Olfit

AB

Snel en goede service

Snel en goede service

HC van Kleij

De snelle reactie op mijn vraag,was geweldig.
ik heb ook dit advies opgevolgd.

Goede voorlichting en advies
dank hiervoor.

Ton Hartgerink

Ook correcte en schappelijke behandeling bij foutieve bestelling.

Zie ervaring.

Geraldine S.

Goed verpakt. Helaas duurde de verzending wel iets langer vanwege de Sinterklaasdrukte. Dit is een minpunt van DHL en niet van deze webshop.

Goed en netjes verpakt. Duidelijke webpagina.

Tip: biedt als het kan ook een andere pakketdienst aan. Met DHL heb ik de laatste tijd juist slechte ervaring.

harry korendijk

GOEDE SERVICE

`SNELLE LEVERING

Gerrita de Gelder Beekhof

Alles prima verlopen

Snel

Nvt

Frans Rosier

Verzendadres klopte niet. Moest naar afhaalpunt. Grote kartonnen doos, terwijl de kousen in de brievenbus passen.

Communicatie met DHL klopte niet. Mijn factuuradres was tevens besteladres. Heeft DHL gewijzigd naar een afhaalpunt. Indien jullie de kousen verzenden in een envelop kunnen ze in de brievenbus.

Reactie Olfit:

Beste Frans, we snappen het probleem! Alle producten worden in een doos afgemeten, soms passen ze echt net niet in een brievenbuspakket, of tenminste de minimale afmetingen die vervoerders... Beste Frans, we snappen het probleem! Alle producten worden in een doos afgemeten, soms passen ze echt net niet in een brievenbuspakket, of tenminste de minimale afmetingen die vervoerders aanhouden. Helaas wordt het dan gelijk een pakket, dit heeft ook niet onze voorkeur natuurlijk! Gelukkig zijn er steeds meer innovaties binnen de vervoerswereld waardoor alles duurzamer verstuurd wordt!
We hopen dat je wel veel plezier of comfort beleefd aan je bestelling :)
Team Olfit.

M A Van den Heuvel

Mijn dochter was blij met de webshop , vond het overzichtelijk.

weet niet.

-----

Marjan Jansen

Duidelijke website, zeer snelle levering.

S.

Zeer tevreden

Goede kwaliteit en snelle bezorging