CompSolution

CompSolution Ook benieuwd naar feedback over de webshop CompSolution? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company64
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen CompSolution met 9.2/10. Gebaseerd op 64 ervaringen.

Greet Reijerkerk
Greet Reijerkerk
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service, geduldig en correcte hulp.

jeannette

Zoals al jaren, prima service, snel ook weer.......fijn om met zo een vertrouwd gevoel mijn surface, pro 4 weer in te stellen ;-)).

P.P.M. Kalse
P.P.M. Kalse
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende service door prima vakmensen en afspraken zijn direkt te maken; geen wachttijd.

walther kok
walther kok

Uitstekend.

helma heemrood

Snelle afwikkeling van de analyse van mijn kapotte laptop, snel een offerte ontvangen en nieuwe laptop snel geleverd en geinstalleerd, ik ben erg kort offline geweest! prima service!.

smits
smits
Score voor CompSolution:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vraag betreffende keuze van een nieuwe computer. installatie etc aan huis.

Okie Stoel

Probleem uitgelegd. van te voren een ongeveer prijsopgave. was een update van windows 8 naar 10, wat tot 2 keer toe niet was gelukt. volgende dag klaar, met een kleine uitleg waarom het mij de eerdere keren niet gelukt was.

M.Vermeer

Ik ben zeer tevreden over compsolution op de manier waarop zij mijn nieuwe laptop hebben geinstalleerd..
met eventuele vragen word ik ook op een prettige manier geholpen. ik ben blij met compsolution.

CompSolution 1 beoordeling

Vertrouwd en deskundig zowel accuraat als zeer klantgericht en vriendelijk..
een zeer goed ict bedrijf om daar klant te blijven. staan altijd voor je klaar!.

R. van Oosterom

Na een windows update kon mijn mediaspeler het netwerk niet meer vinden. dagen aan het zoeken geweest zonder resultaat. uiteindelijk compsolution gebeld en de zelfde dag nog iemand aan de deur! na een half uurtje was het gefixed en kon ik weer films streamen. super!!.

Bedrijfsinformatie

CompSolution is dé computer hulp op locatie voor alle problemen met uw computer, laptop, tablet en alles wat daar omheen staat.
Adres
Fokkerstraat 22D