Adriaan

We zijn het niet eens over de grootte van de geleverde container. Als ik het nameet kom ik maximaal aan 3m2 terwijl ik een 4 m2 besteld heb. Echt heel frusterend als jullie collega maar blijft... We zijn het niet eens over de grootte van de geleverde container. Als ik het nameet kom ik maximaal aan 3m2 terwijl ik een 4 m2 besteld heb. Echt heel frusterend als jullie collega maar blijft beweren dat het een 4m2 container is.

jullie moeten eens nagaan hoe groot de containers daadwerkelijk zijn die jullie verhuren. In een 4m2 kan maar net 3m2.... Echt waardeloos.

Snelle levering, chauffeur van container belt keurig netjes half uurtje van te voren dat ie eraan komt. Snelle en adequate reactie op vragen.

Harvey

Top. Prima te woord gestaan.

Geen tips.
Positieve ervaring. Bezorger was erg meedenkent en behulpzaam!

Tegelzetbedrijf De La Mer

Top.

SelTec maatwerk installatietechniek

Heel plezierig en efficiënt

Snel en goede afstemming

in het proces van digitaal reserveren werd ik privé gestoord. Een medewerker van containerwebshop belde dat ik het proces niet had afgemaakt en de betaling niet was voltooid. Dat vond ik fijn. in het proces van digitaal reserveren werd ik privé gestoord. Een medewerker van containerwebshop belde dat ik het proces niet had afgemaakt en de betaling niet was voltooid. Dat vond ik fijn.
Maar toen ik aangaf opnieuw dezelfde avond alsnog te betalen en geen bevestiging op voorhand wenste te ontvangen werd dat toch gedaan. Dat vond ik niet fijn.