Danielle Hunze

Wat een leuke cursus. Ik heb ontzettend veel geleerd. Ik heb veel nieuwe skills geleerd die ik in de toekomst kan gebruiken. Daarnaast was de groep ontzettend leuk, en Marvin is een topdocent. Ik ga... Wat een leuke cursus. Ik heb ontzettend veel geleerd. Ik heb veel nieuwe skills geleerd die ik in de toekomst kan gebruiken. Daarnaast was de groep ontzettend leuk, en Marvin is een topdocent. Ik ga geïnspireerd naar huis!

Lieke Stöver

Heldere uitleg en persoonlijk advies. Tjerk nam echt de tijd en komt heel vakkundig over. Ik heb gekregen waar ik voor kwam en heb het gevoel dat ik nu goede advertenties kan maken én optimaliseren.

Petra van den Ende

Hele fijne locatie voor de training. Rustige, duidelijke en leuke uitleg van de stof en de sheets. Een interessante training om een stap verder te maken met advertenties zetten op FB en IG.

Marianne Noiman

Ik had al verwacht dat het een nuttige training zou zijn, maar in de praktijk overtrof het mijn verwachtingen zelfs. Doordat je erg praktisch door de stappen heen gaat met je team, krijg je beter... Ik had al verwacht dat het een nuttige training zou zijn, maar in de praktijk overtrof het mijn verwachtingen zelfs. Doordat je erg praktisch door de stappen heen gaat met je team, krijg je beter inzicht in de fases van Design Thinking.
De trainer heeft zo antwoorden op al je vragen en weet deze training niet alleen informatief maar ook met veel fun te verzorgen. Ik heb een leuke, inspirerende en nuttige dag gehad en zou me graag verder willen verdiepen in deze methode!

Mees Hermes

Aardige trainer, weet veel van het programma af.
Aardige trainer, weet veel van het programma af.
Jammer dat men bij Competence Factory bij geen enkele cursus die ik tot nu toe heb gevolgd werkt met vast lesmateriaal.De inhoud van de training is afhankelijk van de docent. Daardoor kun je dus ook meemaken dat sommige onderwerpen niet worden behandeld terwijl ze wel op de site genoemd worden. Dat is jammer.

Vanessa -

Zowel Jeroen als Demi namen ons stap voor stap door Google Analytics. Dit zorgt ervoor dat je de informatie ook weer eenvoudig kunt terugvinden. Daarnaast vind ik het altijd erg prettig wanneer ook... Zowel Jeroen als Demi namen ons stap voor stap door Google Analytics. Dit zorgt ervoor dat je de informatie ook weer eenvoudig kunt terugvinden. Daarnaast vind ik het altijd erg prettig wanneer ook voorbeelden uit de praktijk worden getoond. Hiermee krijg je een goed beeld hoe je eigen Analytics is ingericht en wat je eventueel nog kunt verbeteren. En waar nodig gaven beide trainers ook persoonlijk advies. Smaakt zeker naar meer!

Hendrik De Vries

Hele fijne training met een mooie opbouw, veel tips en heel veel concrete voorbeelden uit de praktijk. Daarnaast ga je zelf aan de slag met opdrachten uit je eigen werkpraktijk waarmee je meteen de... Hele fijne training met een mooie opbouw, veel tips en heel veel concrete voorbeelden uit de praktijk. Daarnaast ga je zelf aan de slag met opdrachten uit je eigen werkpraktijk waarmee je meteen de tips kan toepassen.

Nienke de Wit

Duidelijke uitleg, veel mogelijkheden voor feedback, meteen kunnen toepassen op eigen werk en fijne sfeer om in te werken. Wordt rekening gehouden met de niveauverschillen van de cursisten, en... Duidelijke uitleg, veel mogelijkheden voor feedback, meteen kunnen toepassen op eigen werk en fijne sfeer om in te werken. Wordt rekening gehouden met de niveauverschillen van de cursisten, en ruimte voor vragen.

Kimberley Greefhorst

Je kreeg veel persoonlijke aandacht, er was goed materiaal beschikbaar, de hele cursus kan op je eigen tempo. Na de cursus heb ik genoeg motivatie gekregen om me aan te melden voor de gevorderden... Je kreeg veel persoonlijke aandacht, er was goed materiaal beschikbaar, de hele cursus kan op je eigen tempo. Na de cursus heb ik genoeg motivatie gekregen om me aan te melden voor de gevorderden cursus.

Safiera van Mastbergen

Er was een fijne balans tussen de uitleg en het zelf proberen. Daarbij konden we veel vragen stellen en als je ergens niet uitkwam werd dat direct bekeken en verder uitgelegd.