Fontys Hogescholen

Top. To the point, snel, professioneel

Vlot en strak

Meedenken, creatief

GreenFox Social Return

PERFECT.

Hoe verliep het productieprocess?

Ze gaan voor een 10+ en dat merk je niet alleen bij de offerte maar ook het hele traject.

Continu op zoek naar het beste resultaat waarbij ze veel energie hebben en houden

Renate van Rietschoten/Skipintro

Fijne samenwerking!

Hoe verliep het productieprocess?

Volgens planning, soms zelfs sneller dan in de planning stond aangegeven. Uitwerking was prima in orde.

- briefingsfase was goed geregeld
- flexibel
- volgens planning

Brandweer Gelderland-Zuid

Zeer prettig samengewerkt met CoolerMedia bij het visualiseren van ons visiedocument. Herkenbaar volgens de collega's en op deze manier een duidelijk en overzichtelijke "praatplaat" ter... Zeer prettig samengewerkt met CoolerMedia bij het visualiseren van ons visiedocument. Herkenbaar volgens de collega's en op deze manier een duidelijk en overzichtelijke "praatplaat" ter ondersteuning van het uitdragen van onze visie.

Hoe verliep het productieprocess?

Snel, soepel, professioneel, gezellig en toegankelijk.

Snelheid, deskundigheid

Miguel

KIVI

Prima, vlot en eerlijk

Strak schema, doen wat ze beloven en goed resultaat

Nina Kelder / projectmanager / Artishock events & marketing

Een hele fijne samenwerking en een mooi eindresultaat!

Hoe verliep het productieprocess?

Erg soepel. Regelmatige contactmomenten, er wordt continue meegedacht en alles wordt volgens deadline opgeleverd!

Fijne communicatie!

CARU Containers

Fijne samenwerking en leuk om het proces mee te maken hoe zo'n filmpje tot stand komt. Goed geholpen en al onze feedback kon verwerkt worden, dus we hadden het gevoel dat het echt 'ons' filmpje was.

Hoe verliep het productieprocess?

Alles was duidelijk van tevoren uitgelegd en daardoor wisten we goed waar we aan toe waren.

Duidelijke communicatie en de creatieve script-sessie was erg goed. Wij kwamen met ideeën en dat werd gelijk mooi verwerkt in een script.

Liever anoniem

Efficient, persoonlijk, betrokken

Hoe verliep het productieprocess?

Cooler Media werkt via een vaste planning, die relatief uitgebreid en daardoor wat lang is. De planning was vooraf kristalhelder en werd netjes nagekomen. Als er al vertraging was kwam dat niet... Cooler Media werkt via een vaste planning, die relatief uitgebreid en daardoor wat lang is. De planning was vooraf kristalhelder en werd netjes nagekomen. Als er al vertraging was kwam dat niet vanuit Cooler Media maar vanuit ons zelf.

Persoonlijk contact, heldere communicatie, prettig samenwerken, flexibel, responsive op onze feedback op voorstellen.

Vereniging Afvalbedrijven

Perfecte begeleiding en heel blij met het resultaat

Hoe verliep het productieprocess?

Soepel, goed en vlot. Bijzonder hoe iemand van buiten de sector een zo tot de point script weet te maken.

Inhoudelijk goed, strakke planning en mooi resultaat.

Reactie Cooler Media:

Hartelijk dank voor de geweldige review! Tijd voor champagne 🍾🍾🍾!

Woningstichting Eigen Haard

Cooler Media maakte voor ons en onze bewoners een animatiefilm. Waarin een duidelijke uitleg is te zien over onze plannen voor verbetering van de buurt. Er was een prettige samenwerking.

Hoe verliep het productieprocess?

Duidelijke strategie over de redactierondes met strakke deadlines. Ons doel werd tijdens een gezamenlijke strategiesessie duidelijk neergezet.

Meedenken
Heldere communicatie