Monique Dekker - Seijts

Ik vond dat er twee hele goede trainers voor de groep stonden. Ze gaven goede tips en deelde hun ervaringen. Doordat de groep klein was hebben we veel gehad aan elkaars feedback. Dat was heel... Ik vond dat er twee hele goede trainers voor de groep stonden. Ze gaven goede tips en deelde hun ervaringen. Doordat de groep klein was hebben we veel gehad aan elkaars feedback. Dat was heel prettig. De dagen zijn voorbij gevlogen.

Floor -

Veel plezier en inspiratie gehaald uit de training Zakelijk Tekenen. Goede en uitgebreide uitleg over hoe, wat en wanneer. Uitgebreide antwoorden op verdiepende vragen vanuit de cursisten en veel... Veel plezier en inspiratie gehaald uit de training Zakelijk Tekenen. Goede en uitgebreide uitleg over hoe, wat en wanneer. Uitgebreide antwoorden op verdiepende vragen vanuit de cursisten en veel ruimte voor praktijk, oefenen en reflectie op persoonlijke leerproces. Marieke was een enthousiaste docent met oog voor de verschillende leerpunten van de deelnemers. Wist ons uit te dagen en te inspireren! Ga hier gemotiveerd mee verder :)

Stijn Visschedijk

Er was een goede opbouw van basiskennis, naar toepassing met alle elementen in de praktijk. Hierbij was veel aandacht voor mijn leerdoelen en de vraagstukken in mijn werk. De groep was klein en veel... Er was een goede opbouw van basiskennis, naar toepassing met alle elementen in de praktijk. Hierbij was veel aandacht voor mijn leerdoelen en de vraagstukken in mijn werk. De groep was klein en veel individuele aandacht voor de opdrachten

Nanda Nottelman

Lekker kleine groep, twee hele goede docenten, een hele mooie locatie. Echt een aanrader voor iedereen die houdt van een praktische cursus, ook als je denkt dat je niet goed kan tekenen!

Diane Kroeskamp

Goede uitleg. Er was genoeg tijd voor verwerking. Ging wel snel en je hebt wel een bepaald niveau nodig om bij te blijven, maar dat ging prima! Echt een aanrader!

Linda -

De training had een fijne opbouw. Geert heeft het onderwerp helder uitgelegd en alle tips en onderwerpen zijn ook direct zo behandeld dat ze praktisch toepasbaar zijn. De locatie van de training is... De training had een fijne opbouw. Geert heeft het onderwerp helder uitgelegd en alle tips en onderwerpen zijn ook direct zo behandeld dat ze praktisch toepasbaar zijn. De locatie van de training is fijn en goed verzorgd. En de lunch is heerlijk.

Caro -

Ik vond de opbouw van de training goed. Het ging van basis naar meer gedetailleerde informatie. Er werden veel tools getoond, dat is erg handig om in mijn werk te gebruiken.

Liza Koole

Fijne trainingen. Veel interactie tijdens beide dagen van de trainingen, en veel oefeningen. Dit vind ik altijd fijn en leer ik het meeste van. Kortom, geslaagd voor mij. Op naar het Expert deel.

Lieke Boerefijn

De training was een goede combinatie van theorie en praktijk. Erg prettig om meteen aan de slag te gaan met je UX-strategie en daar direct feedback op te krijgen, hierdoor heb ik er ook meteen wat... De training was een goede combinatie van theorie en praktijk. Erg prettig om meteen aan de slag te gaan met je UX-strategie en daar direct feedback op te krijgen, hierdoor heb ik er ook meteen wat aan in mijn dagelijkse werk. Ook leuk om allerlei tips te krijgen over hoe onze website gebruikersvriendelijker gemaakt kan worden.

Joey Verhagen

Goede duidelijke uitleg, hele vriendelijke docent, eten was lekker! ;p
Goede duidelijke uitleg, hele vriendelijke docent, eten was lekker! ;p
Gaat goed in op alle aspecten die komen kijken bij UX - design, zoals verschillende soorten doelgroepen, taken, en gewoontes die benodigd zijn om jouw website / app nog voor de design fase sterk te maken!

Gaat niet té diep in op de materie, dus goed te begrijpen, en te onthouden, zelfs na 2 dagen!