Femke Remijnse

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en product was precies zoals beschreven

Koen de Jong

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Nieuwe dvd drive besteld voor Wii, vlug geleverd, duidelijke handleiding online!

Jashley Schipper

Hele lage kwaliteit producten

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een digitizer + speciale schroevendraaiers voor de Nintendo switch gekocht. De schroevendraaiers zijn van lage kwaliteit en verpesten de schroeven. Ook de digitizer is van lage kwaliteit.... Ik heb een digitizer + speciale schroevendraaiers voor de Nintendo switch gekocht. De schroevendraaiers zijn van lage kwaliteit en verpesten de schroeven. Ook de digitizer is van lage kwaliteit. Slechts een klein gebied van de digitizer werkt, de rest van de digitizer reageert niet eens. Communicatie met de webwinkel was alles behalve profesioneel. Het zou gaan om een gebruikersfout maar zou wel 50% van de waarde als restitutie krijgen. Ik heb nog een vraag teruggesteld en nog niet geaccepteerd. Ik heb geen antwoord meer gekregen en uiteindelijk €5 terug gekregen.

Verbeterpunten? De kwaliteit van de producten en de manier van communiceren was ook niet profesioneel

Reactie Consolepro.nl:

Beste Jashley.
Beste Jashley.
Uit onze email wisseling kan ik inderdaad lezen dat je zelf al aangeeft per ongeluk de schroeven dol gedraaid te hebben. Dat je nu dat aan de geleverde schroevendraaier toeschrijft is opvallend, en zeker ook omdat wij zelf precies dezelfde schroevendraaiers gebruiken als wij zelf reparaties uitvoeren.
Let op: Zeker bij oudere toestellen willen de schroeven soms wel eens heel vast zitten, het is dan heel belangrijk op de juiste manier kracht te zetten (een klein beetje duwen met de andere hand) anders dan draai je inderdaad de schroeven dol zoals je ondervonden hebt.
Wat betreft de digitizer kunnen wij hier over geen melding terug vinden in de communicatie welke je met ons gehad hebt. Wij zullen contact met je opnemen hierover zodat je het onderdeel kosteloos kunt omruilen.
Met vriendelijke groet, Consolepro.

Stef Rijkers

Aankoop vervangingsdelen

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering van producten.

Nvt

Jeroen Haeren

Zeer goed. Snel en deskundig contaact.

Beschrijf hier uw ervaring

Ps4 kes 490A besteld voor mijn defecte ps4. Na het vervangen van de lens deed deze het nog steeds niet. Contact gezocht met Consolepro of het probleem ergens anders kon zitten. Zij boden meteen aan... Ps4 kes 490A besteld voor mijn defecte ps4. Na het vervangen van de lens deed deze het nog steeds niet. Contact gezocht met Consolepro of het probleem ergens anders kon zitten. Zij boden meteen aan om nog een lens op te sturen om dit uit te sluiten. En met deze nieuwe lens doet hij het weer prima.

n koning

Super snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

om 22.30 besteld, besteloptie DHL kan tot 23.00 uur, en jawel volgende dag in huis

Renaud Schoemans

Extremely efficient

Beschrijf hier uw ervaring

I ordered parts for fixing a Playstation 3. The items were accurately referenced, at a reasonable price, and I received very quickly in Belgium what I expected. The console is now repaired.

A translation of the website in English would be great.

Justin Callaghan

Snel en gewoon goed

Snel levering

Jurgen De Staelen

Snelle service en kwaliteit product zoals beschreven

Snelle service en kwaliteit product zoals beschreven

Voor het moment geen, was mijn eerste bestelling en alles verliep zoals gepland

Simon

Snelle verzending, had ook precies wat ik nodig had.

Goed en snel