geert maas

Uitleg goed, instructeur neemt de tijd, goed voor een vervolg, zeker een aanrader. voor de beginner echt een aanrader, je leert er veel van en kan het toepassen in de praktijk. Riaz legt het goed uit

Albert Loosman

Goed te volgen, ook voor beginners.
Veel geleerd in korte tijd. .
De locatie is prima op een steenworp van Utrecht centraal.
De welkom is hartelijk en er is genoeg eten en drinken...
Goed te volgen, ook voor beginners.
Veel geleerd in korte tijd. .
De locatie is prima op een steenworp van Utrecht centraal.
De welkom is hartelijk en er is genoeg eten en drinken om de dag door te komen. De lunch is ook perfect
verzorgt. Zeker een aanrader

Esmee Gebbink

Goede begeleiding en ook duidelijk aandacht voor eigen persoonlijke (of zakelijke) doelen. De trainer heb ik als erg slim en kundig ervaren. Er is ook tijd voor vragen en herhaling wanneer je iets... Goede begeleiding en ook duidelijk aandacht voor eigen persoonlijke (of zakelijke) doelen. De trainer heb ik als erg slim en kundig ervaren. Er is ook tijd voor vragen en herhaling wanneer je iets niet begrijpt.

Marloes Lierop

Ik vond het goed dat ik tijdens de training zelf een case moest uitwerken. Dit heeft mij een ander inzicht gegeven. De cursus was goed opgebouwd en heel informatief. Ook de tips vond ik erg fijn.

Hans de Vos

De faciliteiten en de locatie. Ook was de trainingsopbouw best wel goed, maar de hoeveelheid aandacht voor de verschillende onderwerpen was nogal wisselend. Ook waren de oefeningen op zich best wel... De faciliteiten en de locatie. Ook was de trainingsopbouw best wel goed, maar de hoeveelheid aandacht voor de verschillende onderwerpen was nogal wisselend. Ook waren de oefeningen op zich best wel goed, maar de aansluiting op de theorie liet nogal te wensen over.

Esther Kooij

Ik vind het fijn dat het aangepast is op waar ik behoefte aan heb en aan mijn niveau. uitleg is zeer uitgebreid en heel volledig. veel praktijkvoorbeelden en duidelijke uitleg.

Sjoerd van den Broek

Duidelijk verhaal met veel praktijkoefeningen, die voor een gezellige dag hebben gezorgd. Ik weet nu wat er allemaal mogelijk is om zelf op de juiste manier aan design thinking te doen!

Bianca van der Horst

Super enthousiaste trainer, Paulus heeft veel verstand van het onderwerp. Goede tips & tricks geleerd voor het zelf aantrekkelijk schrijven van webteksten. Paulus houdt iedereen goed bij de les,... Super enthousiaste trainer, Paulus heeft veel verstand van het onderwerp. Goede tips & tricks geleerd voor het zelf aantrekkelijk schrijven van webteksten. Paulus houdt iedereen goed bij de les, voordat we het wisten was het vijf uur!

Jelita Schenkhuizen

Leuke vlotte training en trainer! Heel veel nieuwe tools / handvatten aangereikt gekregen om uit te proberen.
Snel werktempo om ontwerpjes in elkaar te zetten. Leuk dat we ook buiten...
Snel werktempo om ontwerpjes in elkaar te zetten. Leuk dat we ook buiten opdrachten konden doen.

Joery van den Berg

De diversiteit aan tools die werden aangereikt en doorgenomen tijdens de training, was aangenaam. Ook de vrijheid die wordt geboden in het ontwikkelen in welke tool je dat wil, ervaar ik als zeer... De diversiteit aan tools die werden aangereikt en doorgenomen tijdens de training, was aangenaam. Ook de vrijheid die wordt geboden in het ontwikkelen in welke tool je dat wil, ervaar ik als zeer prettig.