Femke van Oorschot

De online masterclass was opgedeeld in twee middagen. De workshop bestaan uit veel inspirerende voorbeelden van goede concepten en je krijgt een aantal concrete tools (inclusief een stappenplan) mee... De online masterclass was opgedeeld in twee middagen. De workshop bestaan uit veel inspirerende voorbeelden van goede concepten en je krijgt een aantal concrete tools (inclusief een stappenplan) mee naar huis.

Thomas van Galen

Eddy geeft op een mooie en verhelderen manier les. Het is duidelijk en prettig te volgen. Zijn manier van uitleg en advies geven is zeer inspirerend en is motiverend.

Letty de Nijs

Veel praktische toepasbare tips en een heel prettige presentatie. Fijn om twee dagen ondergedompeld te zijn in de wereld van Eddy. Goede organisatie ook van Competence Factory met heerlijke... Veel praktische toepasbare tips en een heel prettige presentatie. Fijn om twee dagen ondergedompeld te zijn in de wereld van Eddy. Goede organisatie ook van Competence Factory met heerlijke verzorging.

Astrid Simonis

Veel voorbeelden uit de praktijk. Voldoende theoretische onderbouwing. Er wordt aandacht geschonken aan de eigen websites van de cursisten, met ruimte voor vragen en opmerkingen. Veel literatuur om... Veel voorbeelden uit de praktijk. Voldoende theoretische onderbouwing. Er wordt aandacht geschonken aan de eigen websites van de cursisten, met ruimte voor vragen en opmerkingen. Veel literatuur om thuis verder te verdiepen.

Grazziela Balan

De trainster heeft ons goede tips gegeven, tools aangeraden en heel veel kennis geprobeerd door te geven. Ik ben blij dat het een 2-daagse cursus was omdat ik nog veel te leren heb. We hebben een... De trainster heeft ons goede tips gegeven, tools aangeraden en heel veel kennis geprobeerd door te geven. Ik ben blij dat het een 2-daagse cursus was omdat ik nog veel te leren heb. We hebben een mooie template gekregen om zelf een marketingplan te kunnen maken, super handig!

Annelies Voordouw

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. De training is goed te volgen, ook als je nog geen ervaring hebt met Indesign. Kundige en zeer vriendelijke trainer. Top locatie, goed bereikbaar en corona... Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. De training is goed te volgen, ook als je nog geen ervaring hebt met Indesign. Kundige en zeer vriendelijke trainer. Top locatie, goed bereikbaar en corona proof.

Sten van Gaalen

Eigenlijk kan je heel ver komen met alleen de basis, en dit wordt duidelijk uitgelegd, ook als je je nog niet eerder hebt verdiept in After Effects of überhaupt ervaring hebt in bewegend beeld.

Leonie Vernel

Veel geleerd. Enthousiaste trainer. Soms wilde hij wel iets te veel opdrachten stoppen in de tijd die er was. Er was goed ruimte voor ideeën/vragen en ruimte voor extra uitleg, herhaling en meekijken.

Veerle Kneepkens

Goede, duidelijk uitleg en fijne opdrachten om me te oefenen. Er zit een goed tempo in, maar wel met ruim voldoende persoonlijke aandacht.

Vaardige trainer die je vol enthousiasme...

Vaardige trainer die je vol enthousiasme meeneemt in de stof, waardoor je heel veel leert in een relatief korte tijd.

Suzanne Kremer

Goede opbouw van de training. Al snel dat je zelf iets kan maken. Tijdens de gehele training kan je alles direct zelf meedoen op de computer die er voor je staat. Na de 2 trainingsdagen ook echt het... Goede opbouw van de training. Al snel dat je zelf iets kan maken. Tijdens de gehele training kan je alles direct zelf meedoen op de computer die er voor je staat. Na de 2 trainingsdagen ook echt het gevoel dat je de basis kent en beheerst.