Esmée Feijen

Ik vond het een hele praktische training, je krijgt ruim de tijd om je eigen dashboard te maken. Veel waardevolle tips gekregen over hoe je de gegevens moet lezen. Ook vond ik het fijn dat er veel... Ik vond het een hele praktische training, je krijgt ruim de tijd om je eigen dashboard te maken. Veel waardevolle tips gekregen over hoe je de gegevens moet lezen. Ook vond ik het fijn dat er veel ruimte was om vragen te stellen.

Sigrid Allersma

De training is erg leerzaam. Je krijgt veel informatie over de mogelijkheden van automations. Er is ook voldoende ruimte voor eigen inbreng, wat erg prettig is. Hierdoor kun je gelijk na de training... De training is erg leerzaam. Je krijgt veel informatie over de mogelijkheden van automations. Er is ook voldoende ruimte voor eigen inbreng, wat erg prettig is. Hierdoor kun je gelijk na de training aan de slag. Eva is een hele leuke, enthousiaste trainer! Bedankt voor de leuke training.

Danielle Hunze

Wat was het weer een inspirerende training bij Competence Factory. Gerwald was top als docent en ik heb weer veel nieuwe dingen geleerd. Ik heb nu de hele leergang Graphic Design Tools voor... Wat was het weer een inspirerende training bij Competence Factory. Gerwald was top als docent en ik heb weer veel nieuwe dingen geleerd. Ik heb nu de hele leergang Graphic Design Tools voor gevorderden gedaan. Als ik weer een training ga doen, zal ik zeker als eerste weer kijken naar de mogelijkheden bij Competence factory!

Esmée Feijen

Het is een praktijkgerichte training waarin de cases per persoon besproken kunnen worden. Je krijgt veel praktische tips en er wordt veel tijd voor je genomen. De training is duidelijk en met veel... Het is een praktijkgerichte training waarin de cases per persoon besproken kunnen worden. Je krijgt veel praktische tips en er wordt veel tijd voor je genomen. De training is duidelijk en met veel voorbeelden.

Eijl

Legt het goed en duidelijk uit. De training wordt op een leuke manier gegeven met een lach en een uitdaging! Bedankt Kevin voor het leren hoe ik de triggers op mijn website effectief instel

Wilke van de Kamp

De balans tussen theorie en praktijk was goed. Prima tempo. Goede opbouw van de oefeningen - overzichtelijk in werkbladen. Met heel veel plezier gewerkt en weer veel geleerd. Prettige setting,... De balans tussen theorie en praktijk was goed. Prima tempo. Goede opbouw van de oefeningen - overzichtelijk in werkbladen. Met heel veel plezier gewerkt en weer veel geleerd. Prettige setting, vlakbij het station. En een kleine groep betekent voldoende aandacht voor iedereen.

Danny Boon

Voor mij een redelijk nieuw onderwerp SEO, en af en toe bijt het met UX en CX. Desalniettemin een leerzame training, om inzicht te krijgen over hoe je je jouw website beter vindbaar kunt maken via... Voor mij een redelijk nieuw onderwerp SEO, en af en toe bijt het met UX en CX. Desalniettemin een leerzame training, om inzicht te krijgen over hoe je je jouw website beter vindbaar kunt maken via google.

Koole

De training werd gevolg door een lekker gemêleerde groep die veel van elkaar leerde. Marieke speelde daar goed op in en gaf veel aansprekende voorbeelden die aansluiten op de praktijk.

Wilke Van de Kamp

Goed gevoel dat ik door deze training nu een beter beeld heb van alle basis elementen. Het nodigt uit om meer te leren. De opdrachten en de interactie met de groep vond ik heel prettig en leerzaam.... Goed gevoel dat ik door deze training nu een beter beeld heb van alle basis elementen. Het nodigt uit om meer te leren. De opdrachten en de interactie met de groep vond ik heel prettig en leerzaam. Er was ruimte voor iedereen om vragen te stellen en feedback te geven.

Nicole van Kalmthout

Ik vond het een hele leerzame training. Ik heb geen tip, wel vond ik het heel goed om elke keer in de les gelijk in praktijk te brengen. De lunch buiten de deur was ook heerlijk.