitten en dat wist ik. šŸ‘

Sandie Bogaert

Moeten wel nog de tent opzetten

Vlugge levering

Wil

Slecht bereikbaar. Bijna 10 minuten wachten.
Slecht bereikbaar. Bijna 10 minuten wachten.
Daarna wordt ik niet geholpen omdat ik mijn caravan niet bij hun heb gekocht maar bij particulier. Schijnbaar willen ze geen nieuwe klanten of potentiƫle klanten houden en krijgen. Zeer slechte service

Service en klantvriendelijkheid

LFR

Goede service, levering duurde wat langer door waarschijnlijk feestdagen

Biedt bij de voortenten ook de extra stokken aan, denk aan extra dakliggers, stormstokken of veranda stokken. Ook losse easygrips etc zodat alles makkelijk online in een keer meebesteld kan worden.

Frans Meerveld

Heel goede ervaring, goede service met snelle levering

Goed bereikbaar en werd naar aanleiding van de bestelling gebeld om te controleren of het juiste product was besteld

Siep Bangma

Ervaring met dit bedrijf was zeer goed

goede afhandeling

lieve

Aangenaam

Ondanks Corona maatregelen telefonisch perfect verder geholpen om zo het juiste te bestellen !

Biemans

Slechte service qua garantie. Uitgescheurde dakringen van voortent wordt beoordeeld als ondeskundig gebruik of weersinvloeden, terwijl het overduidelijk een constructie fout is

Nvt

Beter luisteren naar de klant bij klachten of schade