Reviews

9.2 / 10
7840 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

7840 Reviews

ontevreden klant

1/10

Bijzonder onaagename ervaring met dit bedrijf: het bestelde item werd te laat geleverd, sowieso al en dag te laat en dan nog eens vele uren later dan het aangegeven tijdslot, waardoor een hele dag... Bijzonder onaagename ervaring met dit bedrijf: het bestelde item werd te laat geleverd, sowieso al en dag te laat en dan nog eens vele uren later dan het aangegeven tijdslot, waardoor een hele dag wachten al niet erg fijn was. En al zeker niet toen bij het openen van de doos bleek dat een verkeerd item werd toegestuurd. Na dit onmiddellijk te melden, wordt nadat er nog een dag over heen gaat eindelijk het retourlabel bezorgd, waarop de vraag gesteld wordt om het correcte product alvast te bezorgen gezien de fout bij het bedrijf ligt en er sowieso al vertraging opzit ten gevolge deze fout. Hierop krijg ik steevast de melden dat reacties in het returnless systeem moeten gebeuren. Wat ten eerste in condractie is met de inhoud van de mail waarin staat dat vragen op opmerking als retour op de mail moeten. En ten tweede is er in het retour systeem geen mogelijkheid om vragen te stellen. Na twee pogingen stuur ik een klacht via de website. Daar wordt geen gevolg aangegeven. Na het binnenbrengen van het pakket blijft de status op ready to send staan, dus besluit ik telefonisch contact op te nemen, daar zegt men dat het in orde gebracht zal worden, wat dus niet het geval is. uiteindelijk 8 dagen later nog steeds niet verder geholpen. Uit de reviews op de website blijkt dat zolang er niets misloopt het in orde is, maar als de firma zelf fouten maakt zetten ze deze helaas niet op een efficiente en klantvriendelijke wijze recht. De eerste en laatste keer dus dat we hier iets besteld hebben.

Sterke punten

geen

Reactie Cookinglife.nl:

Beste myriam madani,
We vinden het erg vervelend dat het zo is gelopen met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het uw probleem werd gemaakt....
Beste myriam madani,
We vinden het erg vervelend dat het zo is gelopen met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het uw probleem werd gemaakt. Dit was totaal niet ons bedoeling. We vinden het erg vervelend dat we u een verkeerde set verstuurd hebben.
We zien dat de bestelling inderdaad retour komt. Hierdoor hebben we uw bestelling alvast naar u verstuurd.
Ik hoop dat we het nu met u hebben op kunnen lossen.
Wanneer er nog meer problemen of vragen zijn, horen we graag van u.
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife


Gin

1/10

Vandaag besteld, Morgen NIET thuis. (en ook de klantenservice geeft geen thuis)

Sterke punten

Mooie producten

Reactie Cookinglife.nl:

Beste Gin,
Wat vervelend dat uw bestelling niet de volgende dag geleverd was.
Wanneer we het voorradig hebt, wordt het dezelfde dag nog meegegeven aan PostNL of DHL.
Natuurlijk kan het...
Beste Gin,
Wat vervelend dat uw bestelling niet de volgende dag geleverd was.
Wanneer we het voorradig hebt, wordt het dezelfde dag nog meegegeven aan PostNL of DHL.
Natuurlijk kan het voorkomen dat zij vertraging oplopen. Dit is buiten ons bereik.
We hopen dat uw bestelling al is geleverd, zo niet, horen we graag van u!
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife


PB

1/10

Slechte service, wacht meer dan een week op mijn bestelling, geen pro actieve mail of contact over de voortgang van de order. Als ik het webformulier invul en het ordernummer opgeef in het... Slechte service, wacht meer dan een week op mijn bestelling, geen pro actieve mail of contact over de voortgang van de order. Als ik het webformulier invul en het ordernummer opgeef in het invoerveld wordt mij per mail wederom om een ordernummer gevraagd. Wat is de functie van het ordernummer invullen in het invoerveld als je het daarna NOGMAALS moet opgeven?

Sterke punten

niet

Reactie Cookinglife.nl:

Beste PB,
Bedankt voor uw review.
Vervelend dat uw bestelling niet snel wordt geleverd. Onze excuses voor het ongemak.
Misschien was er een foutje in het ordernummer waardoor het niet...
Beste PB,
Bedankt voor uw review.
Vervelend dat uw bestelling niet snel wordt geleverd. Onze excuses voor het ongemak.
Misschien was er een foutje in het ordernummer waardoor het niet gevonden kon worden en daarom nogmaals gevraagd zodat we u alsnog konden helpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife


Renée

10/10

Het is vrijdagmiddag op het werk; je hebt maandag plots een huwelijkskado nodig voor een collega; snel besteld; het moet zaterdag bezorgd worden! Wat n super snelle service, het was binnen een uur... Het is vrijdagmiddag op het werk; je hebt maandag plots een huwelijkskado nodig voor een collega; snel besteld; het moet zaterdag bezorgd worden! Wat n super snelle service, het was binnen een uur verpakt en bij Post.nl aangeboden! Zaterdag in huis en maandag met speech bij het a.s. Bruidspaar!

Sterke punten

Snelle super service!

