Cookinglife.nl

Cookinglife.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Cookinglife.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company955
91 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Cookinglife.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 955 ervaringen.

H. Vermout
H. Vermout

Presentatie van interessante producten - goede productomschrijving.
Mogelijkheid tot retourneren.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel, goede overzichtelijke site met heel ruim assortiment -.

R

Veel keuze aan betaal mogelijkheden op de site. zelfs achteraf betalen waar geen extra kosten mee gemoeid zijn. ( mits je op tijd betaald ). bestellen en betalen gaat gemakkelijk en snel. veel keuze..
aandacht punt : de telefonische bereikbaarheid.

Geen punt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super snel de pan is in gebruik.

Amir
Zeer slecht (2/10)
Amir
Score voor Cookinglife.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik heb bij hun 12 bierglazen besteld maar nooit ontvangen !.
slecht te breiken.

Prima service.

Cookinglife.nl 1 beoordeling

Kansloze organisatie, producten niet op voorraad terwijl dit wel op de website staat. beloftes doen dat er alsnog geleverd kan worden binnen 3 werkdagen. 9 dagen later nog niet. al helemaal geen communicatie wanneer er wel geleverd kan worden. resultaat uit "voorzorg" wordt de order gecanceld.... kansloze service,.

Kartika
Kartika

Breed assortiment, snelle verzending, ze stellen je goed op de hoogte van de status van je bestelling.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en de bestelling is helemaal veilig thuis bezorgd.

Top service.

Jenneke
Jenneke

Goede begeleiding van de klanten service. Uiterst vriendelijk geholpen bij een probleem.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en snelle levering.

Ilse

Op 31 mei heb ik 10 pastaborden besteld. kort hierop volgt een mail dat het artikel niet op voorraad is. op 2 juni volgt opnieuw een mail dat bestelling is doorgestuurd naar het magazijn, en deze die dag wordt verstuurd. op 3 juni heb ik een mail ontvangen dat de bestelling in behandeling is genomen. vandaag, 6 juni volgt opnieuw een mail dat het artikel niet op voorraad is. er wordt mij geadviseerd om in de webshop te kijken of een artikel wel op voorraad is. dit is het, dus ik besluit te bellen. medewerker geeft aan dat slechts drie van de tien borden op voorraad zijn. de borden zijn pas 12 juni weer volledig op voorraad. dat is 10 dagen langer dan waarmee geadverteerd wordt. helaas de bestelling moeten annuleren. erg jammer.

Bedrijfsinformatie

Onze kookwinkel CookingLife biedt een breed assortiment aan servies zoals Maxwell Williams en handige keukenartikelen aan.

Op dit moment bieden we 7.500 artikelen aan o.a. Bolsius Kaarsen!
Adres
Osloweg 91a