Thomas van Galen

Wat ik goed vind aan de training is dat er een goed tempo inzit, duidelijke uitleg en goede tools krijgt om te beginnen met UX research. Zelfs als je geen kennis hebt van UX research.

Jasper Stuut

Heb de trainingen Facebook en Instagram Advertising basis en gevorderd en LinkedIn Advertising gevolgd. Arjen legt duidelijk uit en maakt het zelfs op remote nog interactief. Prettige en... Heb de trainingen Facebook en Instagram Advertising basis en gevorderd en LinkedIn Advertising gevolgd. Arjen legt duidelijk uit en maakt het zelfs op remote nog interactief. Prettige en verhelderende training!

Saskia -

Handige stapjes geleerd om sneller en makkelijker te werken. Heb er zeker veel van geleerd. Wel jammer dat er geen hand out is om alles nog eens rustig na te lezen.

Noortje N

Marieke is een fijne trainer. Ze neemt goed de tijd om alle vragen te beantwoorden en legt helder en enthousiast uit. Ik heb veel geleerd en kan mijn design-keuzes nu beter onderbouwen. Bedankt!

C.A. Stil

Binnen deze tweedaagse training is er een goede balans tussen theorie en praktijkopdrachten.
Voor mij een echte eyeopener op het gebied van typography. Op de thuisopdracht krijg je goede feedback waar je weer mee verder kunt.

Melissa -

Ik vond het fijn dat er praktijksituaties uit de klas worden meegenomen! De drempel om in te stappen is erg laag en de leerstof neem je snel in je op. Er worden leuke voorbeelden gegeven, waardoor... Ik vond het fijn dat er praktijksituaties uit de klas worden meegenomen! De drempel om in te stappen is erg laag en de leerstof neem je snel in je op. Er worden leuke voorbeelden gegeven, waardoor je je snel in het verhaal kunt verplaatsen.

R. Heijsman

Fijne training met een erg duidelijke opbouw. Vanaf het begin precies aangegeven wat de doelstellingen waren en dit ook de gehele training zo gevolgd. Als voorbeelden werden de bedrijven van de... Fijne training met een erg duidelijke opbouw. Vanaf het begin precies aangegeven wat de doelstellingen waren en dit ook de gehele training zo gevolgd. Als voorbeelden werden de bedrijven van de deelnemers gebruikt wat erg leuk was voor de afwisseling.

Marlon Augustijn

Hele leerzame training waar je de leerstof meteen in praktijk brengt. Mahanaïm is een ervaren facilitator en dat merk je ook in de training. Je leert veel nieuwe stof en moet flink aan de bak, maar... Hele leerzame training waar je de leerstof meteen in praktijk brengt. Mahanaïm is een ervaren facilitator en dat merk je ook in de training. Je leert veel nieuwe stof en moet flink aan de bak, maar de docent weet dit op zo’n manier te faciliteren dat het nergens overweldigend of vermoeiend overkomt. Een aanrader voor iedereen die zich wil verdiepen in het faciliteren van design sprints.

Dennis Luts

Design sprint is een percecte methode gebleken. Ik vond de facilitator training erg duidelijk en Mahanaim is zeer betrokken en heeft veel ervaring waardoor er goede pratijkvoorbeelden gegeven... Design sprint is een percecte methode gebleken. Ik vond de facilitator training erg duidelijk en Mahanaim is zeer betrokken en heeft veel ervaring waardoor er goede pratijkvoorbeelden gegeven worden. Ik heb in korte tijd heel veel geleerd.

Saskia Verleg

Inspirerende training in een erg veilige en fijne omgeving. Mahanaim zorgt voor een leuke goede sfeer waarin iedereen zich gehoord voelt en zich vrij voelt om zijn of haar mening te uiten. Lunch is... Inspirerende training in een erg veilige en fijne omgeving. Mahanaim zorgt voor een leuke goede sfeer waarin iedereen zich gehoord voelt en zich vrij voelt om zijn of haar mening te uiten. Lunch is overigens ook heerlijk en een erg prettige break!