Chainbalance - Maaike Poelmans

Wij hebben heel prettig samen gewerkt met Cooler Media tijdens het maken van de uitleg animatie. En zijn erg blij met het eindresultaat. Een uitleg animatie die echt kort en bondig uitlegt wat we... Wij hebben heel prettig samen gewerkt met Cooler Media tijdens het maken van de uitleg animatie. En zijn erg blij met het eindresultaat. Een uitleg animatie die echt kort en bondig uitlegt wat we doen en wat ons product/dienst kan bijdragen voor onze klanten.

Hoe verliep het productieprocess?

Een heel duidelijk proces waarbij vooraf een planning voor alle partijen helder is en je stap voor stap tot het eindproduct komt. Er wordt steeds duidelijk gestuurd op welke feedback ze verwachten... Een heel duidelijk proces waarbij vooraf een planning voor alle partijen helder is en je stap voor stap tot het eindproduct komt. Er wordt steeds duidelijk gestuurd op welke feedback ze verwachten in welke stap en wat er voor daarna op de planning staat.

De magic meeting is echt magic. Voor ons was dit echt doorslaggevend in het offerte traject en het heeft zeker opgeleverd wat we gehoopt hadden. Het was voor ons erg lastig om een complex verhaal... De magic meeting is echt magic. Voor ons was dit echt doorslaggevend in het offerte traject en het heeft zeker opgeleverd wat we gehoopt hadden. Het was voor ons erg lastig om een complex verhaal kort en bondig te maken. Maar tijdens de magic meeting lukte het Cooler media steeds om het verhaal, kort en helder samen te vatten. En ook het storyboard gaf een goed beeld van hoe we dit over zouden brengen.

Stabre

Zeer fijne samenwerking gehad met Cooler Media. Als oud-motion designer was ik bang dat ik misschien te veeleisend zou zijn. Maar na het doorsturen van een aantal stijlvoorbeelden gingen ze aan de... Zeer fijne samenwerking gehad met Cooler Media. Als oud-motion designer was ik bang dat ik misschien te veeleisend zou zijn. Maar na het doorsturen van een aantal stijlvoorbeelden gingen ze aan de slag en was versie 1 al direct spot-on. Een tweetal kleine wijzigingen later en de logo animatie was nog gaver dan ik had durven hopen.

Laat je niet van de wijs brengen door alle de hoeveelheid uitleganimaties op de homepage, ook abstracte, dynamische logo animaties behoren tot de skillset van Cooler.

Hoe verliep het productieprocess?

Soepel! Na een korte intake gingen ze aan de slag. Een feedback ronde later was de animatie af. Al met al duurde het nog geen 5 werk dagen.

Cindy Martens

Goed proces met professionele begeleiding en duidelijke planning.

Hoe verliep het productieprocess?

Zeer goed, het proces is helder en duidelijk. Je weet precies waar je aan toe bent en wat je wanneer kunt verwachten.

Het duidelijke proces.

biosparq

Klant animatie huisstijl, fijn proces dat resulteerde in een mooi eindresultaat

Hoe verliep het productieprocess?

soepel en zoals volgens de planning

prima communicatie
duidelijk proces
goed eindproduct

Innovam

Wij (Innovam) hebben zeer prettig samengewerkt met Cooler Media. Ze zijn heel duidelijk in hun dienstverlening en weten snel en helder de kern te beschrijven van hetgeen we wilden laten zien.... Wij (Innovam) hebben zeer prettig samengewerkt met Cooler Media. Ze zijn heel duidelijk in hun dienstverlening en weten snel en helder de kern te beschrijven van hetgeen we wilden laten zien. Indrukwekkend!!! Ook de opties m.b.t. de invulling waren voldoende voor ons om mee aan de slag te gaan binnen het beschikbare budget. Qua oplevering was het snel schakelen, maar ook dit leverde geen problemen op.

Hoe verliep het productieprocess?

Naar tevredenheid! We hadden een strakke deadline, maar die sloot goed aan op de werkwijze van Coooler Media. Namelijk, snel, trefzeker en helder.

Ze wisten tijdens de Magic Meeting verrassend snel en helder de kern te beschrijven van ons verhaal. Dat was heel prettig en heeft ons op in het gehele proces veel tijd opgeleverd.

COMMITT3D

Voor een animatie van ons logo hebben we gekozen voor Cooler Media.
Mooi eindresultaat en prettige informele samenwerking.

Hoe verliep het productieprocess?

Cooler geeft transparantie en overzicht tijdens bet proces.

Kunst Centraal

Wij hebben de samenwerking met Cooler Media als heel prettig ervaren. We zijn erg tevreden over het eindresultaat. En ook het proces verliep erg soepel.

Hoe verliep het productieprocess?

Het productieproces verliep zeer soepel. Het is opgedeeld in duidelijke stappen, van intakeformulier en script tot sounddesign. Ook de planning van deze stappen was heel helder. Een kort... Het productieproces verliep zeer soepel. Het is opgedeeld in duidelijke stappen, van intakeformulier en script tot sounddesign. Ook de planning van deze stappen was heel helder. Een kort animatiefilmpje legde een volgende stap nog eens extra, op een speelse manier, uit.

Cooler Media luistert goed, is rustig en geduldig. Dat wordt al meteen duidelijk bij het schrijven van het script. Ze helpen je met het vertalen van je verhaal naar een korte, heldere tekst. Cooler Media luistert goed, is rustig en geduldig. Dat wordt al meteen duidelijk bij het schrijven van het script. Ze helpen je met het vertalen van je verhaal naar een korte, heldere tekst.
Cooler Media gaat goed om met feedback. Opmerkingen worden direct verwerkt.
Cooler Media verdiept zich in de opdrachtgever en weet wat je wel en juist niet wil. Zoals 'geen toeters en bellen'. Het sounddesign was in één keer helemaal goed.

Regel Partners

Leuk en enthousiast team!
Zeer creatief en denken met je mee, kortom een goede ervaring!

Vlot en overzichtelijk.

Het enthousiasme spat er vanaf en dat maakt het leuk om met ze samen te werken

PDZ Uitzendbureau

We zijn zeer snel en goed geholpen!

Georganiseerd en helder.

De snelheid van reageren, de duidelijke communicatie en het eindresultaat waren naar grote tevredenheid.

Avigji B.V.

Cooler Media heeft prachtige filmpjes voor ons gemaakt welke in één oogopslag een zeer goed beeld geven van ons softwarepakket!

Hoe verliep het productieprocess?

Het gehele proces verliep erg soepel. Goede overleggen vooraf en tijdens het proces. Ook is er vooraf een duidelijke planning opgesteld, waar iedereen zich aan hield. We liepen ieder moment op... Het gehele proces verliep erg soepel. Goede overleggen vooraf en tijdens het proces. Ook is er vooraf een duidelijke planning opgesteld, waar iedereen zich aan hield. We liepen ieder moment op schema en wisten precies wanneer de filmpjes gereed zouden zijn. Feedback is telkens goed opgepakt en snel verwerkt.

Goede tekstuele en visuele vertaling van onze wensen.
Snelle reactie en verwerking door Cooler Media.
Duidelijke planning met haalbare deadlines en overzicht voor iedereen.