Charlie

Na negatieve ervaring/contact en geen bezorging aan huis door postnl werd me pakketen (4st) van bijna 30kg bezorgd een heel eind van me huis.
Compliment heeft direct opnieuw me bestelling...
Compliment heeft direct opnieuw me bestelling verzonden, zodat ik er niet nog langer op hoefde te wachten en/of t hoefde op te halen.
Erg vriendelijk en direct een snelle oplossing!
Bestel al een tijd bij jullie en zal dit blijven doen!

Amy h

Meerdere malen kantinebenodigdheden hier besteld, werd steeds snel geleverd en tegen een goede prijs.
Echter afgelopen week per ongeluk een dubbele bestelling gedaan en met enige moeite één daarvan kunnen annuleren, nu heb ik alleen de juiste bestelling ook niet ontvangen en krijg geen enkele reactie meer op mijn mail?
Hopelijk berust dit op een misverstand, want dit is wel een beetje jammer natuurlijk.

Janny

Snel en goed bezorgd

Goeie producten, kwaliteit uitstekend en snel

Caroline Hesselink

Goede spullen en zeer snel in huis!!

Uwschoonmaker

Snelle, correcte levering. Netjes verpakt. Makkelijk betalen via ideal.

bakker bakker

Zeer goed in oplossingen zoeken voor de klant

Saskia

Super geweldige webwinkel met mensen die met je meedenken

Trudy's Taart Atelier

Vlotte service, ruime keuze, zorgvuldig ingepakt, fijn!

Nilis daniel

Super snel gebracht, geen betalings probleem, mooi verpakt. Top winkel.