Martine Janzen

Duidelijke voorbeelden, er werd goed door trainster Nancy Zonneveld geduid wat er bij komt kijken om een animatie t maken, en in de voorbereidende fase goed in te schatten wat er bij nodig is. Keuze... Duidelijke voorbeelden, er werd goed door trainster Nancy Zonneveld geduid wat er bij komt kijken om een animatie t maken, en in de voorbereidende fase goed in te schatten wat er bij nodig is. Keuze After Effects of Animate kwam ook aan de orde (kan uitgebreider).

Marlies Rikken

De trainer heeft duidelijk ervaring met het onderwerp. Tempo mag echter hoger wat hoger, zeker op de eerste dag. Het is echt een eerste introductie tot animeren. Wanneer je met de tools wilt... De trainer heeft duidelijk ervaring met het onderwerp. Tempo mag echter hoger wat hoger, zeker op de eerste dag. Het is echt een eerste introductie tot animeren. Wanneer je met de tools wilt oefenen, neem dan een specifiekere cursus.

Jaap Hofstra

Leuke introductie in video en animatie. De programma's Adobe Rush en Adobe Animate komen aan bod. Er zijn enkele praktijkopdrachten met huiswerk, waaronder een korte filmopdracht. Er worden... Leuke introductie in video en animatie. De programma's Adobe Rush en Adobe Animate komen aan bod. Er zijn enkele praktijkopdrachten met huiswerk, waaronder een korte filmopdracht. Er worden voorbeelden gegeven van animaties in de praktijk.

Lilian Nijland

Heldere uitleg van de basis voor video en animatie. 2 dagen is wat krap voor allebei dus mijn suggestie is om het op te delen of een dag extra toevoegen :-)

Janneke van der Loo

Ik vond het leuk om uitleg te krijgen over de Adobe Software en het is leuk om direct aan de slag te kunnen. Ervaringen met anderen delen helpt altijd heel veel en is erg leuk.

Kitty Weijers

Veel kennis in een dag gestopt. Meer dan standaard. Heerlijk. Goed tempo en ik kan nu aan de slag! Ook in deze coronatijd een prima locatie. En een heerlijke lunch :-)

Stijn -

Duidelijke uitleg van de trainer met goede voorbeelden. En ik vond het erg fijn dat je het meteen kon toepassen met oefendrachten. Ook krijg je goed lesmateriaal mee naar huis.

Celina de Ruiter

Een leerzame en leuke training! De leerstof kan ik zeker toepassen in mijn sector (civiele techniek). Verschillende schrijfformules zijn behandeld alsook de do\'s en don\'ts op het gebied van... Een leerzame en leuke training! De leerstof kan ik zeker toepassen in mijn sector (civiele techniek). Verschillende schrijfformules zijn behandeld alsook de do\'s en don\'ts op het gebied van social media. Een aanrader!

Julie van Kersbergen

Paulus is een enorm goede en enthousiaste trainer! Daarnaast heeft hij erg veel kennis over de onderwerpen die hij bespreekt en haalt hij veel relevante voorbeelden aan. Ik vond het ook erg fijn om... Paulus is een enorm goede en enthousiaste trainer! Daarnaast heeft hij erg veel kennis over de onderwerpen die hij bespreekt en haalt hij veel relevante voorbeelden aan. Ik vond het ook erg fijn om meteen te oefenen met de theorie die Paulus ons leerde.

Heleen Scholte

De training was leuk en lekker afwisselend en er werden leuke voorbeelden gebruikt. Paulus gaf nuttige tips die ik goed kan gebruiken in mijn werk en voor mijn blog. Kortom een interessante dag.