R. Heijsman

Fijne training met een erg duidelijke opbouw. Vanaf het begin precies aangegeven wat de doelstellingen waren en dit ook de gehele training zo gevolgd. Als voorbeelden werden de bedrijven van de... Fijne training met een erg duidelijke opbouw. Vanaf het begin precies aangegeven wat de doelstellingen waren en dit ook de gehele training zo gevolgd. Als voorbeelden werden de bedrijven van de deelnemers gebruikt wat erg leuk was voor de afwisseling.

Marlon Augustijn

Hele leerzame training waar je de leerstof meteen in praktijk brengt. Mahanaïm is een ervaren facilitator en dat merk je ook in de training. Je leert veel nieuwe stof en moet flink aan de bak, maar... Hele leerzame training waar je de leerstof meteen in praktijk brengt. Mahanaïm is een ervaren facilitator en dat merk je ook in de training. Je leert veel nieuwe stof en moet flink aan de bak, maar de docent weet dit op zo’n manier te faciliteren dat het nergens overweldigend of vermoeiend overkomt. Een aanrader voor iedereen die zich wil verdiepen in het faciliteren van design sprints.

Dennis Luts

Design sprint is een percecte methode gebleken. Ik vond de facilitator training erg duidelijk en Mahanaim is zeer betrokken en heeft veel ervaring waardoor er goede pratijkvoorbeelden gegeven... Design sprint is een percecte methode gebleken. Ik vond de facilitator training erg duidelijk en Mahanaim is zeer betrokken en heeft veel ervaring waardoor er goede pratijkvoorbeelden gegeven worden. Ik heb in korte tijd heel veel geleerd.

Saskia Verleg

Inspirerende training in een erg veilige en fijne omgeving. Mahanaim zorgt voor een leuke goede sfeer waarin iedereen zich gehoord voelt en zich vrij voelt om zijn of haar mening te uiten. Lunch is... Inspirerende training in een erg veilige en fijne omgeving. Mahanaim zorgt voor een leuke goede sfeer waarin iedereen zich gehoord voelt en zich vrij voelt om zijn of haar mening te uiten. Lunch is overigens ook heerlijk en een erg prettige break!

Paul van Rheenen

Opbouw was goed, genoeg tijd om dingen te proberen, de cursus werd gegeven door iemand die weet hoe het programma werkt
Ik kan nu zeker van meer functies gebruik maken binnen het programma

CvT

Marvin is een prettige trainer en het is fijn dat je alles zelf oefent tijdens de les, na een korte uitleg. Marvin schiet te hulp als het nodig is, maar laat je ook gewoon lekker zelf uitproberen

R. Heijsman

Goede training met veel ruimte voor vragen over de eigen specifieke werksituatie. De training heeft een duidelijke rode draad en trainer stelt zich in de toekomst ook beschikbaar om vragen te... Goede training met veel ruimte voor vragen over de eigen specifieke werksituatie. De training heeft een duidelijke rode draad en trainer stelt zich in de toekomst ook beschikbaar om vragen te beantwoorden.

Nienke -

De opbouw, opdrachten tussendoor en de interactieve manier van lesgeven van Paulus waren enorm goed. Ik kwam helemaal geïnspireerd de training uit! Ik raad de training aan iedereen aan! Ik kan dit... De opbouw, opdrachten tussendoor en de interactieve manier van lesgeven van Paulus waren enorm goed. Ik kwam helemaal geïnspireerd de training uit! Ik raad de training aan iedereen aan! Ik kan dit dagelijks toepassen

Jenne Hoekstra

Ik volgde te training als trainer bij CF en heb weer wat opgestoken door Ruben zijn kunst af te kijken en iets te leren wat net buiten mijn vakgebied lag. Vooral zijn tips uit de praktijk waren... Ik volgde te training als trainer bij CF en heb weer wat opgestoken door Ruben zijn kunst af te kijken en iets te leren wat net buiten mijn vakgebied lag. Vooral zijn tips uit de praktijk waren waardevol, want hij maakt zelf veel infographics.

Anne -

Ik vond het heel fijn dat ik mijn eigen tempo aan kon houden en zelf een beetje kon kiezen waar ik meer of minder tijd aan wilde besteden. Marvin deed het super goed, ontspannen en met een goede... Ik vond het heel fijn dat ik mijn eigen tempo aan kon houden en zelf een beetje kon kiezen waar ik meer of minder tijd aan wilde besteden. Marvin deed het super goed, ontspannen en met een goede dosis lol!