8.2/10
8.2/10

Henri Engberts

Nette en snelle levering

Swen Hoogendam

Website kan iets beter met het zoeken van een voortent. Als je alleen op dorema zoekt krijg je maar 1 tent te zien, als je op plaatjes zoekt krijg je meer te zien

Hans Hagen

Fantastisch uitleg gehad van Mark S. Veel beter dan bij eerste aankoop vorige caravan.

Corrie Kruger

Heel erg goed!!

Alles prima!!

Hoeft geen verbeterpunten, zeer tevreden.

Haakma

Op 6 januari onze camper kunnen afhalen. Het is onze tweede camper. Prima service en uitleg van verkoper Geert. Tijdens uitprobeerweekend schoot een waterslang los en een klein waterballet. Na een... Op 6 januari onze camper kunnen afhalen. Het is onze tweede camper. Prima service en uitleg van verkoper Geert. Tijdens uitprobeerweekend schoot een waterslang los en een klein waterballet. Na een belletje met Coppens kon snel een afspraak worden gemaakt. Prettige en attente ontvangst, slang weer in orde gemaakt en op weg naar mooie vakanties. We konden wachten op de reparatie (komen niet uit de buurt).Kortom Coppens is een goede zaak, goede after sales en hartelijke ontvangst.

Groot bedrijf, veel keuze en ruim gesorteerd en toch persoonlijke service.

nvt.

Hoeben

Bij het ophalen van de caravan prima uitleg van Marc mogen ontvangen. Eerste ervaring met een caravan dus uitleg kwam goed van pas.

Alle geduld van de wereld

Nvt

Van den Hof

Wij zijn zeer goed geholpen door Mark S.

Zeer goed geholpen, en alle uitleg gegeven bij onze aankoop

Nee

Eric Ven, van der

Goede service en snelle levering

Zoals gezegd goede service snelle levering.

Andere pakketbezorger. De bezorger had pakket op de inrit gelegd, maar via de mailbox deze via de brievenbus zijn bezorgd.

Boshouwers

Slecht

Veel keuze

Dure 2e hands camper afleveren met schone toiletcassette. Werkelijk schandalig! Verder: terugbellen als klant vragen heeft. Service is erg slecht!