Nanda Nottelman

De training was in een hele kleine groep met anderen die in ongeveer dezelfde levensfase zaten. Daardoor hadden we een goede dynamiek. De trainer was heel flexibel en kon heel snel schakelen om aan... De training was in een hele kleine groep met anderen die in ongeveer dezelfde levensfase zaten. Daardoor hadden we een goede dynamiek. De trainer was heel flexibel en kon heel snel schakelen om aan onze wensen te voldoen.

Ellen Sebregts

De training UX Design van Competence Factory is interessant, brengt me vooruit. Trainer Ruben Olislager is zeer goed ingevoerd in het vakgebied en linkt de theorie effectief aan de praktijk

Rutger Fuchs

Alles werd gedaan aan de hand van de directe voorbeelden en niet via slides. Sfeer was erg prettig, trainer duidelijk en zorgde voor interactiviteit. Erg leuk en nodigt uit voor de vervolgtraining!

Dennis -

Heel prettig tempo van lesgeven, niet te snel, fijne spreker en goede inhoud van de lesstof. Samen met een prettige lesomgeving en een lekkere lunch maakt het een goed geheel.

Kyara Van Putten

Goede brede uitleg over het onderwerp. Er is tijd voor vragen en discussies en een leuke trainer om de stof makkelijk te volgen. Ook hele fijne omgeving en lunch. Ik kijk uit naar de volgende... Goede brede uitleg over het onderwerp. Er is tijd voor vragen en discussies en een leuke trainer om de stof makkelijk te volgen. Ook hele fijne omgeving en lunch. Ik kijk uit naar de volgende training!

Michelle Ernst

Enthousiaste trainer die iedereen scherp houdt en fijn dat er echt gekeken werd naar persoonlijke situaties en leerdoelen. Ik heb nu veel tips en inzichten gekregen waar ik zeker mee verder kan!

Jessie van der Heijden

De trainster was heel leuk en goed. Daarnaast ook de opbouw van de training die goed beviel. Het is een erg leuke en gezellige training waarbij je veel met je handen en actief bezig bent.

Demi Evers

De training is dankzij de kleine groep toegepast op je eigen organisatie, je krijgt duidelijke voorbeelden en we kunnen praktisch aan de slag. Eva vertelt erg enthousiast en deelt handige tricks en... De training is dankzij de kleine groep toegepast op je eigen organisatie, je krijgt duidelijke voorbeelden en we kunnen praktisch aan de slag. Eva vertelt erg enthousiast en deelt handige tricks en tips. Een aanrader!

Gert Jan Schilder

Inhoudelijk zeer waardevol, goede dynamiek en mix tussen theorie en praktijk. Zowel strategisch als tactisch / operationeel toepasbaar!
Veel nuttige voorbeelden uit de praktijk. Goed werktempo...
Veel nuttige voorbeelden uit de praktijk. Goed werktempo tijdens beide dagen. Alle vragen werden beantwoord.

Bas Bijman

Combinatie van brainstorming, feedback, theorie en praktijk. Emily legt het goed uit, inspireert en helpt je echt tot de kern te komen waardoor je met een actionable plan maar huis gaat.