Mees Hermes

De trainer (Jenne) was een fijne docent: geduldig, heel goed voorbereid, vriendelijk en had echt heel veel verstand van het programma. Echt een aanrader.

Wat jammer is van de trainingen...

Wat jammer is van de trainingen bij Competence Factory is dat men niet met lesmateriaal vanuit het bedrijf werkt. Je krijgt dus geen boekje, vast lesprogramma mee wat je als naslag kunt gebruiken na de training. Je bent voor de inhoud van de trainer voor een deel afhankelijk van het programma dat de trainer zelf voor je samenstelt. Dat is ook afhankelijk van het niveau van de groep. Dat kan een voordeel zijn. Persoonlijk vind ik het een beetje jammer dat je van te voren dus niet goed kunt vaststellen wat je gaat leren.

R. Heijsman

De trainer kwam met veel voorbeelden en er was voldoende ruimte om zelf aan de slag te gaan met Google Data Studio. Daarnaast was er voldoende ruimte voor vragen en overleg. De trainer liet geen... De trainer kwam met veel voorbeelden en er was voldoende ruimte om zelf aan de slag te gaan met Google Data Studio. Daarnaast was er voldoende ruimte voor vragen en overleg. De trainer liet geen vragen onbeantwoord.

Nienke -

Een hele fijne, interactieve training. Anouk laat je je veilig voelen en heeft hele goede tips en tricks. Ik kan niet wachten om het geleerde in de praktijk toe te passen!

Jelita Schenkhuizen

Heel uitgebreide training met ontzettend veel tips waar ik gelijk mee aan de slag kan. Leuk dat we ook nog een mooi boek cadeau kregen van Geert met waardevolle informatie.

Thomas van Galen

Wat ik goed vind aan de training is dat er een goed tempo inzit, duidelijke uitleg en goede tools krijgt om te beginnen met UX research. Zelfs als je geen kennis hebt van UX research.

Jasper Stuut

Heb de trainingen Facebook en Instagram Advertising basis en gevorderd en LinkedIn Advertising gevolgd. Arjen legt duidelijk uit en maakt het zelfs op remote nog interactief. Prettige en... Heb de trainingen Facebook en Instagram Advertising basis en gevorderd en LinkedIn Advertising gevolgd. Arjen legt duidelijk uit en maakt het zelfs op remote nog interactief. Prettige en verhelderende training!

Saskia -

Handige stapjes geleerd om sneller en makkelijker te werken. Heb er zeker veel van geleerd. Wel jammer dat er geen hand out is om alles nog eens rustig na te lezen.

Noortje N

Marieke is een fijne trainer. Ze neemt goed de tijd om alle vragen te beantwoorden en legt helder en enthousiast uit. Ik heb veel geleerd en kan mijn design-keuzes nu beter onderbouwen. Bedankt!

C.A. Stil

Binnen deze tweedaagse training is er een goede balans tussen theorie en praktijkopdrachten.
Voor mij een echte eyeopener op het gebied van typography. Op de thuisopdracht krijg je goede feedback waar je weer mee verder kunt.

Melissa -

Ik vond het fijn dat er praktijksituaties uit de klas worden meegenomen! De drempel om in te stappen is erg laag en de leerstof neem je snel in je op. Er worden leuke voorbeelden gegeven, waardoor... Ik vond het fijn dat er praktijksituaties uit de klas worden meegenomen! De drempel om in te stappen is erg laag en de leerstof neem je snel in je op. Er worden leuke voorbeelden gegeven, waardoor je je snel in het verhaal kunt verplaatsen.