Kwaliteit
Service
Vakmanschap
9.9/10

Jack Wagenaar

Een audio upgrade laten uitvoeren voor mijn auto. Ik werd netjes ontvangen door Frank en mij werd een lekker bakje koffie aangeboden. Tevens werd er mij uitgelegd hoe ik hier in de buurt mijn tijd... Een audio upgrade laten uitvoeren voor mijn auto. Ik werd netjes ontvangen door Frank en mij werd een lekker bakje koffie aangeboden. Tevens werd er mij uitgelegd hoe ik hier in de buurt mijn tijd kon doden bij de mooie winkel Zoo & Zo. Ik werd tijdens de werkzaamheden ook op de hoogte gehouden over de status van de werkzaamheden. Ook heb ik nog in hun eigen Audi naar een voorbeeld audio upgrade kunnen luisteren. Kortom een echte aanrader!!!

Hans van Duijvenboden

Onze rolstoel aangepaste VW caddy laten voorzien van een geheel nieuwe installatie, het leek mij niet makelijk om in zo`n doos op wielen een goed geluid te krijgen
Na ons bezoek waar we zeer...
Na ons bezoek waar we zeer goed advies kregen en zij ons vertrouwen hadden gewonnen zijn we over gegaan tot het maken van een afspraak. Omdat we toch 3 weken in Otterlo op vakantie waren hadden we besloten om het in die periode te doen, scheelt toch weer 1 1/2 uur op en neer rijden.
Ook tijdens het brengen van de auto waren ze weer even vriendelijk en stond er een zeer nette leen auto voor ons klaar.
Uiteindelijk werd in netjes gebeld dat de auto klaar was en hadden we samen afgesproken dat ik hem de volgende ochtend op zou komen halen, op dat tijdstip had hij voldoende tijd om mij het een en ander over de nieuwe installatie te vertellen.
Ik kan daarom niet ander zeggen dat het al onze verwachtingen heeft over troffen.

Heren van Concept 4 cars bedankt mocht ik ooit weer een nieuwe auto aanschafen ik weet jullie te vinden
THX

Luc van der Mark

Super service! Snel geholpen en mooi geluid!

JHService

Met mijn renault trafic de standaard speakers (zeer slechte kwaliteit) laten vervangen door deze mannen,
Na advies uitgekomen op een gladen m165 setje samen met een alpine underseat...
Na advies uitgekomen op een gladen m165 setje samen met een alpine underseat subwoofer.
Alles vakkundig ingebouwd en het klinkt heerlijk.
Geluid superstrak en woofer ook nog instelbaar.
Top

Zuyd

Hele dag mogen vertoeven met deze mannen. Zijn zeer kundig en professioneel. Algeheel enorm tevreden.

Nicole

Na zoeken op internet voor een upgrade voor mijn Golf bij de heren van c4c uitgekomen.
Eerste kennismaking voelde goed en heb eerlijk advies gekregen. Omdat ik een dynaudio systeem in mijn auto heb was de keuze beperkt... maar zeker niet te min! Ik heb voor de platina gekozen maar dan heb je ook wat! Heb ervaring met de Harman Kardon en vond de orginele sound van VW maar niks. Na de aanpassing van de heren van C4C klinkt mijn golf super super goed!!! Ben er super blij mee.

Bjorn

Vriendelijk ontvangen, snel geholpen.

Dani luisterburg

Hartstikke vriendelijk alles ziet er netjes en georganiseerd uit. Ben er heel tevreden over dit is echt een aanrader

Tony van de weerd

Ik kom er al 10 jaar, en je wordt daar super geholpen