Jeroen Freriks

Heel goed, goede informatie en snelle levering.

Goed op de hoogte gehouden van je bestelling en super snel geleverd.

Laura

Leuke producten, uitgebreid assortiment! Niet altijd de scherpste prijzen. Gratis verzending boven de €49 maar helaas geen gratis retour.

Uitgebreid assortiment

Marie-José

Zeer uitgebreid kwaliteitsassortiment

Professionele kwaliteit

Wolff Public Affairs

Lego opbergdoos

Prima service, leuk verrassend product, maar heel praktisch.,

van der Ploeg

Fijne pan gekocht voor goede prijs. Bezorging was in een wel erg grote doos, meer lucht dan product (90% van de doos was leeg). Klimaattechnisch kan hier een grote sprong gemaakt worden.

goede prijs, website, keuze, snelle levering

Hans

Maandag besteld, dinsdag geleverd.

Doen wat ze beloven.

G. Hofman

Goede website, snel geleverd en keurig verpakt

goede website, snel geleverd en keurig verpakt

prive

Het bedrijf komt zijn afspraken keurig na

Duidelijk

Charlotte

Zeer positief

Snelle verzending en zeer scherpe prijzen.

Pepijn Lammers

Cookinglife.nl biedt erg goede service. Ik had een product besteld wat helaas niet meer op voorraad was. Hier kreeg ik direct bericht over: Het product werd besteld bij de leverancier. Wegens de... Cookinglife.nl biedt erg goede service. Ik had een product besteld wat helaas niet meer op voorraad was. Hier kreeg ik direct bericht over: Het product werd besteld bij de leverancier. Wegens de drukte met Sinterklaas/kerst heb ik toch even gebeld of het ging lukken mijn product voor de kerst binnen te krijgen dit werd voor mij uitgezocht. Dag daarna kreeg ik een mail dat ze helaas niet kunnen verzekeren dat ik het product voor kerst zou ontvangen en mij geld wordt terug gestort. Daarbij heb ik een kortingscode gekregen voor een volgende bestelling. Nieuwe product heb ik besteld en de volgende dag in huis ontvangen.

Goede service