Belmondo

Terugzetten normale voicemail

Stichting VIER VOETERS

Instellen voicemail voor kerst

dennis dwinger

Ik had computerproblemen en die zijn in nog geen anderhalf uur als sneeuw voor de zon verdwenen. Opgelost. Klaar. Heb ik me daar nou zo druk over gemaakt? Of eigenlijk: had ik hen maar eerder om... Ik had computerproblemen en die zijn in nog geen anderhalf uur als sneeuw voor de zon verdwenen. Opgelost. Klaar. Heb ik me daar nou zo druk over gemaakt? Of eigenlijk: had ik hen maar eerder om hulp gevraagd.

De Dakdokters

Nicole Pengel / UPR agency

Zeer prettig, snel geholpen

Jan-Matthijs van Eendenburg/Metakids

Geweldig manier van oplossen door Paco. Snel, efficiënt en behulpvaardig.

CBO Security B.V.

Vandaag een aantal keer contact met de helpdesk ivm een nieuwe laptop die wat settings nodig had. Alles is prima opgelost en alles werkt weer als vanouds.

Advize

Negatieve ervaring. Ik bestel 2 producten bij CloudConnected die volgens de website nog voorradig zijn. Vervolgens bel ik voor de zekerheid, nadat ik ze besteld heb en krijg te horen dat 'deze 2... Negatieve ervaring. Ik bestel 2 producten bij CloudConnected die volgens de website nog voorradig zijn. Vervolgens bel ik voor de zekerheid, nadat ik ze besteld heb en krijg te horen dat 'deze 2 niet voorradig zijn'. Maar bij een andere leverancier kunnen zij ze nog wel krijgen, maar dan zijn ze €150,= per stuk duurder. Kortom: zij maken van hun leveranciersprobleem, mijn probleem, door ze dus online voor de lage prijs te verkopen om vervolgens te zeggen dat zij er niet meer zijn. Ik heb dus voorgesteld om dan de 2 nieuwe te leveren, aangezien ik met hen een koop overeen gekomen ben. Het antwoord is vervolgens dan dat niet kan. De jongen waar ik mee belde, moest via teams steeds vragen stellen aan een collega

Reactie CloudConnected:

Beste Marco,
Beste Marco,
Dank voor je feedback en vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met een bestelling via onze Webshop die als hoofddoel heeft bestellingen mogelijk te maken voor onze vaste klanten van CloudConnected die IT diensten afnemen.
Door een fout in de webshop stond er bij het betreffende artikel dat er voorraad zou zijn. Helaas was dit niet meer het geval en was er geen voorraad meer in Nederland. Wij konden u hetzelfde product alsnog leveren maar via een andere distributeur in het buitenland, die hiervoor een vele hogere prijs aan ons doorberekend dan de adviesprijs.
Wij hebben u de optie gegeven om deze alsnog te bestellen of de order te annuleren. De order is op uw verzoek geannuleerd en het bedrag is teruggestort.
Op dit moment is er nog steeds schaarste op de markt voor bepaalde IT artikelen, met helaas soms hogere prijzen. Helaas kunnen wij kunnen niet onder de inkoopsprijs leveren en hebben we een andere optie aangeboden,
Mvg,
CloudConnected