Sophos

Cooler Media heeft ons event gefilmd voor onze endusers. Wij zijn uiterst tevreden over de kwaliteit van het beeld, het geluid, de sfeerimpressie en de zaken welke zij laten zien in een korte... Cooler Media heeft ons event gefilmd voor onze endusers. Wij zijn uiterst tevreden over de kwaliteit van het beeld, het geluid, de sfeerimpressie en de zaken welke zij laten zien in een korte aftermovie waarbij alles goed wordt samengevat. Tevens waren de specialisten van Cooler Media op locaite professioneel, gedreven, enthousiast en fijne sparring partners.

Hoe verliep het productieprocess?

Productieproces verliep erg goed en gestructureerd. Cooler Media probeert van te voren al veel zaken op orde te hebben. Voor aanvang van de film productie regelen zij muziek, logo's/huisstijl... Productieproces verliep erg goed en gestructureerd. Cooler Media probeert van te voren al veel zaken op orde te hebben. Voor aanvang van de film productie regelen zij muziek, logo's/huisstijl documenten, boodschap van de video en draaiboek. Daar achteraf echter alleen nog maar feedback op de 1e draft nodig is. Dit werkte efficient.

Ze zijn enthousiast, fris, modern en bewust dat het merk en de tone of voice van de klant voorop staat.

Ricardo - ASN

Zeer positieve ervaring gehad met Cooler Media. Vanaf de offerte tot en met de oplevering zeer goede communicatie met de medewerkers van Cooler Media. Leveren kwaliteit en vakwerk.

Hoe verliep het productieprocess?

Heel goed. Zoals ik reeds aangaf, vanaf het begin tot het eind verliep alles soepel. Deadlines worden altijd gehaald.

Magic Meeting is een enorm pluspunt. Heel knap dat er zo to-the-point geschreven wordt wat je bekend wilt maken.

Florence

Wij hebben binnen twee weken een compleet infographicdocument gerealiseerd met behulp van Cooler Media.

Hoe verliep het productieprocess?

Het productieproces wordt strak geregisseerd, met een duidelijke planning en een heldere omschrijving wat je van Cooler Media mag verwachten en wat zij van jou verwachten. In de toepassing van onze... Het productieproces wordt strak geregisseerd, met een duidelijke planning en een heldere omschrijving wat je van Cooler Media mag verwachten en wat zij van jou verwachten. In de toepassing van onze huisstijl hebben we zelf nog wel wat moeten bijsturen, maar de daadwerkelijke infographics zijn erg bruikbaar en leuk geworden.

Snelheid, gestroomlijnd proces, prima prijs-kwaliteitverhouding.

Desartes

Mijn ervaringen met Cooler Media zijn louter positief. Zij luisteren goed naar de klantvraag, leveren snel en secuur en zijn een plezierige partner om mee samen te werken.

Hoe verliep het productieprocess?

Het proces verliep soepel. Er was voldoende ruimte voor creativiteit en afstemming, maar de vaart bleef er ook in, waardoor er conform planning geleverd werd. Het eindresultaat voldoet aan onze... Het proces verliep soepel. Er was voldoende ruimte voor creativiteit en afstemming, maar de vaart bleef er ook in, waardoor er conform planning geleverd werd. Het eindresultaat voldoet aan onze verwachtingen.

De communicatie is goed; het is helder wat zij kunnen bieden en hoe zij dat kunnen doen. Intern zijn bij Cooler zaken ook goed overgedragen en afgestemd. De aansturing is strak maar verloopt... De communicatie is goed; het is helder wat zij kunnen bieden en hoe zij dat kunnen doen. Intern zijn bij Cooler zaken ook goed overgedragen en afgestemd. De aansturing is strak maar verloopt prettig. Alle mensen van Cooler die betrokken waren bij het proces, waren professioneel en vriendelijk.

Hera Life

Wij bleken bij het juiste adres te hebben aan aangeklopt om onze revolutionare, en voor de leek complexe boodschap, helder te laten vertalen naar een animatiefilmpje. Cooler media luistert goed,... Wij bleken bij het juiste adres te hebben aan aangeklopt om onze revolutionare, en voor de leek complexe boodschap, helder te laten vertalen naar een animatiefilmpje. Cooler media luistert goed, reageert en ageert snel. Bovendien wordt er volgens een strak productieproces met de klant gecommuniceerd, zodat stapsgewijs het gewenste resultaat wordt bereikt.

Vlot

Fijn team om mee te werken.

Dennis van Tol - Exact

Cooler Media heeft voor ons in een heel kort tijdsbestek een uitstekende video opgeleverd. We zijn heel blij met het resultaat.

Hoe verliep het productieprocess?

Deadlines en feedback momenten waren strak ingepland, dat was fijn want dan is duidelijk wat er wanneer van wie verwacht wordt. Feedback werd uiterst zorgvuldig in behandeling genomen.

De sessie waarin het script uitgewerkt wordt is van grote toegevoegde waarde. Hierdoor is ons verhaal kort en krachtig geworden.

Netherlands Maritime Technology

Wij zijn erg tevreden over Cooler Media! Draft versies werden op tijd aangeleverd en er werd snel gereageerd op vragen/feedback. Het resultaat is dan ook erg mooi geworden!

Hoe verliep het productieprocess?

Snel, efficiënt en duidelijk. Vooraf was precies duidelijk hoe het proces eruit zou gaan zien, en hier werd ook netjes aan vast gehouden. Er werd met ons meegedacht over de inhoud van de... Snel, efficiënt en duidelijk. Vooraf was precies duidelijk hoe het proces eruit zou gaan zien, en hier werd ook netjes aan vast gehouden. Er werd met ons meegedacht over de inhoud van de infographic, en tijdens het intakegesprek werden de goede vragen gesteld.

Inhoudelijk meedenken en snelle reactie op e-mails.

Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard

Goede ervaring, meedenkend en flexibel

In goede harmonie

Passen zich goed aan aan de situatie, wanneer er eventueel afgeweken moet worden van proces is dat binnen bepaalde grenzen mogelijk.

Data Club

Zeer goede ervaring met de medewerkers van Cooler. Hun inlevingsvermogen in onze complexe business en de creativiteit om dit in een animatie van 1 minuut te krijgen heeft ons positief verrast.

Hoe verliep het productieprocess?

Duidelijke planning ! Van te voren wisten we precies wanneer wat zou worden opgeleverd en wat er van ons werd verwacht. De animatie was zelfs eerder klaar dan verewacht.

- creativiteit
- actief meedenken
- klantvriendelijkheid

Reactie Cooler Media:

Hartelijk dank voor deze geweldige review en super leuke samenwerking! Namens het hele team, hopelijk tot snel.

Agrifirm

Zeer professioneel en servicegericht.

Volgens afspraak.

Flexibiliteit en bereidheid om 'beyond the call of duty' te gaan. Klantvriendelijkheid en hoge kwaliteit van het eind product.