8.2/10
8.2/10

Ruben Wassink

Goede service, levert op afgesproken tijd

Een mail na gestuurd om iets extra’s te bestellen, geen probleem. Meegestuurd met de rest vd bestelling

Jeanette Schelvis

Wim Betz

In één woord geweldig.

In voorbereiding op vakantie mijn caravan uit de stalling gehaald. Onderweg vliegt mijn dakluik open. Thuis gekomen bleek dat het kapot was. Rondom Nijmegen verschillende reparateurs gebeld maar bij... In voorbereiding op vakantie mijn caravan uit de stalling gehaald. Onderweg vliegt mijn dakluik open. Thuis gekomen bleek dat het kapot was. Rondom Nijmegen verschillende reparateurs gebeld maar bij iedereen werd ik afgescheept. Toch maar verder kijken en kwam uit bij Coppens in Best. Toch maar gebeld en kreeg Mark aan de telefoon , mijn probleem uitgelegd en na wat wachten kreeg ik het verlossende bericht dat ik hem zaterdag 14 mei kan brengen en op 18 mei 1 dag voor ons vertrek naar Frankrijk weer ophalen. Dit werd gedaan bij grote uitzondering omdat daar de agenda ook helemaal vol staat. Zo zie je maar weer dat er ook bedrijven zijn die de klant hoog in het vaandel hebben staan. Mark , monteurs van Coppens onze dank is zeer groot en u heeft er sowieso een klant uit Nijmegen bij. Wim Betz Nijmegen

Martin Zweep

Goede ervaring

Snelle reactie bij een probleem en snel opgelost

Mariella Vandenreydt

Laura Abbee

Ik heb telefonisch contact gehad en hier ben ik erg tevreden over.

Niek Van Der Burgt

Super ervaring. Heb in januari een showroom model voortent + luifel gekocht. Thuisgekomen bleek dat er geen quicklock blokjes waren meegeleverd. Terwijl ik hier wel nadrukkelijk om had gevraagd. Nu... Super ervaring. Heb in januari een showroom model voortent + luifel gekocht. Thuisgekomen bleek dat er geen quicklock blokjes waren meegeleverd. Terwijl ik hier wel nadrukkelijk om had gevraagd. Nu blijkt dat deze niet standaard worden meegeleverd. Maar hier werd niet moeilijk over gedaan. En heb de blokjes alsnog gratis gekregen.👍

M Van Haaften

Zeer snelle levering.

wijnand askamp

Meneer aan de telefoon was niet erg vriendelijk voor informatie.