Benito Bekx

Top service, klantvriendelijkheid en veel kennis van Domotica en ICT.
Zeer goede bereikbaarheid!!

Sun Walenkamp

Hele goede service maar vooral veel kennis en alles werkt als een zonnetje.

mark

Accuraat, vriendelijk, behulpzaam. als expert aan 'leek' een goede uitleg van wat er 'loos' is en wat aanpak moet zijn. prettige samenwerking met Kariem.

Hoofd Techniek Almere Jungle

Volledige stuurinstallatie voor een tropische kas, verwarming, ventilatie d.m.v.. dakramen, temperatuurmetingen op dierenverblijven/vijvers en beveiliging. diverse software matige sturingen om... Volledige stuurinstallatie voor een tropische kas, verwarming, ventilatie d.m.v.. dakramen, temperatuurmetingen op dierenverblijven/vijvers en beveiliging. diverse software matige sturingen om signalen en alarmen aan te sturen.

Ruud

Snel en accuraat
Weet precies waar hij het over heeft

Ikbeneensuperheld.nl

Vriendelijk, fijn persoonlijk contact, bij vragen of onduidelijkheden altijd vrij snel bereikbaar, en vooral snelle oplossingen. Uitleg begrijpelijk, en alles kan op maat worden samengesteld

Glenn

Super support, s'avonds super geholpen om het probleem op te lossen, echt ronduit super.

Chris

Comfortica is een bedrijf met verstand van zaken. Het advies, installatie en nazorg voor home domotica is super!
Ook nadat het systeem is opgeleverd is er goede ondersteuning.

Beers

Heel goed! Bedrijf heeft heel veel kennis van domotica, werkt snel en zeer nauwkeurig. Service- en klantgericht. Ik kan Comfortica van harte aanbevelen.

Tjeerd

Karim heeft mij al diverse keren uitstekend geholpen. Ook als het even tegen zat ging hij door tot het werkte. Ik kan hem van harte aanbevelen. Topper!!