Klaas

Had ook al op google revieuws iets geschreven maar wou hier ook nog ff neerzetten. Had twee mooie flessen besteld goed verstuurd. er miste alleen bij een kurk. Na de klantenservice te hebben... Had ook al op google revieuws iets geschreven maar wou hier ook nog ff neerzetten. Had twee mooie flessen besteld goed verstuurd. er miste alleen bij een kurk. Na de klantenservice te hebben gemailed hadden ze binnen een paar dagen een kurk opgestuurd.
Wat een toppers dat ze zoveel moeite doen voor hun klanten!

Goede klanten service, Goede verzending (kans op schade bij de post dus nihil), en natuurlijk mooie producten

Marga Hilbert

Super

Snelle levering, goede verpakking en een goede prijs

Theunissen

Slechte service

?

Marga

Helaas gebruiken ze geen 'breekbaar' stikkers waardoor een deel van onze bestelling in stukken aankwam. Hier over gebeld en dit zou een incident zijn.
Dit is niet zo, nu 4x besteld en telkens...
Dit is niet zo, nu 4x besteld en telkens geen sticker.

Klacht snel en goed afgehandeld.

Boudewijn Poldermans

1 x 12 borden besteld en vooruitbetaald. Zelfde bedrag 2 x zonder mijn instructie van mijn rekening afgeschreven en naar 2 verschillende bankrekeningen gegaan ! Geld nog steeds niet terug. Never... 1 x 12 borden besteld en vooruitbetaald. Zelfde bedrag 2 x zonder mijn instructie van mijn rekening afgeschreven en naar 2 verschillende bankrekeningen gegaan ! Geld nog steeds niet terug. Never again !

Pas op voor dit bedrijf

Joa Richter

Ik ben zeer tevreden met Cookinglife. Mijn bestelling kwam snel aan (zelfs ondanks de sneeuw), helaas waren er wat delen van mijn serviesset kapot, wat natuurlijk kan gebeuren, maar dit is super... Ik ben zeer tevreden met Cookinglife. Mijn bestelling kwam snel aan (zelfs ondanks de sneeuw), helaas waren er wat delen van mijn serviesset kapot, wat natuurlijk kan gebeuren, maar dit is super goed opgelost. Ik had mn nieuwe onderdelen binnen 2/3 dagen weer thuis, hoefde daarvoor niet meer dan een mailtje te sturen. Hele goeie en vriendelijke klantenservice. Zeker aan te raden

Hele goeie klantenservice, snelle levering en mooie producten

Pascalle

Goede service

Erg behulpzaam en goed met oplossen van problemen

R. Schaft

Teleurstellende service! Thermoskan besteld, na 4 weken in gebruik defect door fabrieksfout. Volgens de winkel een gebruikersfout. Na uitleg geen reactie meer en geen service, thermoskan kan naar t... Teleurstellende service! Thermoskan besteld, na 4 weken in gebruik defect door fabrieksfout. Volgens de winkel een gebruikersfout. Na uitleg geen reactie meer en geen service, thermoskan kan naar t vuilnis en geen restitutie of andere service. Nooit meer bij deze winkel bestellen!

Carla

Goede en snelle levering

Goed en snel ook qua service

Ilona

Messenblok met messen besteld. Super levering en service

Snelle levering en goed