Cookinglife.nl

Cookinglife.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Cookinglife.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company951
Uitstekend (10/10)
91 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Cookinglife.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 951 ervaringen.

Prima service.

Cookinglife.nl 1 beoordeling

Kansloze organisatie, producten niet op voorraad terwijl dit wel op de website staat. beloftes doen dat er alsnog geleverd kan worden binnen 3 werkdagen. 9 dagen later nog niet. al helemaal geen communicatie wanneer er wel geleverd kan worden. resultaat uit "voorzorg" wordt de order gecanceld.... kansloze service,.

Kartika
Kartika

Breed assortiment, snelle verzending, ze stellen je goed op de hoogte van de status van je bestelling.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en de bestelling is helemaal veilig thuis bezorgd.

Top service.

Jenneke
Jenneke

Goede begeleiding van de klanten service. Uiterst vriendelijk geholpen bij een probleem.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en snelle levering.

Ilse

Op 31 mei heb ik 10 pastaborden besteld. kort hierop volgt een mail dat het artikel niet op voorraad is. op 2 juni volgt opnieuw een mail dat bestelling is doorgestuurd naar het magazijn, en deze die dag wordt verstuurd. op 3 juni heb ik een mail ontvangen dat de bestelling in behandeling is genomen. vandaag, 6 juni volgt opnieuw een mail dat het artikel niet op voorraad is. er wordt mij geadviseerd om in de webshop te kijken of een artikel wel op voorraad is. dit is het, dus ik besluit te bellen. medewerker geeft aan dat slechts drie van de tien borden op voorraad zijn. de borden zijn pas 12 juni weer volledig op voorraad. dat is 10 dagen langer dan waarmee geadverteerd wordt. helaas de bestelling moeten annuleren. erg jammer.

Cookinglife.nl 1 beoordeling

Voor het eerste een bestelling gedaan, waaronder twee westmark framos schilmesjes..
het ene mesje is beschadigd en niet geheel voorzien van coating of chroom hoe je het noemen wil..
daarnaast zijn de schilmesjes ook nog eens verschillend van uitvoering geleverd.

Voldoende (6/10)

Direct e-mails over wat ze doen en gedaan hebben

Score voor Cookinglife.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ze vragen al een beoordeling voordatde bestelling is geleverd.

Hein
Zeer goed (9/10)
Hein

De levering was al de volgende dag. Ook de mogelijkheid om na ontvangst te betalen sprak mij aan. Het apparaat vodoet prima en oogt erg degelijk.

Score voor Cookinglife.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Via de website op zoek naar een slagroomspuit ben ik bij cookinglife beland. er was een grotre keuze en deze slagroomspuit had een prettige prijs..

Joeri Loos
Goed (8/10)
Joeri Loos

De levering gebeurt heel snel en is goed op te volgen via het trackingsysteem.

Score voor Cookinglife.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed, wij zijn tevreden. enkel vonden wij de beschrijving bij het product dat wij online bestelden, niet volledig. dit ging over wijnrekjes waarvan wij dachten dat deze uit 1 geheel bestonden, in werkelijkheid waren dit 4 stukken, die op elkaar gestapeld moeten worden.

Bedrijfsinformatie

Onze kookwinkel CookingLife biedt een breed assortiment aan servies zoals Maxwell Williams en handige keukenartikelen aan.

Op dit moment bieden we 7.500 artikelen aan o.a. Bolsius Kaarsen!
Adres
Osloweg 91a