Danny Boon

Ik heb weer 2 dagen genoten. Leuk om van iemand les te krijgen die passie heeft voor zijn werk, veel vakkennis heeft en dit ook echt weet over te brengen. Ik heb echt een grote stap gemaakt in mijn... Ik heb weer 2 dagen genoten. Leuk om van iemand les te krijgen die passie heeft voor zijn werk, veel vakkennis heeft en dit ook echt weet over te brengen. Ik heb echt een grote stap gemaakt in mijn vaardigheden en ben weer geïnspireerd om verder te leren. Marvin heeft ook in zijn training echt een eigen handtekening :)

Saskia Hogevonder

Fijne cursus, heel veel geleerd! Marvin kan goed en rustig uitleggen. Door deze cursus kan ik nu efficiënter tekenen in illustrater. En voor meer doeleinden gebruiken dan alleen een plattegrond op... Fijne cursus, heel veel geleerd! Marvin kan goed en rustig uitleggen. Door deze cursus kan ik nu efficiënter tekenen in illustrater. En voor meer doeleinden gebruiken dan alleen een plattegrond op schaal

Trudy Brandts-Hannink

John is een man van de praktijk en praat in technische computer taal. Soms wel moeilijk te begrijpen vooral met zo weinig achtergrond dan ik heb. Maar wel interessant. Nu vooral zelf toepassen en... John is een man van de praktijk en praat in technische computer taal. Soms wel moeilijk te begrijpen vooral met zo weinig achtergrond dan ik heb. Maar wel interessant. Nu vooral zelf toepassen en zelf proberen wat wel en niet kan. Had iets meer zelf aan het werk verwacht.

Thirza -

Ik vond de training goed, omdat het een hele uitgebreide training was. Zelfs zonder ervaring in Google Ads kun je meedoen aan deze training. Je zal heel veel wijzer naar huis gaan.

Ron Wubs

Super leuk om deel te nemen en in klassikale omgeving de Adwords training te volgen. Ik ga hierna nog een paar opleidingen doen. Sowieso de ADwords gevorderden en experts nog!

Hicham Ouedda

Rustige uitleg op verschillende manieren, ruimte voor vragen. Deze werden ruim beantwoord. Geheel was duidelijk. Ook vragen over andere onderdelen konden worden gesteld. Top instructeur en locatie.... Rustige uitleg op verschillende manieren, ruimte voor vragen. Deze werden ruim beantwoord. Geheel was duidelijk. Ook vragen over andere onderdelen konden worden gesteld. Top instructeur en locatie. ik voelde mij niet bezwaard om vragen te stellen.

Simone Verburg

Top training door een hele fijne en goede trainer. Dikke aanrader voor zowel mensen zonder of wel al met een beetje ervaring met design sprints. De dagen vlogen echt om en dat is een goed teken... Top training door een hele fijne en goede trainer. Dikke aanrader voor zowel mensen zonder of wel al met een beetje ervaring met design sprints. De dagen vlogen echt om en dat is een goed teken lijkt mij.

Robin Vos

Hele heldere uitleg in deze cursus met voldoende ruimte voor vragen en voorbeeld situaties. Mahanaïm heeft goede humor en houdt de groep goed aangesloten. Je leert het faciliteren van een design... Hele heldere uitleg in deze cursus met voldoende ruimte voor vragen en voorbeeld situaties. Mahanaïm heeft goede humor en houdt de groep goed aangesloten. Je leert het faciliteren van een design sprint terwijl je deelneemt aan de (eerste twee dagen van de) design sprint zelf!

Inge ter Laak

Erg leerzame training! Praktische handvatten in combinatie met uitleg over de principes erachter. De trainer legt duidelijk uit, is geduldig maar grijpt ook in indien nodig. In 2 dagen leer je de... Erg leerzame training! Praktische handvatten in combinatie met uitleg over de principes erachter. De trainer legt duidelijk uit, is geduldig maar grijpt ook in indien nodig. In 2 dagen leer je de basis principes en oefen je met de eerste 2 dagen van de design sprint. Je krijgt ook veel tips hoe je het kunt aanpakken als facilitator. Aanrader!

Ilse van hoof

Training visual design met Figma