Personeel
Communicatie

Heel correct en snel handelend

Stichting Onky Donky

Goede ervaring

Zeer fijn en betrokken bedrijf met prachtige maatschappelijke doelstellingen!

Fijn contact en zeer goed advies

Complementair heeft voor mijn bedrijf een kunststof gevelbord ontworpen en laten maken. Het overleg verliep soepel, snel en prettig. Het bord is op zeer korte termijn geleverd en voldoet volledig... Complementair heeft voor mijn bedrijf een kunststof gevelbord ontworpen en laten maken. Het overleg verliep soepel, snel en prettig. Het bord is op zeer korte termijn geleverd en voldoet volledig aan de verwachtingen. Het advies en besteltraject verliepen prettig en deskundig. Ik kan Complementair zeker aanraden voor alle 'sign' producten.

ODBN

Snelle reacties goede service!

Betrokken en gedreven om aan te sluiten bij de klantwens

Daryl

Kan niks anders zeggen dan dat ik uiterst gecharmeerd ben van dit bedrijf en haar mensen. Proactief, denken mee, je voelt je begrepen als klant en het allerbelangrijkste vind ik nog dat ik me welkom... Kan niks anders zeggen dan dat ik uiterst gecharmeerd ben van dit bedrijf en haar mensen. Proactief, denken mee, je voelt je begrepen als klant en het allerbelangrijkste vind ik nog dat ik me welkom voel bij dit bedrijf. Ik kan Complementair van harte aanbevelen op het gebied van relatiegeschenken!

Kafi Integrity B.V.

Ik kreeg snel en duidelijk de offerte en het voorbeeld per mail opgestuurd. De levering ging ook snel en kreeg netjes een track & trace mail waarmee ik mijn bestelling kon volgen. Ik zou dit bedrijf... Ik kreeg snel en duidelijk de offerte en het voorbeeld per mail opgestuurd. De levering ging ook snel en kreeg netjes een track & trace mail waarmee ik mijn bestelling kon volgen. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!