Eindresultaat
1e contact
Contact algemeen
Duidelijkheid

Hugo

In de afgelopen twee jaar een heel prettige samenwerking met Henk Dijkstra gehad. Henk brengt heel kundig alle mogelijkheden in stelling en heeft altijd overzicht over de voortgang van het proces....

Zeer kundig, begripvol en perfect in de communicatie. Altijd goed bereikbaar en Henk komt altijd 100% zijn afspraken na.

Henk, gewoon lang blijven doorgaan zo!

Willem Prumpeler

Zeer goede ervaring met het bedrijf over langere tijd. Echt aan te bevelen!!!!

Kennis van zaken
Sociaal
Duidelijke communicatie

Alex Sitnikov

Dit is een bedrijf die altijd met je mee denkt en die altijd achter je staan om je te steunen in de moeilijke periode.

Altijd proberen en door gaan.

Nee, geen verbeterpunten. De Heer H.Dijkstra is een geweldige persoon om mee te werken.

Arnold van Zwol

Zeer professioneel en vakkundige begeleiding! Dit resultaat bereik je alleen met hulp van vakmensen.

Goede duidelijke communicatie

Hans Nieuwenhuizen

Goede ervaring en prettig contact

Goed contact en goede afhandeling.

Niets te melden

Cor Mentjox

Zeer correct en punctueel

Direct contact na vraag

Hjm Liefting

Perfect!!
Zeer goede uitleg en begeleiding

Het persoonlijk contact met Henk bij het 1ste gesprek en later nog telefonisch contact "hoe het met mij ging"vond ik zeer prettig

Zo door gaan

Petra de Boer

Vlugge hulp, goede communicatie, strakke afhandeling van zaken, geen poespas gewoon helemaal goed.

Zoals hier boven genoemd.

Zou ik zo niet weten.

M. van Eijk

Ik heb het contact met Henk Dijkstra, als zeer prettig ervaren! Een luisterend oor, spontaan en deskundig. Vond het erg prettig dat als je zoveel pijn en je ellendig voelt dat alles voor je wordt...

De deskundigheid en Henk stond altijd voor me klaar. Alles werd zeer duidelijk uitgelegd ,uitgevoerd en altijd een luisterend oor. Werd ook zeer goed geĆÆnformeerd over wat er op dat moment speelde. Ook allemaal top dus.

Ik heb totaal geen verbeterings-punten. Alle lof voor Henk.

Franjo Jukic

Goede ervaring, uitstekend geholpen, het maximale eruitgehaald. Het heeft even geduurt, maar het resultaat is uitstekend.

Veel aandacht door het hele process, word snel gereageerd via e-mail en telefoon, beheersing van het vak.

Geen.