Reactie Cookinglife.nl:

Beste Renée,
Bedankt voor uw fijne review.
Wanneer het voorradig bij ons is, gaat het zo snel mogelijk de deur uit met PostNL mee voor verzending.
Fijn dat u de bestelling snel en in...
Beste Renée,
Bedankt voor uw fijne review.
Wanneer het voorradig bij ons is, gaat het zo snel mogelijk de deur uit met PostNL mee voor verzending.
Fijn dat u de bestelling snel en in goede orde ontvangen hebt.
Hopelijk was het bruidspaar erg tevreden met uw cadeau! :)
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife


Gerrit

10/10

Goed advies gekregen in de winkel in Nijmegen bij aankoop van een servies. Er werd meegedacht in oplossingen.
Een deel beviel toch niet zo wat kleur betreft. Retourneren geen probleem en...
Goed advies gekregen in de winkel in Nijmegen bij aankoop van een servies. Er werd meegedacht in oplossingen.
Een deel beviel toch niet zo wat kleur betreft. Retourneren geen probleem en volgende dag nieuwe borden binnen.
Iets duurder segment in de markt, maar wel kwaliteit.
Later wilde ik eierdopjes in dezelfde stijl, maar die bestaan niet. Door de winkel worden er alternatieven gezocht en daar krijg ik per mail antwoord op. Top!!

Sterke punten

Snelle levering, goede klantenservice en vooral : vriendelijk personeel met kennis van zaken.
Telefonisch goed bereikbaar

Reactie Cookinglife.nl:

Beste Gerrit,
Wat fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen in ons winkel van Nijmegen.
Blij dat u zo tevreden bent over ons service.
We zien u graag nog eens terug! :)
Met...
Beste Gerrit,
Wat fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen in ons winkel van Nijmegen.
Blij dat u zo tevreden bent over ons service.
We zien u graag nog eens terug! :)
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife


Eloise

10/10

Ik bestel mijn kookspullen altijd bij cookinglife. De spullen zijn altijd snel geleverd en een goede service.Ik raad deze site aan.

Sterke punten

Snelle levering, goede klantenservice en goede pannen.

Reactie Cookinglife.nl:

Beste Eloise,
Fijn om te lezen dat u een positieve vaste klant bent. Daar zijn wij erg blij mee! :)
We zien u natuurlijk graag weer terug op ons webshop!
Veel plezier van uw...
Beste Eloise,
Fijn om te lezen dat u een positieve vaste klant bent. Daar zijn wij erg blij mee! :)
We zien u natuurlijk graag weer terug op ons webshop!
Veel plezier van uw aankopen.
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife


Jac Pouw

9/10

Heb zaterdagmiddag een bestelling geplaatst.
Maandagmorgen al geleverd terwijl Post.nl normaal op maandag nooit bezorgd. Heel fijn!

Sterke punten

Heb zaterdagmiddag een bestelling geplaatst.
Maandagmorgen al geleverd terwijl Post.nl normaal op maandag nooit bezorgd. Heel fijn!

Reactie Cookinglife.nl:

Beste Jac,
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service!
Ik wens je veel plezier van de bestelling :)
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife


MMT

6/10
(Bewerkt)

Heb lang op mijn bestelling moeten wachten, en toen het kwam was het niet compleet, zou worden nagestuurd maar dat duurde maar en ik hoorde niets meer.

Sterke punten

geen

Reactie Cookinglife.nl:

Goedemiddag,
Vervelend dat u zo lang op uw bestelling had moeten wachten en wanneer het eindelijk geleverd was de bestelling niet compleet was. Onze excuses voor het ongemak!
Zou u aan...
Goedemiddag,
Vervelend dat u zo lang op uw bestelling had moeten wachten en wanneer het eindelijk geleverd was de bestelling niet compleet was. Onze excuses voor het ongemak!
Zou u aan kunnen geven welk artikel niet is geleverd?
We horen het graag.
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife


Anita van Halm

10/10

Uitgebreide shop met mooie producten

Sterke punten

Snel en goed ingepakt geleverd

Reactie Cookinglife.nl:

Beste Anita van Halm,
Fijn om te lezen dat u zo te spreken bent over ons webshop.
Blij dat uw bestelling snel en in goede orde is geleverd. Veel plezier van uw aankoop!
Met vriendelijke...
Beste Anita van Halm,
Fijn om te lezen dat u zo te spreken bent over ons webshop.
Blij dat uw bestelling snel en in goede orde is geleverd. Veel plezier van uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife


Merie Ketelaar

9/10

Snelle levering mooie producten

Sterke punten

Snelle levering, mooie producten, zeer uitgebreid assortiment. Ben nog niet uitgekeken hier. Als onze keuken klaar is weer ik wel waar ik weer terug kom.

Reactie Cookinglife.nl:

Beste Merie Ketelaar,
Wat fijn dat uw mooie producten snel en in goede orde is geleverd.
Veel plezier van uw aankoop.
We zien u natuurlijk graag terug in ons webshop! :)
Met...
Beste Merie Ketelaar,
Wat fijn dat uw mooie producten snel en in goede orde is geleverd.
Veel plezier van uw aankoop.
We zien u natuurlijk graag terug in ons webshop! :)
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife