J. Valentine

De volgende dag bezorgd, snelle levering!

Goed product, beste kwaliteit, A merk.

Johana

My order arrived quicker than I expected it. This is now one of my favorites web stores. Very pleased.

Nice products. An easy-to-navigate website. Very very quick delivery. Good prices.

Langzaam bezorging systeem. Goed klantenservice.

Anne Marie Blaauw

Ondanks dat ik gebroken schaaltjes kreeg toegezonden, ben ik toch heel tevreden over de service van Cookinglife.nl. Ik kreeg meteen de volgende dag al nieuwe toegestuurd. Bovendien vind ik het...

Besteld/gevonden via Bol.com, maar spullen geleverd door Cookinglife.

De bestelde spullen bleken niet voorradig. Cookinglife heeft met slechts een paar dagen vertraging gezorgd dat we de bestelde items alsnog ontvingen. Fijn, die extra inzet om een klant blij te maken.

Ilse

Duidelijke communicatie en snelle levering! Top!

Snelle levering!

Ineke Bossaert

Ik was op zoek naar Pastaborden maar vond de prijzen altijd schikbarend, per toeval kwam ik op de de site van Cookinglife terecht. Daar stonden mijn droomborden & wel voor een droomprijs. Direct...

Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden. Snelle levering. En ook niet geheel onbelangrijk! Je product wordt met alle zorg verpakt.

Fleur Van der horst

Ik heb een frietsnijder besteld was een degelijke en was inderdaad de volgende dag binnen duidelijke site

Zeker aan te raden

Alles was goed

De afspraken worden nagekomen

Snel en correct

Jan Wouterse

Ervaring is goed. De berichtgeving over het bestelde deugt niet !

Correcte en snelle levering