Probleem verholpen
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

Een zeer positieve ervaring. Ik kende Computer Service Assen al. Een aantal jaren terug een reparatie aan huis laten doen van een computer die we niet hadden gekocht. Dit heb ik erg gewaardeerd.... Een zeer positieve ervaring. Ik kende Computer Service Assen al. Een aantal jaren terug een reparatie aan huis laten doen van een computer die we niet hadden gekocht. Dit heb ik erg gewaardeerd. Dat was de reden nu weer te kiezen voor dit bedrijf.

Het is een kleinschalig bedrijf. Hierdoor zijn de lijnen kort. De eigenaar /verkoper luistert goed naar de klant, toen we op zoek waren naar een nieuwe PC. Vraag: waarvoor wil je de computer... Het is een kleinschalig bedrijf. Hierdoor zijn de lijnen kort. De eigenaar /verkoper luistert goed naar de klant, toen we op zoek waren naar een nieuwe PC. Vraag: waarvoor wil je de computer gebruiken.

Tot op heden nog geen verbeterpunten kunnen vinden

J. Gerkes

Computerservice Assen blinkt uit door de snelle en accurate afhandeling van mijn wensen. Of dit nu een nieuwe levering, een reparatie of iets anders betreft maakt geen verschil.

Zie boven

TT

Snelle service met een eerlijk advies tegen een redelijke prijs

zie hiervoor

nee

Ellen Hendriks

snel

Andringa

Aan mijn verwachting voldaan zeer tevreden over de gedane reparatie van mijn computer

de benadering van jullie zeer correct

nee

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf. SSD -schijf werd snel ingebouwd. Alle software programma's werden overgezet en deden het ook allemaal. En passant werd er vlak erna ook nog even via de telefoon en... Eerlijk en betrouwbaar bedrijf. SSD -schijf werd snel ingebouwd. Alle software programma's werden overgezet en deden het ook allemaal. En passant werd er vlak erna ook nog even via de telefoon en een software programma op een andere pc een kleine verandering aangebracht.

Vriendelijk en behulpzaam.

Zo door blijven gaan

m aris

Zeer goede klantvriendelijkheid.
Straalt deskundigheid uit bij de dienstverlening.

Deskundig en zeer klantvriendelijk

neen.

Trudy Gotlieb-Bloem

Had gebeld omdat ik geen internet had. Er kon heel snel iemand langskomen en het probleem was in no time opgelost.

1. Correct gedrag.
2. Vertrouwen in de klant: het was niet mogelijk met de pinpas te betalen, daarom werd een factuur gestuurd.

Geen.

Jaap Pastoor

Positief, direct en adequaat gereageerd.

Zie eerste opmerking

Geen verbeterpunten

Een jong en dynamisch bedrijf. We werden altijd snel en goed geholpen.

Geen lange wachttijden, ook niet voor hulp aan huis. Deskundige man namens Joris.

Joris was de vorige keer heel kort van stof, mogelijk door werkdruk. Voelde een beetje ongemakkelijk.