9.5/10
8.5/10
8.5/10

Edel

Vandaag is onze airco heel netjes gemonteerd en aangesloten.
Het was het wachten waard!
Een vriendelijke installateur met verstand van zaken.

Vriendelijk, goede informatie.
Werken heel netjes, dat zie je al aan de keurig ingerichte ,opgeruimde bus.

Ga zo door.

Edel

Vandaag is onze airco heel netjes gemonteerd en aangesloten.
Het was het wachten waard!
Een vriendelijke installateur met verstand van zaken.

Vriendelijk, goede informatie.
Werken heel netjes, dat zie je al aan de keurig ingerichte ,opgeruimde bus.

Ga zo door.

Maurice

Erg fijn dat je in een showroom kunt kijken en aldaar advies krijgt. Nette prijs, maar nog belangrijker zeer goede installatie met hoogwaardige afwerking. Beter 10 minuten langer en netjes, dan snel... Erg fijn dat je in een showroom kunt kijken en aldaar advies krijgt. Nette prijs, maar nog belangrijker zeer goede installatie met hoogwaardige afwerking. Beter 10 minuten langer en netjes, dan snel naar huis. In mijn geval koelleiding onder dakpannen door, aangezien ik zo min mogelijk witte kokers binnen en buiten wilde zien.

Goed advies, scherpe prijs, nette installatie.

richard meiners

Vandaag een panasonic airco gekocht en afgehaald keurige zaak scherpe prijzen.
in voorafgaand telefonische overleg hoorde ik kennis van de materie

sterkste punt is de prijs

Matthijs van Rijswijk

Zeer tevreden....goede en duidelijke communicatie en een goed advies. Werk is zeer netjes opgeleverd en afgewerkt.

Communicatie en oplevering.

Mogelijk soms even melden wat de status is...bijvoorbeeld onderdelen zijn besteld.

Bauman

Goede ontvangst in de winkel. Duidelijke uitleg

M. Schalk

Persoonlijk contact | kennis van zaken en mogelijkheden

Zou het persoonlijker nog prettiger vinden om iemand thuis te ontvangen die mogelijkheden bekijkt en dan offerte maakt. Nu veel foto's op en en neer geappt en op moment van installeren nog niet duidelijk hoe het precies mogelijk was. Uiteindelijk wel goed gekomen, maar ik zou nog sneller over gaan tot aankoop wanneer iemand even langs was geweest.

Geen lange wachttijd bij het maken van installatie afspraak. Monteurs hebben verstand van zaken.

verstand van de techniek. Demo ruimte of gewoon even te gaan kijken en te ervaren.

Monteurs hebben geen kennis van bediening van apparatuur via internet of things modules (via mobiel).

Timmers

Wij hebben juni 2017 een splitunit laten bevestigen in onze woonkamer.

Een heel klein en persoonlijk bedrijfje. Fijn dat je een showroom hebt zodat je ook ziet wat je daadwerkelijk koopt.

Nvt

E. Heijl

Duidelijke offerte gehad en alles volgens afspraak uitgevoerd. Fijne mensen, nemen netjes de tijd voor uitleg!