Bouwman

Goede kwaliteit soepkommen. Levering dag na bestelling.

Mooie producten goede kwaliteit en snelle levering.

Beste Bouwman,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over Cookinglife. Wij wensen je veel plezier van je bestelling.

Klaas

Een perfecte ervaring om kookspullen te kopen

Duidelijke website. Waarbij prijs en levertijd duidelijk worden aangegeven. Ook de informatie na het bestelmoment is duidelijk en informatief.

Beste Klaas,
Beste Klaas,
Bedankt voor je leuke review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over Cookinglife, fijn om te horen dat je tevreden bent over onze snelle levering. Wij wensen je veel plezier van je bestelling.

Raymond

Snelle service, zeer goede kwaliteit

Snelle levering, duidelijk

Beste Raymond,
Beste Raymond,

M. De Louwere

Top. Snel

Snelheid

Beste M. De Louwere,
Bedankt voor je leuke review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over Cookinglife. Wij wensen je veel plezier van je bestelling.
Team...
Beste M. De Louwere,

Marian van der Meer

Servies van F2d en snijplank besteld. Snelle levering, mooi servies.

Veel keus, goede prijs, snelle levering en goed verpakt.

Beste Marian van der Meer,
Bedankt voor je leuke review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over Cookinglife, dat is altijd leuk om te horen.

klaver

Product geen probleem, maar wel de verpakking. Een veels te grote doos en echt wel 8 meter bubbeltjes plastic, heel jammer dat, het zo is verpakt, en dat in deze tijd...al had ik het geweten had ik... Product geen probleem, maar wel de verpakking. Een veels te grote doos en echt wel 8 meter bubbeltjes plastic, heel jammer dat, het zo is verpakt, en dat in deze tijd...al had ik het geweten had ik de bakvorm hier niet gekocht.

op tijd geleverd. Na te zijn aangesproken op de verpakking is er gezegd dat hier beter op gelet gaat worden, dat dit niet meer gebeurd, ik hoop dat dit inderdaad het geval zal zijn. Alvast dank... op tijd geleverd. Na te zijn aangesproken op de verpakking is er gezegd dat hier beter op gelet gaat worden, dat dit niet meer gebeurd, ik hoop dat dit inderdaad het geval zal zijn. Alvast dank hiervoor.

Jane

Snelle levering! Eén bord had een fabrieksfout en een ander was beschadigd, stukje van de rand af. Snelle reactie ontvangen mbt de gemelde schade, extra foto verstuurd. Nog in afwachting hoe het... Snelle levering! Eén bord had een fabrieksfout en een ander was beschadigd, stukje van de rand af. Snelle reactie ontvangen mbt de gemelde schade, extra foto verstuurd. Nog in afwachting hoe het opgelost gaat worden.

Snelle levering en reactie

Beste Jane,
Beste Jane,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! Leuk om te horen, we doen ons best om zo snel mogelijk een oplossing te vinden voor het bord met de productiefout. Veel plezier gewenst van je bestelling!

Winette

Mijn compleet nieuwe servies en bestek, alles komt van Cookinglife.

Zeer veel keuze en super snelle levering

Beste Winette,
Bedankt voor je review! Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over je bestelde servies en bestekset. Veel plezier gewenst van je bestelling!

MJ Kok

Prima bedrijf, goede levering.

Voldoende communicatie over verzending

Beste MJ Kok,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze webshop! Leuk om te horen. Veel plezier gewenst van je bestelling!

Restaurant La Pucelle BV

Prima snel geleverd.

Ruim assortiment

Beste Restaurant La Pucelle BV,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons assortiment! Leuk om te horen. Veel plezier gewenst van je bestelling!