M

Erg slechte service. Ze bezorgen een verkeerd produkt en je blijft maar mailen en mailen. Met steeds verschillende mensen/namen. En nog heb ik mijn bestelde en betaalde glazen niet ontvangen. Eerst... Erg slechte service. Ze bezorgen een verkeerd produkt en je blijft maar mailen en mailen. Met steeds verschillende mensen/namen. En nog heb ik mijn bestelde en betaalde glazen niet ontvangen. Eerst moet je een foto van de pakbon, dan van de verkeerde dozen, dan van de barcodes, ga zo maar door. Ze verzinnen steeds iets nieuws. En dan hoor je niks meer .....?Dus niet bestellen hier, want als het mis gaat ben je je geld kwijt en heb je niet wat je wilt!

Winkel

Prachtige spullen voor een scherpe prijs

Zeer goede service

G.Bernaards

Inductie adapter Zondagmiddag besteld en was maandagsmorgen al in huis. Ik zeg top product en top service

Gosse

Plaatsen geen negatieve review over een product (wokpan)

Beste Gosse,
We zouden graag horen via waar je een review geplaatst hebt die niet te zien is. Dan kunnen we het voor je bekijken.

Gosse

Negatieve beoordeling over wokpan wordt niet geplaatst. Zo kan ik ook alleen maar topproducten verkopen.

Beste Gosse,
We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de wokpan, graag zouden we jouw ordernummer ontvangen zodat wij hierover met je contact kunnen nemen.
Met...

S

Mooie borden service besteld.
Snel geleverd.
Helaas kommetjes gebroken, snelle en aardige service en nieuwe ontvangen.
Dat wat heel was hoefde ik niet terug te sturen. Super dank je...
Mooie borden service besteld.
Snel geleverd.
Helaas kommetjes gebroken, snelle en aardige service en nieuwe ontvangen.
Dat wat heel was hoefde ik niet terug te sturen. Super dank je wel daarvoor!

klantenservice

Beste S.,
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service! Nogmaals onze excuses voor het kapotte artikel.
We wensen je veel plezier van je bestelling :)
Met vriendelijke...
Beste S.,
We wensen je veel plezier van je bestelling :)

Nina Elshof

Fijne producten, goede communicatie en snelle levering!

Goed, direct en zakelijk.

Beste Nina Elshof,
Bedankt voor je positieve review :)
We wensen je veel plezier van je bestelling!

Helene bvba

Slechte dienst naverkoop

snelle levering

Beste Helene bvba,
Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze diensten. Onze excuses voor het ongemak.
Graag horen we van u via info@cookinglife.nl zodat we u kunnen helpen.
We...
Beste Helene bvba,
Graag horen we van u via info@cookinglife.nl zodat we u kunnen helpen.
We horen het graag.
Team Cookinglife

Voor 22.00u besteld is morgen in huis, maken ze niet waar. Bestelling is pas volgende dag verzonden.

Beste Dick Meppel,
Beste Dick Meppel,
Vervelend dat we het niet waar hebben kunnen maken bij uw bestelling om op tijd te leveren. Onze excuses! Voor het ongemak willen we u een kortingscode van 10% aanbieden op mogelijk uw volgende bestelling bij Cookinglife. Hiervoor kan u kortingscode CBA10 gebruiken.

Erwin

Goede prijs, snelle afhandeling en binnen 24u thuis geleverd TOP!!

Prijs, afhandeling en levering

Beste Erwin,
Wat een fijne review.
Super om te lezen dat u onze prijzen, afhandeling en levering top vindt.
We willen u veel plezier wensen van uw aankoop en zien u natuurlijk graag...
Beste Erwin,
Wat een fijne review.
Super om te lezen dat u onze prijzen, afhandeling en levering top vindt.
We willen u veel plezier wensen van uw aankoop en zien u natuurlijk graag terug in ons webshop.