8.5/10
8.5/10

jessie westgeest

Goed en snel kwamen mijn prints binnen!

Uw beoordeling

Super tevreden over de prijs / kwaliteit verhouding

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Ik heb wel hulp moeten vragen over het aanleveren van de prints, ik kwam hier zelf niet uit. Het zou misschien handig zijn om hiervoor nog meer screenshots te laten zien zodat het nog duidelijker wordt.
Ook deed mijn track en trace link het niet, maar kwamen mijn prints gelukkig snel binnen!

onlinekozijnshop.nl

Was aan het zoeken naar een bedrijf wat een spandoek incl. een frame kon leveren, had hem al bijna elders besteld voor een aanzienlijk hoger bedrag!

Uw beoordeling

Als je de aanwijzingen opvolgt is het duidelijk wat je krijgt.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

De bevestiging die beschikbaar is, is voor een stenen muur of een damwand profiel. Het zou helpen als hier een foto plaatst of wat meer uitleg geeft.
Omdat de muurplaat (stenen muur) bij mijn buurman op damwand is bevestigd, heb ik gekozen voor een muur bevestiging. De damwand uitvoering waren volgens mij meer en hele grote platen die er minder fraai uit zien..

Germaine

Zeer vriendelijk en snel te woord gestaan.
Zal u zeker aanraden aan een ander, wanneer die een spandoek nodig heeft.

Uw beoordeling

Snel via alle netwerken te begrijpen.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

We hebben de levering helaas wel een dag te laat gekregen dhl zei wel langsgeweest te zijn maar dat kan niet aangezien ik de hele dag thuis ben geweest vervolgens werd het de volgende dag pas om 7 uur geleverd. Terwijl wij expres bij hebben betaald voor een snelle levering.

Reactie Company7.nl:

Goedemorgen,

Dank voor je beoordeling!
Kan ook niet achterhalen wat er die dag gebeurd is bij DHL, ze zeggen dat er niemand thuis was en hebben het daarom de volgende dag opnieuw aangeboden en geleverd, jammer inderdaad!

Graag tot snel!

Mvg, Gerbrand

Domus vera pol

Snel, professioneel, vriendelijk personeel, goede prijzen. Wij zijn heelv tevreden.

Goed product

Fransje Grisnich

Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van Company7. Snelle service, mooie print maar er zat een kromming in de plaat. Gemaild, foto's gestuurd. Geweldige service, binnen drie dagen had ik een nieuwe...

Uw beoordeling

Snelle service en goede klantvriendelijkheid.

Kristel Hassoldt-Runhart

De service was super, ik werd goed geholpen omdat ik wat moest weten over het af te drukken bestand. Daarna besteld en ging heel snel en gemakkelijk! Het resultaat waren we zeer tevreden mee!!

Uw beoordeling

Dat het er erg goed uitzag!!

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Nee geen tips. Alles was goed verlopen!

Roeland Interieur Terneuzen BV

Meerdere malen al besteld. Laatste keer ging de bestelling mis. Bij het geleverde reclamebord dat bestond uit 3 verschillende delen zat 2 keer hetzelfde deel. Hoogwerker+monteurs al gepland. Na...

prettige website

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Als een klant veel geld verliest door een verkeerde levering misschien een keer aanbieden om bij een volgende bestelling een korting te geven of iets dergelijks.

Reactie Company7.nl:

Goedemiddag,

Inderdaad helaas en wat jammer dat we niet volledig hebben geleverd, uiteindelijk is er na 2 werkdagen het ontbrekende deel geleverd, en dat is 2 werkdagen later dan gehoopt en verwacht.

Maar, wij wisten uiteraard niet dat je met een hoogwerker + mensen stond te wachten op het ontbrekende deel (dat neemt niet weg dat dit vervelend is trouwens) maar omdat het niet om een spoed levering ging en we hebben geen datum verder afgesproken wanneer wat geleverd zou worden is het misschien ook wel wat te voorbarig om direct maar kosten te maken mbt plaatsen van een reclamebord,

Nogmaals excuses voor het ongemak, een kortingscode heb je inmiddels al gekregen,

Mvg, Gerbrand Nicolai
Company7

SnoepGames

Resultaat is erg mooi. Dibond zorgt voor een aparte kleur, omdat wit een beetje metallic wordt en dus erg afhankelijk is van belichting. In ons geval komt dit goed uit.

Uw beoordeling

Rond de kerstdagen toch stipte aflevering, dat vind ik wel sterk.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Ik zie nu dat de afdruk wel scherp is, maar dibond heeft een patroon door het materiaal, dat er zeg maar doorheen schijnt. De afbeelding was 600dpi ongeveer, maar het werkt als minder DPI daardoor. Ik ben er wel van overtuigd dat het niet scherper kan. Is meer een beperking van het materiaal, denk ik.

360Boost

Goeie ervaring.
Duidelijke website en snelle levering mogelijk

Duidelijke website

verfijnde zoekfunctie

Henk Koster Photography

Snelle levering, prima kwaliteit en service

Feedback

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Bij bestelde foto ophang mogelijkheid meeleveren!