Je aankoop wordt beschermd

Veeman

Een bord kapot ontvangen,heeft lang geduurd eer er een nieuw bord werd nagezonden..verder prima geregeld,veel retour gedaan omdat de schaaltjes erg klein waren, grotere besteld , die service was...

retour zenden geen probleem

Vancauwenbergh Gina

Kei tof . vele mogelijkheden qua assortiment . super

snelle en perfecte levering

Bilal

Op 1 product na alles netjes op tijd geleverd. Op 1 product waar 2-4 dagen levertijd stond al bijna 2 weken aan het wachten helaas.

Klantenservice reageert altijd super snel op mails.

Heb via de website besteld, helaas waren 2 dingen gebroken ondanks de goede verpakking maar zonder gedoe gewoon beide artikelen opnieuw ontvangen. Super!

Zie hierboven en heel snel geleverd.

Brouwer

Makkelijk zoeken naar de producten die we zochten. Snel te bestellen. En mskkelijk om je bestelling achteraf te betalen.

Snelle levering en een goede website.

Vancauwenbergh Gina

Ik was dringend op zoek naar soda stream producten. Geraakte echt niet in de winkel. Ik waagde erop om eens online te gaan kijken. Ook al was het al avond, cookinglife gaf de garantie ze de dag erop...

Snelle levering . Alles verloopt correct en tevens ook nog eens goed ingepakt . Chapeau.

Groot assortiment in bierglazen. Precies gevonden wat ik zocht!

De bierglazen die ik bestelde zijn erg netjes en veilig verpakt.

Snelle service, duidelijke communicatie!

Duidelijkheid over levertermijn, zeer goed verpakt/verzonden.

Bestelling geplaatst

snelle levering

Ik heb een aantal keren besteld bij Cookinglife vanwege het grote aanbod en de snelle levering. Bovendien ontvang je als klant zo af en toe aanbiedingen, waarmee je dan weer je voordeel kunt doen.

Groot aanbod en een goede overzichtelijke website met een goede zoekfunctie.