Sam

Dit is een hele goede introductie tot aftereffects voor film en animatie. Je ziet heel veel van de mogelijkheden van het programma en gaat hier ook mee aan de slag.

Mireille Meerman

Lekker vlot door veel stof gegaan, mogelijkheid tot stellen van vragen over je eigen situatie en dat bespreken. Met tussentijdse korte opdrachtjes kun je direct oefenen met wat je leert tijdens de... Lekker vlot door veel stof gegaan, mogelijkheid tot stellen van vragen over je eigen situatie en dat bespreken. Met tussentijdse korte opdrachtjes kun je direct oefenen met wat je leert tijdens de training.

Mike Timmer

Goede inzichten gekregen in de bouw van een WordPress website achter de schermen. Duidelijke uitleg over migratie en veiligheid van de website. Goede oefeningen en praktijkvoorbeelden, zeker een... Goede inzichten gekregen in de bouw van een WordPress website achter de schermen. Duidelijke uitleg over migratie en veiligheid van de website. Goede oefeningen en praktijkvoorbeelden, zeker een goede basis om mee aan de slag te gaan.

Jolien -

Heldere uitleg over soms ingewikkelde onderwerpen binnen LinkedIn campaign Manager. Het was goed te volgen. Verder was het ook fijn dat er andere handige tools betreffende online marketing kort werd... Heldere uitleg over soms ingewikkelde onderwerpen binnen LinkedIn campaign Manager. Het was goed te volgen. Verder was het ook fijn dat er andere handige tools betreffende online marketing kort werd toegelicht.

Marieke Pijler

Enthousiaste trainer, helder uitgelegd! Tempo was goed. Kon op alle vragen goed antwoord geven. Stapsgewijze uitleg, blijft goed hangen. Ik weet nu welke stappen ik ga zetten in mijn LinkedIn... Enthousiaste trainer, helder uitgelegd! Tempo was goed. Kon op alle vragen goed antwoord geven. Stapsgewijze uitleg, blijft goed hangen. Ik weet nu welke stappen ik ga zetten in mijn LinkedIn advertising strategie.

Suzanne van Dijk

Training was zeer uitgebreid en specifiek. Ik had het wel fijn gevonden als er wat meer praktische voorbeelden uit de praktijk hadden ingezeten, omdat ik de theorie dan beter opsla.

Goede trainingsopbouw, kleine groep dus veel persoonlijk contact en mogelijkheid voor vragen. Duidelijke en leerzame training met praktische opdrachten.

Niveau is goed bij te houden....

Niveau is goed bij te houden. Locatie goed bereikbaar direct bij het station en parkeergarage

Suzanne van Dijk

Training was zeer uitgebreid en specifiek. Ik had het wel fijn gevonden als er meer praktijkvoorbeelden in hadden gezeten, want dat blijft bij mij altijd beter hangen. Maar de trainer presenteerde... Training was zeer uitgebreid en specifiek. Ik had het wel fijn gevonden als er meer praktijkvoorbeelden in hadden gezeten, want dat blijft bij mij altijd beter hangen. Maar de trainer presenteerde het op een fijne manier

Slegers

Heel erg veel geleerd in combinatie met een concrete praktijkopdracht op het gebied van marketing automation. Dit krijgt zeer zeker nog een vervolg bij onze organisatie. Bedankt Eva voor de fijne... Heel erg veel geleerd in combinatie met een concrete praktijkopdracht op het gebied van marketing automation. Dit krijgt zeer zeker nog een vervolg bij onze organisatie. Bedankt Eva voor de fijne training!

Daniel Kuipers

Fijne en duidelijk training met een goede structuur! Eva legt het allemaal goed uit en zorgde voor een leuke sfeer en dynamiek binnen de groep. De dagen waren goed vol te houden en alles was goed... Fijne en duidelijk training met een goede structuur! Eva legt het allemaal goed uit en zorgde voor een leuke sfeer en dynamiek binnen de groep. De dagen waren goed vol te houden en alles was goed geregeld.