Melissa -

Er worden veel praktijkvoorbeelden meegenomen. Veel handige weetjes en een ontzettend relaxte sfeer! Ik ben blij dat ik dit heb kunnen doen. Ik kan weer aan de slag en hoop zeker verder te kunnen... Er worden veel praktijkvoorbeelden meegenomen. Veel handige weetjes en een ontzettend relaxte sfeer! Ik ben blij dat ik dit heb kunnen doen. Ik kan weer aan de slag en hoop zeker verder te kunnen met de cursus!

Luc de Sevaux

- Zeer uitgebreide training, goede persoonlijke touch met de leerlingen en duidelijke deskundige trainer in Jeroen.
- Er werden real life voorbeelden gepakt uit het werk van de groep
-...
- Er werden real life voorbeelden gepakt uit het werk van de groep
- Goede catering, de Competence Factory zit op een perfecte locatie.

Oude Nijhuis

Interessante training, het bood mij mooie inzichten waar ik direct in de praktijk mee aan de slag kan. De trainingsfaciliteit is uitstekend, een goed bereikbare locatie, een goede lunch. En leuk om... Interessante training, het bood mij mooie inzichten waar ik direct in de praktijk mee aan de slag kan. De trainingsfaciliteit is uitstekend, een goed bereikbare locatie, een goede lunch. En leuk om ook inzichten uit verschillende branches te horen.

Kim Wagenmakers

De interactie en mogelijkheid tot het zelf uitzoeken en invullen van de opdrachten die je krijgt, met daarna het doorlopen hiervan. Ook kon je gerichte vragen stellen die bijv. met jouw situatie te... De interactie en mogelijkheid tot het zelf uitzoeken en invullen van de opdrachten die je krijgt, met daarna het doorlopen hiervan. Ook kon je gerichte vragen stellen die bijv. met jouw situatie te maken hebben (in dit geval de opbouw van mijn google Ads campagnes).

Jiska Bazuin

De trainer wist ons op een leuke manier te motiveren om met de content aan de slag te gaan. Het tempo was goed en ook was er veel interactie binnen de groep, waardoor we ook weer van elkaar konden... De trainer wist ons op een leuke manier te motiveren om met de content aan de slag te gaan. Het tempo was goed en ook was er veel interactie binnen de groep, waardoor we ook weer van elkaar konden leren.

Jory Meijer

Het tempo, mogelijkheid tot vragen stellen, onderwerpen, combineren met eigen bedrijfsaccount, sfeer en nu moet ik de 30 woorden volmaken bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

Mireya Derksen

- Goede enthousiaste presentatie
- Duidelijke uitleg
- Ook toelichting en uitleg over mogelijke valkuilen bij het editen en ook over waarom dingen zo zijn
- de inhoud is doelgericht...
- Goede enthousiaste presentatie
- Duidelijke uitleg
- de inhoud is doelgericht en praktisch

Ik ben heel enthousiast over deze training en raad het zeker aan!

Smilde

Prima top trainer, veel tools en mogelijkheden behandeld voor een mooie introductie naar After Effects. Ruben heeft me zeker geïnspireerd om er dieper in te duiken en de bewegende wereld te leren... Prima top trainer, veel tools en mogelijkheden behandeld voor een mooie introductie naar After Effects. Ruben heeft me zeker geïnspireerd om er dieper in te duiken en de bewegende wereld te leren kennen.

Sacha Blesgraaf

Goede opbouw. Mooie afwisseling van theorie en praktijk. Door de kleine groep ook veel aandacht voor individuele casussen. En het was erg fijn om zelf aan de slag te gaan, maar ook goed dat er een... Goede opbouw. Mooie afwisseling van theorie en praktijk. Door de kleine groep ook veel aandacht voor individuele casussen. En het was erg fijn om zelf aan de slag te gaan, maar ook goed dat er een opdracht was dat een andere student kijkt naar jou pagina. Op die manier kom je achter dingen die je zelf over het hoofd ziet.

Thomas van Galen

Wat ik goed vond aan deze is training is de hele opbouw van theorie naar parktijk en uitvoering. Ochtend theorie en vragen, na de lunch praktijk oefeningen en bespreken van de resultaten