Consolid

John

Ben zeer tevreden.

jurgen peters

Klote uitzendburo zou hier niet gaan werken

Reactie Consolid:

Beste Jurgen, het lijkt erop als je een onverwachte ervaring bij ons hebt gehad. Zou je deze kunnen delen met ons via info@consolid.nl? Alvast bedankt. ^SB

W.H Groenenstein

Ben geheel ontevreden hoe de regio manager mevrouw Els Kuijs niet aan haar afspraken houd. Door dat jullie de reserveringen 6 weken na het beëindigen pas uitbetalen en in financiële problemen dat...

Reactie Consolid:

Beste W.H. Groenenstein, excuses voor onze (zeer) late reactie. Uw ervaring is doorgestuurd naar mevrouw Kuijs, met het verzoek alsnog contact met u op te nemen. Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Groet ^SB

Dan Krishnasing

Geachte Relatie,

Zie dit bedrijf als erg professioneel en positief, wat ook ten goede komt in het belang van de uitzendkracht.

Balic

Tevreden 100 % ........

Frank

In het tevredenheid onderzoek moesten we ook invullen over het correct uitbetalen van het loon wat bekend staat als een aandacht punt. Waarom is hier geen uitslag van bekend ?

Daniela Ipsalat

Ik heb een goed ervaring met dit bedrijf en ik ben heel tevreden.

anouck

Een goede ervaring, niets mis mee

Gert Breider

Stop met sturen "cadeautjes" met de feestdagen en laad je kofferbak vol. Nog steeds is persoonlijk contact belangrijker dan 3 keer bellen in ruim 2 jaar tijd!