Rick de Frel

Dat het werd toegespitst op persoonlijke wensen, wat voor iedereen interessant is, iedereen kan er wat van leren. En de trainer kon het goed uitleggen. Veel opties en mogelijkheden besproken

Saskia Rouwette

Hele leuke training. De trainer vertelde vol enthousiasme zijn verhaal en wist veel over het onderwerp te vertellen. Als junior ux'er is het wel vaak een 'oh ja' verhaal, maar alsnog genoeg van... Hele leuke training. De trainer vertelde vol enthousiasme zijn verhaal en wist veel over het onderwerp te vertellen. Als junior ux'er is het wel vaak een 'oh ja' verhaal, maar alsnog genoeg van opgestoken. Ook erg fijn dat we onze eigen cases konden gebruiken als voorbeeld.

Johan Snoek

Als je het hebt over een professional. Nancy legt heel goed en rustig uit. Geen vraag te gek en je voelt je ook veilig om vragen te stellen. Ongemerkt vliegt de tijd voorbij en de kennis neem je als... Als je het hebt over een professional. Nancy legt heel goed en rustig uit. Geen vraag te gek en je voelt je ook veilig om vragen te stellen. Ongemerkt vliegt de tijd voorbij en de kennis neem je als vanzelf op. Mocht Nancy nog een vervolg cursus geven dan ga ik zeker overwegen deze te volgen.

Ron Wubs

Deze Google adwords training geeft mij nog meer basis om er voor te zorgen dat ik de reclame voor mijn klanten beter in kan zetten. We gaan graag voor het beste resultaat. In het wilde weg schieten... Deze Google adwords training geeft mij nog meer basis om er voor te zorgen dat ik de reclame voor mijn klanten beter in kan zetten. We gaan graag voor het beste resultaat. In het wilde weg schieten doen we liever niet.

Ron Wubs

Na mate ik steeds verder kom in de expert training des te meer vallen dingen op hun plaats. Het is duidelijk dat je met deze trainingen veel meer resultaat kun halen uit de uitgave die bedrijven... Na mate ik steeds verder kom in de expert training des te meer vallen dingen op hun plaats. Het is duidelijk dat je met deze trainingen veel meer resultaat kun halen uit de uitgave die bedrijven maandelijks doen. We willen het beste resultaat!

Tjong-Akiet

Zee deskundig en heel persoonlijk. Waarbij er genoeg ruimte is om vragen te stellen. Zeker aan te raden en mocht ik in de toekomst een andere training volgen dan zal ik dat zeker ook via deze partij... Zee deskundig en heel persoonlijk. Waarbij er genoeg ruimte is om vragen te stellen. Zeker aan te raden en mocht ik in de toekomst een andere training volgen dan zal ik dat zeker ook via deze partij doen.

Trienko Blaauw

Leerzame training. Veel praktijkvoorbeelden die nuttig zijn. Realistische oefeningen. Veel ruimte voor specifieke vragen. De optie om ook in de toekomst nog vragen te stellen aan Jeroen is echt... Leerzame training. Veel praktijkvoorbeelden die nuttig zijn. Realistische oefeningen. Veel ruimte voor specifieke vragen. De optie om ook in de toekomst nog vragen te stellen aan Jeroen is echt een meerwaarde. Opbouw van de training is goed. Veel kennis opgedaan.

Nanda Nottelman

De training was in een hele kleine groep met anderen die in ongeveer dezelfde levensfase zaten. Daardoor hadden we een goede dynamiek. De trainer was heel flexibel en kon heel snel schakelen om aan... De training was in een hele kleine groep met anderen die in ongeveer dezelfde levensfase zaten. Daardoor hadden we een goede dynamiek. De trainer was heel flexibel en kon heel snel schakelen om aan onze wensen te voldoen.

Ellen Sebregts

De training UX Design van Competence Factory is interessant, brengt me vooruit. Trainer Ruben Olislager is zeer goed ingevoerd in het vakgebied en linkt de theorie effectief aan de praktijk

Rutger Fuchs

Alles werd gedaan aan de hand van de directe voorbeelden en niet via slides. Sfeer was erg prettig, trainer duidelijk en zorgde voor interactiviteit. Erg leuk en nodigt uit voor de vervolgtraining!