Richard Niemeijer.

Op Internet bestelt , sneller in huis dan aangegeven.
TOP!

Perfect ingepakt!!!

Beste Richard Niemeijer,
Fijn dat uw bestelling sneller dan snel geleverd is.

Francois

Onlangs een Henri slagroomspuit gekocht en product ging helaas defect na 3 maanden. Opgestuurd naar cookinglife en na enige tijd retour gekregen met de mededeling dat het apparaat normaal... Onlangs een Henri slagroomspuit gekocht en product ging helaas defect na 3 maanden. Opgestuurd naar cookinglife en na enige tijd retour gekregen met de mededeling dat het apparaat normaal functioneerde en dat ik alleen de dop er goed op moest draaien…….

Nou het apparaat vertoont nog steeds dezelfde kuren en is door cookinglife helemaal niet onderzocht geweest. Ze hebben het alleen 3 weken bij zich gehouden. Er komt nu zelfs totaal geen reactie meer op mijn klacht en zodoende blijf ik hier zitten met een kapot apparaat.

Dit is geen bedrijf waar ik iemand aan zal raden ooit iets te bestellen. Ze zijn goed in incasseren van je geld en zodra het binnen is ben je bedankt en kun je het uitzoeken.

———————————————————————
Inmiddels onderstaande reactie ontvangen, deze slaat ook nergens op, ze hebben de video reeds meer dan 1 week geleden ontvangen evenals diverse mails (minimaal 5 stuks) vanuit de fabrikant ontvangen en er is er op geen 1 gereageerd. Mijn advies blijft, nooit iets bestellen bij dit bedrijf.

Geen, (snel) leveren doen de meeste bedrijven wel.

FENNY

SNELLE EN KEURIGE LEVERING !!

Alles ! Stevig verpakt

Beste Fenny,
Fijn dat we zo'n goede review van u ontvangen hebben.
Blij dat de bestelling stevig verpakt en snel geleverd was.
Met vriendelijke...
Beste Fenny,
Fijn dat we zo'n goede review van u ontvangen hebben.
Blij dat de bestelling stevig verpakt en snel geleverd was.

Merel

Top

Snelle levering, keurig verpakt en veel keus.

Beste Merel,
Fijn dat de bestelling snel en keurig verpakt geleverd is.

A.hartsema

Netjes geholpen we hadden een paar weken eerder een koekenpan besteld heel snel geleverd maar na 1 maal gebruik was de bodem beschadigd.
Hebben mail gestuurd met foto's mochten een nieuwe pan...
Hebben mail gestuurd met foto's mochten een nieuwe pan uitzoeken en de oude pan houden.
Pan besteld en werdt binnen 3 dagen al bezorgd.
Heel netjes kunnen sommige bedrijven een voorbeeld aannemen reuze tevreden,
Kopen zeker vaker hier

Service

Beste A.hartsema,
We zijn blij om te horen dat u naar wens bent behandeld tijdens het afhandelen van uw klacht.
We wensen u veel plezier van uw nieuwe pan! :)
Met vriendelijke...
Beste A.hartsema,
We wensen u veel plezier van uw nieuwe pan! :)

Joyce

Ik was op zoek naar een braadslede, deze was niet in de winkel aanwezig. De service was vriendelijk en kreeg ik de pan de volgende dag al thuis geleverd.

Vriendelijke service

Beste Joyce,
Fijn om te lezen dat u de braadslede toch hebt ontvangen terwijl dit in de winkel niet aanwezig was.
Team...
Beste Joyce,

Petra Vooijs

Geweldig!

Stevig, veilig en met alle zorg verpakt

Beste Petra Vooijs,
Bedankt voor uw positieve feedback.
We zijn erg blij dat de bestelling in goede orde is geleverd.
Veel plezier van uw aankoop!
Team...
Beste Petra Vooijs,
Bedankt voor uw positieve feedback.
We zijn erg blij dat de bestelling in goede orde is geleverd.
Veel plezier van uw aankoop!

Corry

Uitstekend topbedrijf

Supersnelle levering
Perfect en met zorg ingepakt
Goede kwaliteit

Beste Corry,
Bedankt voor uw geweldige 5 sterrenreview.
We zijn erg blij om te lezen dat u ons een uitstekend topbedrijf vindt. :)

sloof

6 cognacglazen besteld, van wie 2 in hele kleine stukjes arriveren (niet verbazingwekkend want de PTT kon niet weten dat er breekbaar materiaal in de doos zat, dat stond er namelijk nergens... 6 cognacglazen besteld, van wie 2 in hele kleine stukjes arriveren (niet verbazingwekkend want de PTT kon niet weten dat er breekbaar materiaal in de doos zat, dat stond er namelijk nergens op.....)
Onvriendelijke man aan de telefoon, wij moesten foto maken, wat als de klant toevallig geen smartphone heeft ?

Beste Ton Sloof,
Wat vervelend om te lezen dat de bestelling met schade geleverd is.
Helaas hadden we meer last van schade toen we wel Pas op breekbaar stickers gebruikten.
Ik zie dat er...
Beste Ton Sloof,
Wat vervelend om te lezen dat de bestelling met schade geleverd is.
Ik zie dat er een credit voor u is ingevuld voor de beschadigde artikelen. Dit wordt binnen 10 werkdagen overgemaakt op de rekening waarmee u had besteld.
We vinden het erg vervelend dat u zo onvriendelijk te woord gestaan bent via de telefoon. Onze excuses voor het ongemak.
Helaas lossen wij schademeldingen altijd met foto's op.
We willen u een kortingscode aanbieden voor het ongemak. Op uw volgende bestelling kan u kortingscode CBA10 gebruiken.

Hanny Roelofsen

Niet duur, snelle levering en goede service. Prachtig servies gekocht.

Service

Beste Hanny Roelofsen,
Blij om te horen dat de zending snel en in goede orde geleverd is.
Veel plezier van uw gekochte servies.