HRD

Snelle levering, mooie spullen voor een goede prijs!

Snelle levering, overzichtelijke site, goede prijzen

Nvt

Wij hebben slechte ervaringen met Cookinglife. 2 bestellingen gedaan en beide waren niet goed verpakt waardoor de eerste keer de helft kapot was en de 2e keer ook een artikel kapot. De eerste keer... Wij hebben slechte ervaringen met Cookinglife. 2 bestellingen gedaan en beide waren niet goed verpakt waardoor de eerste keer de helft kapot was en de 2e keer ook een artikel kapot. De eerste keer moesten we het op eigen kosten terugsturen om het geld terug te krijgen. 2e keer is het goed geregeld en ruime vergoeding gekregen.

Mooi servies en goede website

Nas

Mijn ervaring met cookinglife.nl is heel erg positief. Het bestelde servies is precies zoals op de foto. De klantenservice is ook heel vriendelijk. Ze zijn bereid je te helpen en mee te denken... Mijn ervaring met cookinglife.nl is heel erg positief. Het bestelde servies is precies zoals op de foto. De klantenservice is ook heel vriendelijk. Ze zijn bereid je te helpen en mee te denken zonder. Ik heb cookinglife als heel vriendelijk en proactief ervaren.

Vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar en handelen snel.

Beste Nas,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over Cookinglife, hier doen wij ons best voor. Wij wensen je veel plezier van de bestelling!
Beste Nas,

Ralph

Aankoop kommetjes en mokken

Hele goede service

Beste Ralph,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je bestelling in goede orde werd geleverd, hier doen wij ons best voor. Wij wensen je veel plezier van de bestelling!
Beste Ralph,

K. Bonarrigo

Super service

Snelle oplossing voor beschadigde producten

Beste K. Bonarrigo,
Beste K. Bonarrigo,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je beschadigde bestelling snel werd hersteld, hier doen wij ons best voor. Wij wensen je veel plezier van de bestelling!

Mayke

Snelle levering, communicatie is helder (ook wat te doen als producten beschadigd zijn).

Kans op beschadiging is erg klein, het spul was orkaanbestendig ingepakt.

Beste Mayke,
Beste Mayke,

Anja Ritterbeeks

Perfekt

snelle levering

Dorie van den Boomen

Ja wat zal ik zeggen.... nadat DHL de bestelling had afgeleverd, bleek dat er 4 kapotte borden bij zaten.
Na wat omzwervingen en bellen hebben ze het heeeeel snel en netjes opgelost.

Korte communicatie lijntjes en duidelijke richtlijnen

Beste Dorie van den Boomen,
Beste Dorie van den Boomen,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je schademelding snel werd behandeld, hier doen wij ons best voor. Wij wensen je veel plezier van de bestelling!

Finke

Een bedrijf met heel veel mooie en prachtige producten, en de service... dat kan niet beter.
En zeker hele snelle levering

Super kundig en zeer vriendelijk

Beste Finke,
Bedankt voor je positieve review! Wij doen ons best om een goede service te leveren aan onze klanten. Wij wensen je veel plezier van de bestelling!
Met vriendelijke...
Beste Finke,

Frans van Schaijik

Tot nu een aantal keren besteld en altijd correct afgeleverd. Hoe goed een bedrijf is merk je echter pas wanneer je een klacht of schade hebt. In mijn laatste bestelling bleek een schaal beschadigd... Tot nu een aantal keren besteld en altijd correct afgeleverd. Hoe goed een bedrijf is merk je echter pas wanneer je een klacht of schade hebt. In mijn laatste bestelling bleek een schaal beschadigd te zijn geraakt. Nadat ik dit 's middags gemeld had, werd diezelfde middag nog een nieuwe schaal ter vervanging opgestuurd. Dat noem ik nog eens topservice!

Communicatie en service bij schade

Beste Frans van Schaijik,
Beste Frans van Schaijik,
Bedankt voor je leuke review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over Cookinglife, fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Wij wensen je veel plezier van je bestelling.