IvdK

Mooie, ruime keus. Snelle levering!

Caroline

Dezelfde dag nog een mail gestuurd met alle gevraagde gegevens en veel foto’s. Zes bordjes besteld, deze waren simpelweg op elkaar gestapeld, waardoor er twee zwaar beschadigd aankwamen.
Dezelfde dag nog een mail gestuurd met alle gevraagde gegevens en veel foto’s.
Tot twee keer toe de vraag of en hoeveel bordjes er nu eigenlijk vervangen moesten worden, terwijl ik dat direct al duidelijk aangegeven had. Domme medewerkers die de mails niet eens fatsoenlijk kunnen lezen. En geen excuses kunnen aanbieden.
De twee nieuwe bordjes zijn gelukkig goed aangekomen, dit keer met een kartonnetje ertussen, maar weer niet apart verpakt, zoals ik gevraagd had. Meer geluk dan wijsheid dus....
Al met al een hoop tijdverlies en véél ergernis.
Nooit meer Cookinglife!

A.Y.

Worst customer experience ever

replies fast with excuses and incompetence

Jo

Snel

Gratis verzending boven 49 euro, Korting moederdag, Mooie producten die lastig te vinden zijn, Snel bezorgd

Gea hilgen

Goed bedrijf goede levering en goede service ik beveel dit bedrijf aan dikke duim ??

Alles vind ik goed ??

T.

Perfecte service

Levering zoals beloofd: 's avonds besteld en de volgende dag al ontvangen. Het servies was ook allemaal goed ingepakt, waardoor het onbeschadigd aankwam.

Britney

Oplichters

Oplichters

Carla

Snelle levering en goede service!

Snelle levering!

Patty

Mooie en goeie producten!

Snelle levering!

E vd Eerden

Prima service

Snelle levering, vlotte reactie en super afhandeling toen er ondanks zorgvuldige verpakking een item tijdens transport was gesneuveld.