Nienke -

Hele goede, inspirerende training met veel concrete tips. Ik weet nu in grote lijnen waar ik heen wil binnen mijn loopbaan en heb veel handvatten gekregen voor in de toekomst.

Melanie Maagdenberg

Ruben is een fijne leraar. Verteld alles duidelijk en geeft voldoende ruimte om vragen te stellen. Adobe After Effects is heel omvangrijk, maar door over veel toepassingen wat te vertellen en het je... Ruben is een fijne leraar. Verteld alles duidelijk en geeft voldoende ruimte om vragen te stellen. Adobe After Effects is heel omvangrijk, maar door over veel toepassingen wat te vertellen en het je te laten doen, is het makkelijker om de verbanden in het programma te zien. Zeker als je een Illustrator & Photoshop achtergrond hebt.

Vanuit huis deze masterclass volgen gaat prima. Voor een volledige cursus vind ik het persoonlijk wel prettiger om bij elkaar te zitten.

Mireya Derksen

Ik vind Competence Factory een hele leuke school met gepassioneerde docenten. Camera Licht en Geluid was echt een toevoeging. Ik wist al het eea over editing, maar hier wist ik nog wat minder... Ik vind Competence Factory een hele leuke school met gepassioneerde docenten. Camera Licht en Geluid was echt een toevoeging. Ik wist al het eea over editing, maar hier wist ik nog wat minder over.

- Heel leuk gepresenteerd (met passie)
- Goede voorbeelden
- Doelgericht
- Praktisch
- Vrijheid om tussendoor even te pauzeren
- Hele fijne sfeer

Een leuke en leerzame cursus met een logische opbouw. De opdrachten sloten ook goed aan op de theorie.
Focus ligt voornamelijk op het opstellen van een strategie en minder het design. Desondanks veel geleerd en een goede basis om vanuit verder te leren over UX design.

Latifa Karim

De trainer en het materiaal neemt je heel goed stapsgewijs mee. Er is een hele goede combinatie tussen theorie en praktijk met opdrachten. Je maakt tijdens de training je UX strategie en je kunt dus... De trainer en het materiaal neemt je heel goed stapsgewijs mee. Er is een hele goede combinatie tussen theorie en praktijk met opdrachten. Je maakt tijdens de training je UX strategie en je kunt dus gelijk aan de slag als je een idee hebt.

Susanne Spee

Het was geen standaard formaat, leuke sfeer met persoonlijke touch van de trainer.
En een lekkere wandeling tijdens de pauze.
Ruimte voor eigen case en overleg. De training afgesloten met...
En een lekkere wandeling tijdens de pauze.
Ruimte voor eigen case en overleg. De training afgesloten met een tastbaar eindproduct.

Emily Franklin

Ik vond het een enorm interessante training. De inhoud ging goed de diepte in waardoor je echt met tools naar huis gaat. Goed uitgelegd, voldoende tijd voor iedereen om zijn/haar vragen te stellen.... Ik vond het een enorm interessante training. De inhoud ging goed de diepte in waardoor je echt met tools naar huis gaat. Goed uitgelegd, voldoende tijd voor iedereen om zijn/haar vragen te stellen. Enorm leerzaam en waardevol.

Vera -

Er was heel veel ruimte voor vragen, en het sloot aan bij mijn verwachting. De laatste 1,5 uur vond ik uiteindelijk wel heel pittig, omdat je mega veel informatie kreeg. Maar, de trainer stuurt ons... Er was heel veel ruimte voor vragen, en het sloot aan bij mijn verwachting. De laatste 1,5 uur vond ik uiteindelijk wel heel pittig, omdat je mega veel informatie kreeg. Maar, de trainer stuurt ons alle info + video’s, en dat is echt een meerwaarde. Zo kun je alles nog eens rustig nalezen en bekijken. Top!

Joep Klerx

Ervaring was goed. Voor mij als copywriter een deels herkenbare en deels leerzame ervaring. Fijne manier van doceren, fijne manier van leren in samenwerking met anderen en met échte cases. Chille,... Ervaring was goed. Voor mij als copywriter een deels herkenbare en deels leerzame ervaring. Fijne manier van doceren, fijne manier van leren in samenwerking met anderen en met échte cases. Chille, creatieve omgeving op de koop toe.

Hanneke van den Outenaar

Een goede scheiding van praktijk en theorie, duidelijk ook waarom de theorie belangrijk is en hoe je die dan vervolgens toepast. De kleine groep is ook fijn, daardoor is er veel ruimte voor... Een goede scheiding van praktijk en theorie, duidelijk ook waarom de theorie belangrijk is en hoe je die dan vervolgens toepast. De kleine groep is ook fijn, daardoor is er veel ruimte voor persoonlijke aandacht en het personaliseren van de opdrachten.