Eindresultaat
1e contact
Contact algemeen
Duidelijkheid

El Abdellaoui

De heer van de Kerkhof en de heer Dijkstra hebben ons heel goed bijgestaan in onze letselschade. De afgelopen jaren hebben we nauwe contact gehad met de heren, zowel per mail als telefonisch. We... De heer van de Kerkhof en de heer Dijkstra hebben ons heel goed bijgestaan in onze letselschade. De afgelopen jaren hebben we nauwe contact gehad met de heren, zowel per mail als telefonisch. We konden altijd bij hun terecht met onze vragen. De antwoorden waren altijd helder en duidelijk. Wij hadden ook slle vertrouwen er in dat hun inzet 100% was. Elke advies hebben wij ook hartelijk opgevolgd. Ik adviseer content letselschade ook ten zeerste aan!

Korte lijn, reageren snel en zijn zeer duidelijk in hun uitleg

Laura

Vanwege een schadeletsel zaak die niet liep bij de rechtsbijstand heb ik contentletsel ingeschakeld. Vanaf het begin werd me duidelijk dat zij wel vol voor mijn zaak aan de slag gingen en constant... Vanwege een schadeletsel zaak die niet liep bij de rechtsbijstand heb ik contentletsel ingeschakeld. Vanaf het begin werd me duidelijk dat zij wel vol voor mijn zaak aan de slag gingen en constant de tegenpartij achterna zaten voor antwoorden of voortgang betreffende de zaak. Persoonlijk voor mij erg fijn zodat ik het zelf wat losser kon laten, wetende dat het goed zou komen.

Eerlijkheid over de zaak en de tegenpartij.

Niet van toepassing

Kees Wennekendonk, kunstenaar te Utrecht.

Letselschadespecialist Contentletsel in de persoon van Henk Dijkstra is het beste dat mij in het afgelopen jaar is overkomen, na een ernstig fietsongeluk in 2022. Na een eerste fijn en persoonlijk... Letselschadespecialist Contentletsel in de persoon van Henk Dijkstra is het beste dat mij in het afgelopen jaar is overkomen, na een ernstig fietsongeluk in 2022. Na een eerste fijn en persoonlijk betrokken contact aan huis heeft de heer dijkstra direct contact opgenomen met de betrokkenen bij het ongeluk en verzekering. Met voortvarendheid, kennis en gedecideerdheid in zijn vervolg met de schadeafhandeling heeft hij alles voor elkaar gekregen wat ik me kon wensen, en veel meer dan dat.
En het had een zeer zware wissel op mij getrokken indien ik dit zelf allemaal had moeten doen, dat was gewoon nooit op deze manier gelukt.
De ervaring en resultaten van ContentLetsel heeft mij keer op keer blij verrast.
Kortom, ik ben zeer enthousiast en met reden. Vijfeneenhalve ster, als het mogelijk was.

Ervaring, heel goed contact, volhardend, serieus, compassioneel,

_

NK

Deskundige , zeer ervaren begeleiding

Snel overzicht en inzicht

Zeg ik liever niet

Altijd bereikbar en vriendelijke communicatie. Houden je snel op de hoogte van de stand van de zaak. Echt betrokken en meelevend.

Vriendelijk, duidelijk, eerlijk, duidelijke informatie, snelle actie

N.v.t.

roy kers

Heel goed

heel goed geholpen

nvt

Willemijn thoolen

Serieus genomen, ze nemen de tijd voor je, communicatie is gewoon perfect

Bij mij is alles super top gegaan

Guus Thoolen.

Enorm professioneel en ervaren in dit vak gebied.

Uit mijn ervaring was de hele ervaring sterk.

Geen.

Jamal el Moussaoui

Top bedrijf. Ik heb hele goed ervaring met dit bedrijf.

Het contact

Jantje de Graaf