Mijme Heikens

Hele fijne trainer. Eddy is zeer enthousiast en weet heel veel. En hij deelt het graag met alle leerlingen. Ik raad deze cursus iedereen aan die zijn website of webdiensten wil verbeteren.

Nuijten

Veel informatie en visuele voorbeelden over het onderwerp. Handige tips voor snelle toepassing en testen van Interaction design. Even checken of de onderwerpen op de website nog kloppen met de... Veel informatie en visuele voorbeelden over het onderwerp. Handige tips voor snelle toepassing en testen van Interaction design. Even checken of de onderwerpen op de website nog kloppen met de onderwerpen die behandeld worden in de training.

Yavanna Puts

De training wordt gegeven door iemand uit de praktijk met veel kennis en goede presentatie vaardigheden. De eerste dag leer je vooral theorie en de tweede dag bespreek je met elkaar een... De training wordt gegeven door iemand uit de praktijk met veel kennis en goede presentatie vaardigheden. De eerste dag leer je vooral theorie en de tweede dag bespreek je met elkaar een case/opdracht, waardoor je ook weer veel leert over de praktijk.

Joey Uijleman Anthonijs

Ik vond het een heel praktijkgerichte training. Dat je allemaal je case kon doen en presenteren was top. Feedback van je medecursisten en de trainer krijgen was nog waardevoller. De locatie was top,... Ik vond het een heel praktijkgerichte training. Dat je allemaal je case kon doen en presenteren was top. Feedback van je medecursisten en de trainer krijgen was nog waardevoller. De locatie was top, heel goed bereikbaar vanuit Utrecht CS, 2 minuten lopen ervandaan.

Asher Lake 💙✈

Helder hoe de theorie je kan helpen om te kiezen wat je gaat doen om een goed verhaal te bouwen. Interessante training. Moet mij helpen om voor toekomstige content op een heldere manier voor het... Helder hoe de theorie je kan helpen om te kiezen wat je gaat doen om een goed verhaal te bouwen. Interessante training. Moet mij helpen om voor toekomstige content op een heldere manier voor het voetlicht te krijgen.

Mireille Meerman

Heel veel facetten behandeld. Voldoende ruimte voor vragen of eigen inbreng voor behandelen van onderwerpen. Praktisch aan de slag gegaan met de socials van mijn eigen bedrijf en veel goede ideeen... Heel veel facetten behandeld. Voldoende ruimte voor vragen of eigen inbreng voor behandelen van onderwerpen. Praktisch aan de slag gegaan met de socials van mijn eigen bedrijf en veel goede ideeen voor strategie en plan opgedaan zodat dat direct in de praktijk toegepast kan worden.

Vera van den Broek

Paulus is erg enthousiast en bekwaam. Heeft veel kennis en erg veel geduld om zich te verplaatsen in eenieders case.
Een absolute plus van de training is dat je op dag 2 je praktijkopdracht...
Een absolute plus van de training is dat je op dag 2 je praktijkopdracht presenteert waardoor je direct tot actie wordt gedwongen.

Benno Toenders

De training heeft een duidelijke opbouw wat erg prettig is. Belangrijk vind ik dat er veel praktijkvoorbeelden worden gebruikt zowel door de trainer als door de andere deelnemers. Al met al een... De training heeft een duidelijke opbouw wat erg prettig is. Belangrijk vind ik dat er veel praktijkvoorbeelden worden gebruikt zowel door de trainer als door de andere deelnemers. Al met al een goede training waar ik veel mee kan.

Peters

Het stappenplan werkt goed en de afwisseling daarin tussen theorie en praktijk opdrachten is fijn. Ook de feedback die gegeven wordt op het strategieplan dat je tussen de 2 lesdagen kunt maken is... Het stappenplan werkt goed en de afwisseling daarin tussen theorie en praktijk opdrachten is fijn. Ook de feedback die gegeven wordt op het strategieplan dat je tussen de 2 lesdagen kunt maken is erg handig. Je kunt na de cursus meteen aan de slag!

Danique van Steenis

Tijdens de training was er veel tijd voor persoonlijke leerdoelen en uitleg. Alles werd op een rustige manier uitgelegd. Herhaling bij het niet begrijpen van de stof was ook geen probleem! Ik heb... Tijdens de training was er veel tijd voor persoonlijke leerdoelen en uitleg. Alles werd op een rustige manier uitgelegd. Herhaling bij het niet begrijpen van de stof was ook geen probleem! Ik heb met veel energie deze training afgerond!