Goedegebuur

De grote verbouwing

Snelle service, gemakkelijk geregeld, zowel via internet als telefonisch

H.L. Hoks

Zoals beloofd en toegezegd, ook uitgevoerd

zoals beloofd en toegezegd, ook uitgevoerd.
uitstekend dus.
zondermeer aan te bevelen.

m.vr.gr.
hans hoks

Bas vd M

Goede ervaringen met containerwebshop

Goede ervaringen met containerwebshop.nl Al een aantal maal een container besteld. De volgende dag werden ze dan al geleverd. Verder vonden wij het erg fijn dat er geen huurtermijn van bijv 4 weken... Goede ervaringen met containerwebshop.nl Al een aantal maal een container besteld. De volgende dag werden ze dan al geleverd. Verder vonden wij het erg fijn dat er geen huurtermijn van bijv 4 weken aan de container vast zat. We konden de container dan ook laten staan totdat hij helemaal vol zat! Verder is containerwebshop één van de goedkoopste, ook niet onbelangrijk!

Jacqueline Kok de Graaf

Ik vond de service erg goed

ik vond de service erg goed. het laten ophalen wilde via internet niet lukken, maar na 1 klein telefoontje was dat ook geregeld geweldig!!

C. van Schie

Wij zijn 100% tevreden over containerwebshop

Wij zijn 100% tevreden over containerwebshop. Van het begin tot eind is alles goed geregeld en afgehandeld.

C. v. Oosterhout

Ben zeer tevreden!

Ben zeer tevreden!

B Scheepmaker

Zeer tevreden met aanname, uitvoering en afhandeling van de order

zeer tevreden met aanname, uitvoering en afhandeling van de order.
Bij af- en opladen weinig ruimte, maar fantastisch gedaan (en aardige chauffeurs)
Waardering 5: uitstekend

A. van Riet

Wij vonden het super goed

Wij vonden het super goed.
Telefonisch werden we vriendelijk en netjes geholpen.
En alles is overzichtlijk en duidelijk.

jan wesselman

Even bestellen en container staat waar afgesproken

even bestellen en container staat waar afgesproken, ophalen simpel via link in mail.goede service en alles vooraf volgens vast tarief (laag). dit is al de tweede keer dat ik er huur en zal dit weer... even bestellen en container staat waar afgesproken, ophalen simpel via link in mail.goede service en alles vooraf volgens vast tarief (laag). dit is al de tweede keer dat ik er huur en zal dit weer doen als ik een container nodig heb, idiaal voor de verbouwing.

Max van Wijngaarden

Bijzonder tevreden; de container werd op afgesprok

Bijzonder tevreden; de container werd op afgesproken dag geplaatst en door de chauffeur werd ik een 20 minuten gebeld dat hij onderweg was. Gewoon super !!! Ook het ophalen verliep vlekkeloos. Bijzonder tevreden; de container werd op afgesproken dag geplaatst en door de chauffeur werd ik een 20 minuten gebeld dat hij onderweg was. Gewoon super !!! Ook het ophalen verliep vlekkeloos.
Beide chauffeurs een 10 voor klantvriendelijkheid. Indien nodig de volgende keer weer container-webshop.