8.2/10

Jeroen Dolman

Erg tevreden

Tijdstip levering nauwkeuriger

Terlien

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met containermaat.nl. Ik had zelf een foutje gemaakt mbt de planning en dat kon later nog worden aangepast en daar was ik erg blij mee. Hele fijne klantenservice... Ik heb een hele fijne ervaring gehad met containermaat.nl. Ik had zelf een foutje gemaakt mbt de planning en dat kon later nog worden aangepast en daar was ik erg blij mee. Hele fijne klantenservice trouwens.

Klantenservice

Amara

Prima bedrijf

Goede service

??

Bouw Aannemingsbedrijf v Noortwijk

In plaats van na 13.00 stond de wagen er om 10.00 al te wachten

Snelheid

Lees de mail van de klant

MaxRenovationnl B.V.

Goed, snell

goed Customer Service

Somehow each time I order I need to enter my details. Does not work to order from my account.

dakspecialist benelux

Correct en snel

je kunt telefonisch afspraken maken ipv internet

jos rietsema

Heel goed, prima service

snel contact per telefoon en email, aankondigen aankomsttijd, meedenken chauffeur waar plaatsen

jammer dat de website eruit lag.

Bas de Bouwer

Prima prijzen en snelle levering.

Snelle levering en niet te duur

Iets gebruiksvriendelijker de container plaatsen. De laatste stond met de opening half tegen de bosjes aan waardoor deze lastig toegankelijk was, ondanks dat er zat ruimte was.
Zou fijn zijn...
Zou fijn zijn als er een extra optie qua tijd mogelijk zou worden, een korter tijdvak. Hier zou ik best wat meer voor willen betalen.

Roffelsen

Ben niet helemaal tevreden, de reden is dat u mij een app bericht hebt gestuurd, maar ik heb hier een bericht op verstuurd naar uw bedrijf, maar hier tot nu toe geen reactie op ontvangen.

website, prijzen

reageren op app berichten