Tania Dockx

Zeer vriendelijk en snelle reactie op eventuele vragen

Correcte en snelle levering

Monique k

Wij hebben de composiet vlinderplanken geplaatst op ons dakterras. Mooi onderhoudsvrij materiaal wat goed verwerkt kan worden op een dakterras. Service en snelle levering was heel goed.... Wij hebben de composiet vlinderplanken geplaatst op ons dakterras. Mooi onderhoudsvrij materiaal wat goed verwerkt kan worden op een dakterras. Service en snelle levering was heel goed. Bereikbaarheid en advies was heel goed.

Goed advies en prima bereikbaarheid

Hans van Ierland

Heel goede afspraak gemaakt ,en keurig geleverd ,goede leg instructie

Vooral de leg instructie was goed , en de bestelling mee naar binnen gedragen

M Pattiasina-Paays

Laat je gegevens en vragen achter op de site en ze nemen contact op met de klant. Als je de juiste vragen stelt kun je de volgende dag al een vrijblijvende offerte via de email ontvangen. Ook wordt... Laat je gegevens en vragen achter op de site en ze nemen contact op met de klant. Als je de juiste vragen stelt kun je de volgende dag al een vrijblijvende offerte via de email ontvangen. Ook wordt er telefonisch contact opgenomen voor de juiste afwikkeling. Goed advies, goede afspraken worden er gemaakt en voordat je het weet komen ze de bestelling bij je leveren. Ook belangrijk: je kunt de overige bestelling retourneren. Super!

Zeer klantvriendelijk!!!

Sarissa van Maanen

Goede service en snelle levering.
Producten zijn van goede kwaliteit, alles wat ik had verwacht qua beschrijving op de site.
Mijn complimenten, zeker een aanrader!

H van der Heijden

Blij met deze fanatieke mannen!
Na lang zoeken voor de 6 kamer antraciet planken gekozen en geen moment spijt gehad dat we ze bij hen hebben gekozen.
Zelfs een kapotte plank zonder...
Blij met deze fanatieke mannen!
Zelfs een kapotte plank zonder problemen na overleg gratis kunnen ruilen.
Dikke aanrader voor dit bedrijf!

Service en kwaliteit leveren!

Ed

Goed product en duidelijke communicatie naar de klant. Bedrijf denkt met je mee en komt met oplossingen.

Fijn bedrijf die doet wat hij beloofd!

M.Cotugno DBD

Bezorging was een 1 1/2 uur te laat! Maar dat was ik al snel vergeten door de goede service van de bezorger.
Hij bracht niet alleen de hele partij 20m1 naar de achtertuin, maar heeft ook zeer gedetailleerd verteld en uitgelegd hoe de vlonders gelegd moeten worden.
Echt top!!

Perfecte service. 120% oké

Joan Schepers

Ik heb een hele goede ervaring met dit bedrijf

De planken zien er zeer keurig uit en bevestigingsmateriaal
Zit er voldoende bij.Ook een zeer snelle levering aan huis.De contactpersoon Was zeer behulpzaam en vriendelijk.

Ronny van Engelen

Snelle levering Door eigen vervoer. Vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Ik kwam 9 clips tekort. Mail gestuurd. Binnen 1 uur bericht terug en volgende dag per post kostenloos nageleverd. Prima service !