Gesprekstherapeut en Stresscounselor

David Viguurs...Dit is een topbedrijf...In het begin liepen door mijzelf een aantal dingen mis. Maar dit bedrijf waren erg professioneel, herstelde steeds weer mijn fouten en legde alles top uit....

Sterke punten, professioneel, heldere uitleg, zeer goede klantenservice, en geeft goede adviezen waardoor je bedrijf gaat groeien.

Art of mediums

Goede service, goede uitleg en goede communicatie!

Snelle antwoorden en vooral Edwin mobiel steeds bereikbaar! Zeer vriendelijk!

Gesprekstherapeut en Stresscounselor D.R.Viguurs

Goede morgen,middag of avond
Ik wil toch echt even een reactie plaatsen voor Contact Makers.
Mijn ervaring met hun is gewoon fantastisch te noemen. Niets
was/is te veel geweest...

Hun sterkste punten zijn vooral de service gerichtheid. Hun enorme kennis op allerlei gebieden.
Altijd vriendelijk en bereid te helpen. Ik zou NIETS kunnen bedenken wat een minpunt zou zijn.
Ik wil hun ten zeerste bij u aanbevelen.

Glow events

Slechste bedrijf dat ik ken geen enkele service mooie praatjes en alles kan voordat je contract getekend hebt dan is niets mogelijk en word je niet meer terug gebeld zit r voor 2 jaar aan vast en...

Super slechte service word van kastje na muur gestuurd

Between 2 Worlds

We zijn weer thuis ;) ;)

Na een jaar (door omstandigheden) van weg geweest te zijn, zijn we weer thuis want zo voelt het.
Ik wil ieder weer bedanken die zo keihard hebben mee gewerkt en de overzetting zo snel is verlopen.
Zo veel geduld en inzet, oplossing gericht echt allemaal super gegaan en gedaan.

Op naar weer een fijne samenwerking!

Aanbouwonline.nl

Perfecte service

Ik ben zeer te spreken over Contactmakers. De overgang van mijn 0800 nummer naar ze is vlekkeloos gelopen, ik ben altijd bereikbaar geweest en tegen een fractie van de prijs van wat anderen vragen. Elke maand netjes een overzicht van de belkosten. Zeer tevreden!

Www.mediumswereld.nl

Zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden vreden over Maxxes en hopen jaren samen te mogen werken

Foto's & Friends

Perfecte service en goed bereikbaar

Advisering en begeleiding is bij Contactmakers goed geregeld. Ze denken mee voor de beste oplossing en zijn goed bereikbaar bij vragen of problemen. We raden Contactmakers zeker aan.

paralijn-cobievanzegen.nl

Paralijn-cobievanzegen.nl is zeer tevreden

Ben blij met de keuze om met Contactmakers in zee te gaan, ze werken snel......... en zijn goed te bereiken voor wat dan ook. Er wordt goed en snel gereageerd op al je vragen....zeer klantvriendelijk en geduldig!

Medium Ursula

Pressies zoals ik gehoopt had.

Alles was snel en perfect geregeld. Ook als ik nog vragen had werd er snel gereageerd. Wij van Medium Ursula raden ContactMakers zeker aan! Ze doen wat ze beloven.