Christopher -

Niet gedrild werden over een script en alles was zeer goed geregeld heel duidelijk verhaal en makkelijk te begrijpen conclusie deze training is raadzaam voor ieder wils die zijn verkoop skils op... Niet gedrild werden over een script en alles was zeer goed geregeld heel duidelijk verhaal en makkelijk te begrijpen conclusie deze training is raadzaam voor ieder wils die zijn verkoop skils op pijl wilt houden

Jason Sanchez

Perfecte training waarbij rekening wordt gehouden uit welke branche je komt, de trainer is zeer professioneel en was overal duidelijk in.
Volgt geen script waardoor de training als zeer prettig...
Volgt geen script waardoor de training als zeer prettig is ervaren.

Nienke Scholte Lubberink

De training ging lekker snel, er was voldoende ruimte voor eigen vragen. Jeroen is een fijne trainer en maakt ruimte voor eigen vragen. Zorgt er dan ook echt voor dat je goed antwoord krijgt op je... De training ging lekker snel, er was voldoende ruimte voor eigen vragen. Jeroen is een fijne trainer en maakt ruimte voor eigen vragen. Zorgt er dan ook echt voor dat je goed antwoord krijgt op je vraag.

J R

Erg knap hoe Anouk in slechts een dag zoveel informatie glashelder weet uit te leggen. Het feit dat ik de volgende dagen nog goed terug kon grijpen op de learnings geeft aan hoe goed zij in staat is... Erg knap hoe Anouk in slechts een dag zoveel informatie glashelder weet uit te leggen. Het feit dat ik de volgende dagen nog goed terug kon grijpen op de learnings geeft aan hoe goed zij in staat is informatie voor langere tijd over te brengen.

Judith Basten

Ontzettend leuke en leerzame training. Veel nieuwe dingen over video bewerken en animaties maken geleerd en ook direct hiermee geoefend. Nancy heeft veel kennis en helpt tijdens de lesdag ook met... Ontzettend leuke en leerzame training. Veel nieuwe dingen over video bewerken en animaties maken geleerd en ook direct hiermee geoefend. Nancy heeft veel kennis en helpt tijdens de lesdag ook met het geven van tips.

Mireya Derksen

De training is heel fijn omdat het doelgericht is, praktisch en zelfstandig. Wel zou ik graag meer over After Effects willen leren. Animate wordt wel behandeld. Echt een aanrader voor iedereen die... De training is heel fijn omdat het doelgericht is, praktisch en zelfstandig. Wel zou ik graag meer over After Effects willen leren. Animate wordt wel behandeld. Echt een aanrader voor iedereen die de basis wil leren van video professioneel video editen.

Thomas van Galen

Eddy Boeve geeft altijd mooie, goede en duidelijk uitleg met de juiste voorbeelden en toepassingen. Na de training kun je gelijk aan de slag met je huidige project of website.

Simone Krouwer

Fantastische CRO Training! Sterke punten:
- Eddy is een zeer deskundige trainer en CRO-specialist
- Je ziet tijdens de training heel veel handige voorbeelden
- Je krijgt in twee...
Fantastische CRO Training! Sterke punten:
- Eddy is een zeer deskundige trainer en CRO-specialist
- Je ziet tijdens de training heel veel handige voorbeelden
- Je krijgt in twee dagen heel veel praktische tips en checklists voor het optimaliseren
- Je krijgt heel veel extra resources
- De opdrachten zijn ook heel handig en leerzaam
- Je kunt na deze trainingen echt concreet aan de slag met CRO

De beste van de drie trainingen die ik bij Competence Factory heb gevolgd.

Danny Boon

Prima training fijne opbouw, met veel praktijk ervaring van de docent, leuke interactie waarbij je leert van elkaars kijk op zaken. Ik kan hiermee concreet aan de slag om op het gebied van CRO... Prima training fijne opbouw, met veel praktijk ervaring van de docent, leuke interactie waarbij je leert van elkaars kijk op zaken. Ik kan hiermee concreet aan de slag om op het gebied van CRO optimalisatie

Muhammet -

Veel goede praktijkvoorbeelden, erg op maat en uitgebreid! Zeker een aanrader om Google Shopping van begin tot eind onder de knie te krijgen. Ik kan het in ieder geval direct toepassen in de praktijk