CompSolution

CompSolution Ook benieuwd naar feedback over de webshop CompSolution? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company64
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen CompSolution met 9.2/10. Gebaseerd op 64 ervaringen.

H.K.Tan
H.K.Tan

Ik ben goed geholpen.

l.groeneveld
l.groeneveld
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring is erg positief , werd beleefd en vriendelijk geholpen , de monteur vindt ik heeft een goede vak kennis.

John Verberk Senior

Wij hadden software-problemen met kpn. met 3 verschillende heel vriendelijke klantenservice-heren eindeloos gewerkt,.
resultaat nihil. compsolution gebeld. de volgende dag tim pons langsgeweest. binnen 20 minuten alles voor elkaar.

w.blanken@planet.nl
w.blanken@planet.nl

Uitstekend.

G.G. Meuleman

Tablet gehackt door zeer uitvoerig interpolvirus. kon direct terecht bij cs. prettige ontvangst; het geheugen staafde het klantzijn. probleem snel duidelijk. in overleg bleef toestel achter met uitzicht op nader bericht de dag erna. ongeveer twee uur nadien bericht dat alles weer naar behoren functioneerde. apparaat weer meegenomen na betaling van de zeer meevallende rekening. grote tevredenheid aan mijn kant.

ton planken communicatie
ton planken communicatie

Reactie CompSolution:

Helaas heeft u een reactie geplaatst betreffende de dienst van de KPN monteur en niet van CompSolution. Inmiddels hebben wij het probleem bij u thuis opgelost.

Score voor CompSolution:1.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Jammer genoeg is ons probleem: de tv geeft aan dat hij er over 5 minuten mee stopt, niet verholpen en het feit dat er soms geen dekking is (wifi)......ondertussen wel een nieuwe experia box geïnstalleerd...

Arie Schuilenburg
Arie Schuilenburg
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het contact was goed: snelle reactie op mijn vraag en naar behoren afgehandeld.

Ton Kool
Ton Kool
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Afspraken worden nagekomen. eind resultaat is zoals beloofd.

Bert Geers
Bert Geers
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Plezierig en ter zake kundig.

B. Senden
B. Senden
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn computer was crashed, maar na 1 uur werk was alles weer normaal, service met veel ervaring.

Bedrijfsinformatie

CompSolution is dé computer hulp op locatie voor alle problemen met uw computer, laptop, tablet en alles wat daar omheen staat.
Adres
Fokkerstraat 22D