Aurora Galina Solodovnikova

Heel goed!

snelheid

Kloes TV

Expertise op de juiste plek

Klantvriendelijkheid ruimte voor maatwerk

Esther van Gurp - The alternative way.

Goede en begrijpelijke informatie. Vriendelijke mensen. Correcte levering.

Goede nazorg.

Jacco Mantel

Prettig contact met medewerkers, overzichtelijke website.

Overzichtelijk dashboard (Contact Suite), prijsstelling,

Kitcentrum.nl - Nr1 webshop in kitten en lijmen

Tegelijk met onze verhuizing overgestapt naar Contactmakers. Fijne begeleiding. Ze hebben ons uitstekend geholpen bij het inrichten van onze telefonie en de bel scripts. Ook bij vragen achteraf... Tegelijk met onze verhuizing overgestapt naar Contactmakers. Fijne begeleiding. Ze hebben ons uitstekend geholpen bij het inrichten van onze telefonie en de bel scripts. Ook bij vragen achteraf konden we snel terecht en worden we elke keer snel en goed geholpen.

Denken mee met de klant, goed bereikbaar, vriendelijk en heel servicegericht!

Coloured Consultancy - CoCon

Onze organisatie maakt al ruim 5 jaar naar volle tevredenheid gebruik van de dienstverlening van Contactmakers en ervaren de samenwerking met hen als zeer goed en prettig.

service-gericht, denkt mee met de klant, goed bereikbaar voor vragen en/of oplossingen

Gesprekstherapeut en Stresscounselor

David Viguurs...Dit is een topbedrijf...In het begin liepen door mijzelf een aantal dingen mis. Maar dit bedrijf waren erg professioneel, herstelde steeds weer mijn fouten en legde alles top uit.... David Viguurs...Dit is een topbedrijf...In het begin liepen door mijzelf een aantal dingen mis. Maar dit bedrijf waren erg professioneel, herstelde steeds weer mijn fouten en legde alles top uit. Vooral Edwin Winters was echt super. Ik wil iedereen dit bedrijf aanbevelen...Top en bedankt aan heel het team David Viguurs

Sterke punten, professioneel, heldere uitleg, zeer goede klantenservice, en geeft goede adviezen waardoor je bedrijf gaat groeien.

Art of mediums

Goede service, goede uitleg en goede communicatie!

Snelle antwoorden en vooral Edwin mobiel steeds bereikbaar! Zeer vriendelijk!

Gesprekstherapeut en Stresscounselor D.R.Viguurs

Goede morgen,middag of avond
Ik wil toch echt even een reactie plaatsen voor Contact Makers.
Mijn ervaring met hun is gewoon fantastisch te noemen. Niets
was/is te veel geweest...
Goede morgen,middag of avond
Ik wil toch echt even een reactie plaatsen voor Contact Makers.
Mijn ervaring met hun is gewoon fantastisch te noemen. Niets
was/is te veel geweest terwijl ik toch wel duizend vragen had.
Steeds weer die enorme klantvriendelijkheid, steeds de bereidheid om
Mijn doelstelling toch te kunnen verwezenlijken.
Zonder jullie zou het nooit zo geweldig gelukt zijn.
Ik kan Contact Makers bij iedereen aanbevelen. Mijn speciale dank
Gaat uit naar Dhr. Edwin Winters voor zijn geweldige bijdrage.
Ik kan dit bedrijf bij iedereen van harte aanbevelen
David Viguurs

Hun sterkste punten zijn vooral de service gerichtheid. Hun enorme kennis op allerlei gebieden.
Altijd vriendelijk en bereid te helpen. Ik zou NIETS kunnen bedenken wat een minpunt zou zijn.
Ik wil hun ten zeerste bij u aanbevelen.

Glow events

Slechste bedrijf dat ik ken geen enkele service mooie praatjes en alles kan voordat je contract getekend hebt dan is niets mogelijk en word je niet meer terug gebeld zit r voor 2 jaar aan vast en... Slechste bedrijf dat ik ken geen enkele service mooie praatjes en alles kan voordat je contract getekend hebt dan is niets mogelijk en word je niet meer terug gebeld zit r voor 2 jaar aan vast en betaal voor een systeem dat niet na belofte is aangeleverd. Ik waarschuw iedereen kijk uit met dit bedrijf

Super slechte service word van kastje na muur gestuurd